Το παιχνίδι το είχα ευχαριστηθεί αρκετά, τόσο που το πλατίναρα.
Σκέφτομαι ώρες-ώρες αν αξίζει να πάρω το season pass.
Απλά θα αγοράσω και το project cars και δεν με κοβω για 2 racing ταυτόχρονα..
Driveclub Buggies gameplay leaked
Spoiler!
^720p buffer-ιασμενα ανεβαζει.
Αν δεν θες τη Buffer-ιασμενη ποιοτητα του youtube, τοτε καντο extract σε ενα usb και δες το στο PC σου.
3,18Mbit ποιότητα είναι αυτό το βίντεο.
Όσο και αν το έχω παλέψει, είτε απευθείας από το PS4, είτε μέσω Mac (αντιγραφή PS4 -> USB Stick -> Mac), η ποιότητα δεν αυξάνεται.
Το video capture και το h.264 encoding του PS4 είναι εντελώς για τον φούτσο.
Τρομάρα του που μας τρώει 3.5 GB RAM για τέτοια ποιότητα....3.18Mbit και 720p, έλεος το iPhone τραβάει βίντεο 1080p με αρκετά μεγαλύτερο bit-rate, κατά 1/3 λιγότερη RAM και φυσικά, πολύ μικρότερης δύναμης CPU/GPU (System on Chip - SoC).
Sony, για άλλη μια φορά τα έχεις κάνεις σκατά. Να βράσω και τον ARM που έχεις μέσα. Μάλλον θα είναι "κουμπωμένος" με υπνωτικά.
Ενδεικτικά, η βιομηχανία του θεάματος και με τις δυνατότητες της τεχνολογίας, έκρινε περί το 1995 ότι με codec MPEG2 η ποιότητα του DVD (720x576p) πρέπει να είναι στα 8Mbit για video+audio, ενώ γύρω στο 2005 ορίστηκε η ποιότητα του Blu-ray με codec Η.264 στα 1080p και 72Mbit v+a (αρχικά το Blu-ray ήταν με MPEG2 αλλά για λίγο, οπότε ας μην αναφερθούμε).
Ας αναλογιστούμε τώρα, πόσο εμετός ποιότητα είναι τα 3,18Mbit / 720p του PS4 στο YouTube.
Last edited by Lefteris_X; 28-03-2015 at 20:38.
και εμενα το xperia z γραφει σε 18mbit/ 1080p αλλα οταν γραφει βιντεο κανει μονο αυτο δεν παιζει απο πισω παιχνιδι ουτε χρησιμοποιει την cpu και την gpu αλλου.
Θα μπορουσε και το ps4 να εγραφε βιντεο σε 1080 και παραπανω bitrate αλλα μην ξεχναμε οτι το ps4 γραφει ΣΥΝΕΧΕΙΑ βιντεο, δεν ξερω κατα ποσο η μεγαλυτερη αναλυση και το μεγαλυτερο bitrate θα μειωναν την αποδοση της κονσολας.
Καλο θα ηταν οταν πατουσαμε πχ το κουμπι εγραφης (δηλαδη λεγαμε οτι απο τωρα και μετα θελω να γραφεις βιντεο) να αλλαζε η αναλυση και το bitrate αλλα ΜΟΝΟ γιαυτο το διαστημα που το θελουμε.
Και ποιος σου είπε ότι τα CPU/GPU μέρη που χρησιμοποιούνται στο game, χρησιμοποιούνται και στις λειτουργίες του OS;
Το OS δεσμεύει πυρήνες + έναν ολόκληρο ARM + 3,5 GB RAM για πάρτη του...δεν χρησιμοποιεί ταυτόχρονα τους πώρους δύναμης που εκμεταλλεύεται το game.
Να "αλλάζει" η ανάλυση δεν γίνεται, εκτός και αν μιλάς για interpolation, μια τεχνική εφαρμόσιμη κατόπιν του video capture και encoding, η οποία όμως δεν βελτιώνει την ποιότητα εικόνας, απλώς "τεχνητά" ανεβάζει την ανάλυση.
Την στιγμή που γίνεται το video capture, τότε και μόνο τότε ορίζεται η ανάλυση (πριν δηλαδή ξεκινήσει το video encoding).
Όσο για τα τηλέφωνα, κι αυτά όταν τραβάς βίντεο ΔΕΝ κάνουν μόνο αυτό, αλλά από πίσω ταυτόχρονα τρέχουν το Android / iOS, έχουν ένα κάρο υπηρεσίες ανοιχτές (instant messaging, sms messaging, 2G/3G/4G network + όποιες εφαρμογές έχεις ήδη ανοιχτές).
Ας μην το κουράζουμε, σε αυτό το σημείο τα έχει κάνει ολίγον τι κώλος η Sony και είναι θέμα καθαρά λογισμικού όχι "δύναμης".
Τα 3,18 Mbit / 720p video encoding θεωρούνται "αστεία" για το 2014/15.
panos74gr (30-03-2015)
Όταν πατήσεις το κουμπί θα μπορούσε τότε και μονο τότε να γράφει 1080/30 mbit ας πούμε.
Στο κινητό μου μπορώ και βλέπω πόση cpu χρησιμοποιεί και σε πόσα mhz τρέχει η cpu και η Gpu , λοιπόν τώρα που γράφω εδω χρησιμοποιώ 10%-20% cpu στα 400-1500 mhz και 320mhz στην gpu, αν βάλω να γράψω βίντεο πάει 90+% cpu στα 1500mhz cpu και 400mhz gpu δηλαδή τέρμα. Το ότι είναι ανοιχτές άλλες εφαρμογές δεν λέει κάτι την ώρα που γράφει βίντεο κάνει αυτό και μόνο αυτό, ούτε ανοίγει site ούτε παίζει παιχνίδια και ας τρέχουν από πίσω αυτά είναι σε stand by Mode.
Το ps4 κρατάει όλα αυτά για το OS και για βίντεο και για browsing και για όλα, μπορεί να θέλει παραπάνω για να γράφει σε 1080 και στην τελική αν κάποιος θέλει να κάνει σωστή δουλειά βάζει εξωτερικό "εγγραφεα" και κάνει stream και γράφει όσο καλά θέλει.
Περί του κινητού σου, ας μην αναλυθούμε, γιατί όπως ξέρεις γίνεται μπάχαλο με τα μυριάδες ανδροειδή και τα σπεκς τους, ενώ προσωπικά ασχολούμαι αυστηρά με iPhone, όπου ιδιαίτερα τα τελευταία (iPhone 5/5S/6/6 Plus) δεν μασάνε μια στην διαχείριση OS + εφαρμογών + ταυτόχρονο βίντεο. Μια όμως. Και το λέω κυριολεκτικά.
Όσο για το PS4, ναι δεσμεύει πώρους το OS για βίντεο, PDM και browsing, όχι = δεν χρησιμοποιεί τους πώρους πχ. για τον browser αν δεν τον έχεις ανοίξει. Και στο ξαναλέω: έχει έναν ολόκληρο ARM που υπερ-επαρκεί για 1080p/60. Και επίσης: δεν αναφέρθηκα αρχικά ούτε για την ανάλυση, ούτε για τα fps (30/60).......αλλά για το bit-rate, που αυτό έχει τον μοναδικό ρόλο για την ποιότητα ενός βίντεο (πάει και τελείωσε μην το συζητάμε άλλο περί τούτου).
Σε αυτό που συμφωνώ 100% είναι ότι αν θες να κάνεις εγγραφή της προκοπής, πρέπει να έχεις εξωτερική συσκευή HDMI για video capture / encoding.
Ας συνεχίσει το τοπικ περί Driveclub γιατί το χέσαμε.![]()
Δεν έχω αναφέρει καθόλου frame μόνο mbit(bitrate).
Δεν μπορείς να τραβάς βίντεο και να τρέχεις παιχνίδι ακόμα και σε ios, η θα βγάζεις βίντεο ή θα παίζεις παιχνίδι, αν φύγεις από το παιχνίδι για να βγάλεις βίντεο αυτό μπαίνει σε Stand by, αν εκεί που γράφεις βίντεο πας να φύγεις τότε θα σωθεί το βίντεο και θα φύγεις.
Το OS μπορεί να μην χρησιμοποιεί όλους τους πόρους αλλά ανά πάσα στιγμή πρέπει να μπορεί να κάνει party chat + gaming + share play και πρέπει να τα κάνει όχι να κολλάει και σε όλα αυτά από πίσω τραβάει βίντεο, αν τραβουσε βίντεο 1080/20 mbit μήπως τελικά κολλούσε;
Μην ξεχνάμε ότι εκείνη την στιγμή μπορεί να κάνει και download κάτι και όπως ξαναειπα ΠΡΕΠΕΙ να τα κάνει και όχι να κολλάει.
Επειδή το τραβάς, άντε να σε καλύψω για τελευταία φορά please όμως (περί κινητών δεν θα το συνεχίσω, παρά μόνο περί PS4) :
α) το party chat απαιτεί αμελητέους πώρους, σχεδόν τίποτα. (από τους reserved πώρους)
β) το share play δεν απαιτεί τίποτα, όταν δεν έχει ενεργοποιηθεί. Άρα όταν παίζεις ένα παιχνίδι και δεν έχεις share play, υπάρχουν άνετα πώροι (από τους reserved)
γ) το download, επίσης δεν απαιτεί πώρους, παρά μόνο ρουφάει από την διαθέσιμη ταχύτητα του σκληρού δίσκου (transfer rate, seek time, access time).
δ) μονίμως παραβλέπεις συνεχώς που γράφω ότι υπάρχει και ένας ARM που "κοιμάται".
ε) το κουράσαμε ρε συ, ας αφήσουμε το θρεντ στην ησυχία του.
ΥΓ: Παρόλους τους δεσμευμένους πώρους, επειδή το OS είναι όσο πιο κακογραμμένο γίνεται (κακοπρογραμματισμένο), σε μερικά παιχνίδια έχει καθυστερήσεις, stuttering, γενικότερη άργητα.
ΠΡΕΠΕΙ ομως ολα τα ανωτερω να τα κανει και να μην κολλαει γιαυτο λοιπον γραφει με χαλια mbit.
Θα μπορουσε αν δεν τα εκανε να εγραφε με παραπανω με valiable bitrate αλλα θα ειχαμε την μια 20mbit και την αλλη 3 οπως τωρα
με κινητα δεν συνεχιζουμε γιατι σε καλυψα, οταν τραβαει βιντεο ΔΕΝ κανει κατι αλλο
Το μεταβλητό bit-rate είναι μια χαρά όταν το εκμεταλλεύεται σωστά το encoding, πχ. τα μαύρα έχουν μηδενική τιμή.
(και όχι φυσικά, εννοείται ότι δεν με κάλυψες, άλλωστε δεν χρειαζόταν να με καλύψεις ρε συ, γνωρίζω από μόνος μου. Το ότι δεν απαντώ / συνεχίζω περί κινητών, είναι επειδή είναι καρα-άσχετο με τόπικ και όχι επειδή "καλύφθηκα"......εδώ που τα λέμε κιόλας άσχετα με το τόπικ είναι τα πόσα ποστ που κάναμε περί bit-rate. Είπα κάτι στο πρώτο ποστ, αλλά έπρεπε - να σε βράσω λολ - να το σχολιάσεις. Και επειδή ως γνωστό μου είναι κομματάκι δύσκολο να αφήσω κάτι έτσι στον αέρα, όταν κρίνω ότι είναι καρα-λάθος......ε, να τι έγινε. Ας το αφήσουμε λοιπόν. Έκαστος με τις απόψεις του και τις γνώσεις του, με ότι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή δεν μειώνεται κανείς γι αυτά που ξέρει......και μένει εκεί. Ας συνεχιστεί το θρεντ.)
Last edited by Lefteris_X; 29-03-2015 at 16:57.
btw ταινια γνωστου uploader σε 1080p εχει 1920 * 1040 στα 2,2mbit
ΥΓ. To ps4 τραβαει 720/4,8mbit
Last edited by djpar; 29-03-2015 at 17:09.
Ο ARM που λεει ο λευτερης ειναι βασικα για I/O , το encoding γινεται με dedicated hardware της GPU, και ΟΧΙ αυτο δεν χρησιμοποιειται απο τα παιχνιδια. Εγω το μονο που μπορω να εικασω ειναι οτι ειναι περισσοτερο θεμα i/o και μεγεθους αρχειων, παρα αδυναμια στο encoding, καθως το VCE ειναι ικανοτατο για 1080 encoding.
djpar (29-03-2015)
η λυση ειναι απλη, βαζει επιλογη οτι με διπλο κλικ (οπως τωρα πχ) τραβαει βιντεο απο 1-15 λεπτα με 1080p/?mbit και οταν τελειωσει αυτο το βιντεο συνεχιζει στο απλο 720/5.
Μαλλον βαριουνται να το κανουν επειδη θεωρουν οτι πρεπει να φτιαξουν αλλα πραγματα πιο σημαντικα
Slay, θενξ μαν, έκαψα το μυαλό μου από τα πολλά παυσίπονα, δεν θυμήθηκα καν το ειδικό vce της amd, που πραγματικά σκάβει.
Τώρα αν είναι θέμα ταχύτητας διαύλου και σκληρού, τι στο διάτανο και SATA 1 να έχει (που δεν έχει γιατί είναι SATA 3) και ο σκληρός των 55-75 ΜΒ/sec, μια χαρά επαρκούν ακόμα και για 1080p/60. Τώρα γιατί η Sony έχει επιλέξει 720p/30 και το πολύ μέχρι 5Mbit, απ' όσο έψαξα μάλλον αφορά το YouTube, διότι ακριβώς αυτοί είναι οι περιορισμοί που θέτει για 720p (και για απλούς χρήστες όπως εμείς, άλλο καπέλο οι corporate χρήστες).
Bookmarks