Ο φιλος ο Σπενσερ εδωσε συγχαρητηρια ή ακομα; Ειμαι περιεργος εαν διατηρει ακομα την παραδοση. (Για προφανεις λογους δεν ψαχνω λολ)
Ο φιλος ο Σπενσερ εδωσε συγχαρητηρια ή ακομα; Ειμαι περιεργος εαν διατηρει ακομα την παραδοση. (Για προφανεις λογους δεν ψαχνω λολ)
Χαχα
καλα το Νετφλιξ εχει παει σε αλλο επίπεδο .
Σε μερικά βαζεις τρειλερ και εχει απλα κανονικα να παιζει το εργο απο ενα σημειο και μετα ωσπου να θυμηθείς εσυ να πατήσεις κανα κουμπί
Οι σκάλπερς το έχουν χάσει το μυαλουδάκι τους (αυτή τη σταγόνα που έχουν τέλος πάντων)
Έχουμε γεμίσει αγγελίες με την συλλεκτική έκδοση του παιχνιδιού που το πουλάνε 250-280 ευρώ, ενώ υπάρχει ετοιμοπαράδοτη στις μεγάλες αλυσίδες στα 215.
Θα πρότεινα να κάνουν κάτι σεξουαλικού περιεχομένου, μπας και ξεκολλήσει η τυρόπιτα.
nikosgnr (12-11-2022)
Ενα φεγγαρι πριν λιγο καιρο μιλαγα με τον αδερφο μου για τα exclusives της Sony. Συγκεκριμενα μιλαγαμε τοτε για το Last of Us 2 που ηταν το πιο επικαιρο.
Πανω στη συζητηση λοιπον γυρναει και μου λεει: " το προβλημα μου με τα exclusives της Sony, ειναι οτι παιζω αυτα τα παιχνιδια και μετα δεν μου κανει αισθηση να παιξω τιποτα για 1-2 χρονια μεχρι το επομενο. Δοκιμαζω να παιξω κατι, αλλα δεν μου βγαινει. Η διαφορα στην παραγωγη, στην προσοχη στη λεπτομερια, στο μερακι ειναι χαωδης".
Εχθες το βραδυ ενω παιζαμε και οι δυο και ριχναμε κανα text ο ενας στον αλλο που και που, μου εστειλε στο τελος ενα μηνυμα που ελεγε:
"Σε 4 χρονια παλι θα παιξω βιντεοπαιχνιδι..."
Είναι χαοτική η διαφορά μεταξύ των παιχνιδιών από Santa Monica, ND (ακολουθούν με σχετική διαφορά οι Insomniac, Guerrilla) σε σχέση με όλα τα άλλα 3rd party studios.
(ως προσωπική επιλογή βάζω και τα Red Dead, GTA καθαρά για το scale και τις απίστευτες ώρες δουλειάς)
Και όχι, δεν είναι επειδή αυτά τα στούντιο είναι 1st party.
Ο προγραμματισμός είναι προγραμματισμός, το design είναι design για όλους.
Όταν βλέπεις για παράδειγμα την generic-ίλα σε όλα τα παιχνίδια της Ubisoft, όπου η ανάπτυξη ακολουθεί την τακτική των templates και των computer generated landscapes και μετά τις προσθήκες με το χέρι κάποιων στοιχείων, σε αντίθεση με την προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια και την σχεδίαση του κάθε τι από ανθρώπους στα Sony 1st party, η διαφορά στην ποιότητα είναι χαώδης.
Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα επιχειρηματικής επιλογής/τακτικής.
Όχι ότι οι 3rd party δεν μπορούν.
Αλλά, δεν θέλουν.
Και γιατί να θέλουν άλλωστε; Αφού ο κοσμάκης πληρώνει και αυτό φαίνεται από τις πωλήσεις.
Κακά τα ψέμματα: η πλειοψηφία δεν έχει τα "μάτια", ούτε τις γνώσεις για να εκτιμήσει εις βάθος αυτό που βλέπει.
Οι "λίγοι" που τα βλέπουμε, μπορούμε να εκτιμήσουμε.
ΥΓ: Το ίδιο μπορούμε να πούμε ότι ισχύει για τα 1st party της Nintendo. Πιστεύετε δηλαδή ότι αν ήθελαν δεν μπορούν οι 3rd party να βγάλουν παιχνίδια τόσο καλογυαλισμένα όπως πχ. το Luigi's Mansion; Θα μπορούσαν. Αλλά δεν το επιλέγουν.
Last edited by Lefteris_X; 10-11-2022 at 12:42.
^^Πιστευω οτι ολοι καταλαβαινουν τη διαφορα.
Απλα Λευτερη αλλοι δινουν μεγαλη σημασια και αλλοι οχι και τοσο.
Αρκουν απλα μερικα καρε, θα ελεγα τα 2-3 πρωτα λεπτα του God of War για να καταλαβει κανεις ποσο μεγαλο ειναι το αλμα. Εκτος και αν εθελοτυφλει ή απλα δεν δινει δεκαρα για το τι θελει να πει ενας δημιουργος και αυτο που λεει μεσα του ειναι "τελειωνετε θελω να πετσοκοψω". Που ειναι πολυ πιθανο για πολλους.
Αλλα πιστευω οτι ακομα και αυτοι αργα ή γρηγορα, οσο προχωραει το παιχνιδι θα αντιληφθουν οτι δεν ειναι μονο αυτο που εχει να σου προσφερει και οσο και να προσαπθουν να το παραμερισουν, στο τελος θα ενδωσουν εστω σε εναν βαθμο.
Η εκφραστικοτητα που βγαζουν οι χαρακτηρες στο GOW ειναι αδιανοητη. Χωρις καν να μιλανε, ξερεις τι νιωθουν. Αυτο ειναι τρομερη επιτυχια γι αυτους που εκατσαν και εφτιαξαν τοσο λεπτομερη animation, και γενικοτερη "γλωσσα σωματος". Αλλα ειναι και ολα τα υπολοιπα. Δεν θα ελεγα απαραιτητα γραφικα, οσο εντελεια συνολικης παραγωγης. Η κινηση της καμερας, η μουσικη, τα εφφε, δεν ξερω πως να το μεταφερω ακριβως, ειναι μια ποιοτητα που δεν συναντας ευκολα στη βιομηχανια. Δεν ειναι μονο τα λεφτα, ειναι και το τι τα κανεις αυτα τα λεφτα.
Θα γραψω εντυπωσεις καποια στιγμη...
Dragonpaul (10-11-2022),mihalis13 (10-11-2022),panos74gr (10-11-2022)
Είσαι σίγουρος ότι όλοι βλέπουν την διαφορά;
Πριν από μερικές εβδομάδες, είπα να δοκιμάσω το Ghosts of Tsushima, παρόλο που το απέφευγα καθώς με απωθεί εντελώς το ιαπωνικό theme.
Έβαλα προς 9 ευρώ PS Plus Extra από Σεπτέμβριο μέχρι 19 Νοεμβρίου που λήγει το PS Plus Essential - ανάμεσα στα παιχνίδια είχε και το Ghosts μαζί κιόλας με το DLC.
Με πολύ βαριά καρδιά το κατέβασα.
Νταξ, περιττό να πω ότι έμεινα με ανοιχτό το στόμα. Δεν περίμενα με ΤΙΠΟΤΑ την "σφαλιάρα" που έφαγα.
Μπορώ να γράψω κατεβατό ολόκληρο. Τι τοπία, τι αποχρώσεις, τι ατμόσφαιρα, τι combat (ίσως το καλύτερο με σπαθιά που έχω παίξει στην ζωή μου), τι τι τι τι.
Το έλεγα σε έναν γνωστό μου (που κι αυτός το έχει παίξει) και τι μου λέει;
"Αφού σου αρέσουν τα τοπία και τα πολύ καλά γραφικά, παίξε το Elden Ring. Μπορεί να μην σου αρέσει το στυλ αυτού του παιχνιδιού, αλλά τα γραφικά και τα τοπία είναι πολύ καλύτερα από το Tsushima".
Με λίγα λόγια, κουκουρούκου με power rangers. ΚΑΜΙΑ σχέση τα γραφικά μεταξύ των δύο παιχνιδιών. ΚΑΜΙΑ.
Όπως καταλαβαίνεις, παίζουν τεράστιο λόγο οι γνώσεις και η πείρα ώστε τα μάτια να "μπορούν" να καταλάβουν τι βλέπουν.
Dragonpaul (10-11-2022),mihalis13 (10-11-2022),nikosgnr (12-11-2022)
^^ Σιγουρα. Αυτο βεβαια που περιγραφω εγω πιο πανω δεν ειναι ακριβως γραφικα. Το GOW εχει χειροτερα γραφικα απο το Horizon, ανετα κιολας. Ειναι ενα συνολο παρουσιασης. Αλλα ναι οκ το τι συναρπαζει τον καθενα και ποσο εκτιμαται μια δουλεια, αποτελεσμα πολλων πραγματων σιγουρα.
Ισχύει. Παίζει ένα μεγάλο ποσοστό κιόλας να μην παίζει καν videogames και απλά να το κάνει από «χόμπι».
Απογοητεύομαι που δεν υπάρχει Limited Edition με art book και steel book μόνο και βγαίνει μόνο Collectors.
Απαράδεκτο επίσης το γεγονός ότι δεν υπάρχει πλέον δισκάκι μέσα στην collectors. Και ανέβηκαν οι τιμές τους, και εκοψαν τα δισκάκια μέσα.
obione (14-11-2022),WolfRathmA (14-11-2022)
Παίζω το παιχνίδι σε 40fps σε μια LG C9 με VRR, αλλά είδα ότι έπρεπε να ρίξω τα black levels σε low γιατί στα 120 Hz το rgb range πέφτει μάλλον στο limited. Αφήνοντας τα black levels σε high η εικόνα ήταν washed out.
Έχετε και εσείς το ίδιο θέμα; Ή άλλες tv υποστηρίζουν full RGB σε 4K HDR 120Hz;
Αδιανοητη παραγωγη το παιχνιδι παιδια.. προσπαθειστε να μην φατε σποιλερ..
Γενικα μην το χασετε..
Ειναι ειλικρινά τελείως κουφο να εχεις το κουτί με δυο κιολας θέσεις για δισκάκι μεσα και να ειναι άδειο.
τεσπα για εμενα μικρο το κακο μιας και λογικα σε σύντομο χρονικό διάστημα (1 χρονο ) η τιμη θα παει πολυ χαμηλά σε used οποτε και θα το αγοράσω παλι τι να κανω
Στα του παιχνιδιου ομως οπως λεει και ο Valkyrie πιο πανω , δεν το περίμενα τοσο καλο .Ειναι οντως φοβερή παραγωγή και μεχρι στιγμης προσωπικά μου αρεσει περισσοτερο απο το 1 μερος
Θα βγω λιηο οφφτοπικ και γιναυτο ζητω προκαταβολικα συγνωμη. Βλεπετε εχω ενα Α ενθουσιασμο για το παιχνιδι και επειδη πηρα τα preorder bonus που μεσα ειχε και το artbook, σκεφτομαι να φτιαξω την δικη μου «limited edition» την οποια δεν ηθελε η Sony να βγαλει. Λοιπον αν μπορειτε να με βοηθησετε θα το εκτιμουσα.
Θελω να βρω ενα μαγαζι, ενα μαστορα, καποιον που να το κατεχει (εναντι αμοιβης προφανως) να του δωσω ενα limited Edition χαρτινο θηκακι (πχ αυτο του God of War 1) και να μου φτιαξει μια κοπια στις ιδιες ακριβως διαστασεις, απλα αντι φυσικα να εχει το εξωφυλλο του GOW1 να μου εκτυπωσει πανω και γυρω γυρω αντιστοιχα cover του God of War Ragnarok.
Εχει κανεις ιδεα καποιον που θα μπορουσε να μου κανει την δουλεια αυτη; Μην μου πειτε να το κανω εγω ειμαι αχρηστος σε τεροια θεματα, ουτε εκτυπωτες εχω ουτε ορεξη να ασχοληθω με φωτοσοπ κλπ.
Ευχαριστω πολυ!
Δεν ξέρω αν το έχετε κάνει ήδη ή όχι. αφήστε τις προεπιλογές στις ρυθμίσεις του PS5 όπως είναι και στην τηλεόραση να βάλετε στην θύρα HDMI ετικέτα/επιλογή ότι είναι PC και όχι κονσόλα. Έτσι στην ρύθμιση της τηλεόρασης για το black level θα μπει στο αυτόματο και θα αλλάζει μόνο του κάθε φορά που χρειάζεται. (Αυτό ισχύει για την σειρά B9, C9 κτλ μοντέλο του 2019 δηλαδή, καθώς δεν έχουν επιλογή στο black level για auto αν δεν επιλέξεις PC).
Λοιπον θα γραψω μερικες εντελως σποιλερ φρη εντυπωσεις.
Εχω παιξει καπου 20 ωρες κατι τετοιο.
Οπως ειπα και στα πρωτα μου σχολια, η δουλεια που εχει πεσει ειναι μνημειωδης. Απο τα πρωτα λεπτα καταλαβαινεις οτι σαν παραγωγη ειναι τεραστιων διαστασεων. Το παιχνιδι βγαζει τρομερο συναισθημα, οχι μονο στον παικτη αλλα και τους ιδιους τους πρωταγωνιστες του. Ειναι τρομερα εκφραστικοι, well animated και γινεται ευθεως ξεκαθαρο οτι ειναι το πρωτευον καυσιμο που οδηγει την ιστορια του GOW Ragnarok. Μια ιστορια που πραγματικα δεν εχω ιδεα ακομη και τωρα μετα απο τοσες ωρες στο πως θα εξελιχθει. Πραγμα παρα πολυ καλο.
Οπτικα το παιχνιδι ειναι μια φυσικη εξεληξη του πρωτου. Ειναι φανερο οτι η βαση ειναι το PS4, απο την αλλη δεν σταματαει να ειναι μια πανδαισια. Τρεχει εντελως απροβληματιστα (παιζω 1440p 120hz με VRR), εχει απταιστη ποιοτητα εικονας και βελτιωσεις σε ολους τους τομεις. Ειτε μιλαμε για scale, ειτε για μοντελα χαρακτηρων, ειτε για textures, σκιες, draw distance, εφφε κλπ. Γενικα ειναι cross gen και δεν φτανει το Horizon σαν οτι πιο "next gen" υπαρχει εκει εξω αυτη τη στιγμη, αλλα η καλλιτεχνικη δουλεια ειναι ΑΑΑΑ και πολλες φορες βγαζει το feeling του κινουμενου πινακα ζωγραφικης.
Το gameplay ειναι τρομερα εμπλουτισμενο. Φανταζομαι οσοι ειναι σε αυτο εδω το θρεντ εχουν παιξει το πρωτο μερος και αν δεν το εχουν κανει καλυτερα να σταματησουν να διαβαζουν εδω, γιατι ως λογικον, δεν γινεται να μην αναφερθω σε ενα στοιχειο που αποτελει εκπληξη στο πρωτο μερος. Οπως λοιπον αντιλαμβανεστε στο δευτερο μερος εχεις εξαρχης τα blades of chaos. Και το gameplay εμπλουτιζεται με τοσους πολλους τροπους, που πραγματικα μου εκανε εντυπωση. Δεν αναφερω λεπτομεριες, αλλα αν το πρωτο μερος ειχε ενα Α βαθος στο gameplay του, εδω περα ειμαστε σε ΑΑΑ επιπεδο. Tα puzzles ειναι ευρηματικα, χρησιμοποιουν ολα τα καινουργια εργαλεια και πρεπει οι δημιουργοι να εστυψαν πολυ το κεφαλι τους στο level design για να ενσωματωσουν ολες αυτες τις νεες προσθηκες με απολαυστικο τροπο.
Παιζω σε No mercy δυσκολια (το εφαμιλλο HARD του GOW) και ειναι βατο. Δυσκολο οσο πρεπει, με λιγα spikes εδω και εκει, αλλα βατο και φτιαγμενο με σκοπο να σε κανει καλυτερο παικτη, πραγμα πολυ θετικο.
Γενικα το gameplay ειναι μια εκπληξη ως προς την πληθωρα των νεων προσθηκων που περιλαμβανει. Ειμαι σιγουρος οτι αρκετος κοσμος θα ευχαριστηθει πολυ αυτο το συγκεκριμενο πραγμα στον τιτλο, καθως το διατυπωνω εντελως αοριστα εδω περα για ευνοητους λογους.
Η δομη του ακολουθει τα χναρια του πρωτου, και νομιζω οτι σιγα σιγα γινεται η αγαπημενη μου δομη παιχνιδιου. Αυτο το μιξ semi open world / linear / handcrafted experience με διαφορετικα levels/environments ειναι μαλλον το καλυτερο πραγμα. Εχεις ανοιχτες περιοχες να ευχαριστηθεις και να κινηθεις οπως γουσταρεις, και οταν μπαινεις βαθεια στα επιπεδα που περιλαμβανουν, σου βγαζει ενα Uncharted, linear handcrafted design που ειναι χιλιοδουλεμενο για την μαξιμουμ απολαυση. Ειναι σιγουρα πιο ανοιχτο απο το πρωτο μερος σε ολα του, και εχει παρα πολλα πραγματα να κανεις. Δεν νομιζω να ειμαι καν στη μεση.
2 σχολια ψιλοαρνητικα εχω να κανω.
Το ενα αφορα τα μενου, οπου ναι μεν προσπαθησαν να τα κανουν πιο ευκολα και πιο προσβασιμα, ομως θα ελεγα οτι απετυχαν ως προς αυτο. Εγω τουλαχιστον συνεχιζω ακομα και τωρα να χανομαι και να θεωρω οτι δεν χρειαζονται ολα αυτα τα περα δωθε για να φτιαξεις τον εξοπλισμο σου.
Το δευτερο εχει να κανει με την μουσικη, η οποια σε καμμια περιπτωση δεν ειναι κακη, αλλα απο την αλλη δεν με εχει κανει ποτε να πω "ουαο" οπως εκανα πολυ συχνα στο πρωτο μερος. Τα combat themes ειδικα δε ξερω, δεν μου ερχεται κανενα στο μυαλο την στιγμη αυτη που γραφω. Στο πρωτο μερος εχει ενα combat theme που ειναι απο τα πιο ποροτικα που εχω ακουσει σε παιχνιδι ποτε μου. Στο δευτερο μερος προφανως ακουγονται κομματια που ηταν και στο πρωτο μερος και φυσικα ειναι ακομα απιστευτα κομματια, αλλα δεν μπορω να χρεωσω αυτα τα κομματια στο δευτερο μερος γιατι ειναι η μουσικη του πρωτου. Οποτε απο πλευρας νεας μουσικης δεν εχω ακουσει κατι που να με συναρπασει.
Γενικα ομως, ενω περναγα μια περιοδο πολλων μηνων χωρις ενδιαφερον για gaming, το GOW με εχει κανει να περιμενω πως και πως να πιασω το χειριστηριο ξανα στο χερι. Ειναι μια απιστευτη παραγωγη παιδια το τονιζω. Κρυβει πολλες εκπληξεις και ειναι τολμηρο στην εκτελεση του. Η εξεληξη του απο το πρωτο μερος ειναι εντυπωσιακη πραγματικα και δεν το περιμενα εγω προσωπικα με τιποτα. Ηξερα οτι ειχε πολυ γερες βασεις, ηξερα οτι δυσκολα θα ηταν κακο παιχνιδι, αλλα οταν ακουσα οτι δεν σκηνοθετει ο Balrog με χαλασε και θεωρησα οτι θα ειναι καποια κλικ κατω. Και ομως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Το αντιθετο θα ελεγα...τα λεφτα του τα αξιζει στο 1000%...
ΜΗΝ.
ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ.
Επισης προσεξτε γιατι ειναι απο τα παιχνιδια που μπορεις να φας ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ σποιλερ.
ΥΓ: Αν καποιος εχει μια ιδεα για το χαρτινο κουτακι που λεω στο προηγουμενο ποστ μου ας μου δωσει τα φωτα του πληζ!
hakoo (16-11-2022),obione (18-11-2022),WolfRathmA (17-11-2022)
Thanks για τις εντυπωσεις!
Μολις εφαγα ενα (οχι κανα τεραστιο θεωρω αλλα still) δυστυχως ειναι αδυνατο να το αποφυγεις αν δεν παιξεις το παιχνιδι day one με speedrun κιολας δλδ σε 1-2 μερες να το εχεις τελειωσει. Εφαγα spoiler απο το το thumbnail ενος short στο youtube, ουτε καν βιντεο.
Το να μην μπαινεις πουθενα μεχρι να παιξεις το ταδε παιχνιδι ειναι ανεφικτο, πρεπει να εισαι τυχερος για να μην πετυχεις κατι.
Καλα για τις πλατφορμες δεν εχω να πω κατι, παρτι κανουν τα τρολακια που ανεβαζουν ο,τι γουσταρουν με μηδεν ελεγχο. Απο χαζα πραγματα τυπου spoiler μεχρι καταρες, εγω που προσπαθουσα να ανεβασω μια χορηγουμενη για την επιχειρηση μου με ταλαιπωρουσαν 3 μερες. Και οχι ετσι το font, και οχι τοσους χαρακτηρες, και γιατι το logo ειναι 0,1 μοιρες στα δεξια.
Bookmarks