Παιδιά, όταν εκφράζετε τις επιθυμίες σας πχ "θα ήθελα το τάδε επερχόμενο παιχνίδι που ξέρω ήδη ότι θα βγει flat να το παίξω σε μορφή VR" πρώτα να προσπαθείτε να φανταστείτε αν είναι εφικτό να αποδοθεί ο τίτλος σε VR κάμερα α) 1ου προσώπου και β) αν συμφέρει τον dev/pub να ρίξει έξτρα χρήμα για να σχεδιαστεί εις διπλούν ο τίτλος flat-VR (διότι αρκετά είδη παιχνιδιών flat πρέπει να επανασχεδιαστούν εξαρχής για να υποστηρίξουν VR).
Δίνω μερικά παραδείγματα:
- Silent Hill 2 Remake. Το παιχνίδι είναι 3ου προσώπου. Για να βγει σε VR θα πρέπει να σχεδιαστεί εξαρχής, καθώς 3ου προσώπου κάμερα είναι άνευ νοήματος σε VR + πρέπει να αλλάξουν ΟΛΑ τα mechanics (γιατί είναι σχεδιασμένα για flat 3ου προσώπου). Πόσοι χρήστες θα έχουν PSVR2 ώστε να έχει επιχειρηματικό νόημα να επενδυθεί έξτρα (και αρκετό μάλιστα) χρήμα για την VR;;; Δύσκολο έως αδύνατο μου φαίνεται.
- FIFA και NBA δεν έχουν απολύτως κανένα νόημα σε VR. Είναι η φύση τους τέτοια.
- GTA πάλι δεν έχει νόημα σε VR, γιατί είναι 3ου προσώπου μαζί με τα mechanics του. Άρα ισχύει ότι είπα για το Silent Hill. Πολύ χρήμα για σχεδιασμό εξαρχής των ΠΑΝΤΩΝ.
Κατά αυτόν τον τρόπο που περιέγραψα, σκεφτείτε λοιπόν αν ένα παιχνίδι που επιθυμείτε έχει επιχειρηματικό νόημα σε μορφή VR.
Αεροπλανάκια και αυτοκίνητα είναι η "φύση" τους να λειτουργούν καλύτερα μέσω VR παρά flat.
Bookmarks