Originally Posted by
redismagik
pedes tha sas po mia istoria...pou omos den exei kanena drako mesa kai den amfisvitite oute me sferes.to protahlima tou 2004 poy peirate ,gia osous apo sas theloun na thimithoun ,o istorikos sas silogos exei meso oro diisdiseon [mpasimo stin perioxi me atomiki energeia podosferisti] 4,5 energeies ana pexnidi.se mono mia periptosi sto pexnidi me tin xalkidona o panathinaikos exei 19 teteies prospathies.itan ekeino to pexnidi poy o samartean eixe kanei to kalitero pexnidi tou ston pao sto gipedo tis neapolis.kai pame sto pexnidi poy gia mia akoma fora ....... timisate to podosfero. agonas paok -pao kai to imixrono eine 1-1.tote o pantelonatos ,arsenikos,akereos proponitis tou paok o gnostos aggelos anastasiadis vgazei ton pexti pou eixe pano se ekeino to kyprio xaf pou eixate[den thimame to onoma,alla perase ki den akoumpise pou lene]kai o sigkekrimenos san allos maradona orgonei to gipedo.sta statistika sto telos toy agona menei to istoriko statistiko 28 diisdeiseon stin perioxi toy antipalou.parola ayta sto kolpo den eine o toxoyroglou kai to gluko de denei... ekei epistrateyete o vokolos pou markarei me ta matia ton olizantempe me apokorifoma ti fasi tou 90 pou kanei ena taklin sto soyt tou polonou[xaxxaxax]deka deyterolepta meta to soyt.1-2 goal kai alli mia xrisi selida exei graftei..... to protathlima tou KOLOY i toy VOKOLOU eine pleon istoria kai o dotos proedros giatros exei ollo to xrono na agkaliastei sta episima toy paok me toys dioikoyntes tou dikefalou antalasontas synxaritiria.exei kia alla ekeino to protathlima alla pou na sas ta thimozo tora .... aloste exete kai taxidi sti xanthi gia allo ena istoriko protathlima......
Bookmarks