Μόνο που βλέπω την διαφορά στο loading θέλω την κονσόλα τώρα
Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όπως έχω ξαναπεί, τα παιχνίδια πρέπει να έχουν unlocked frame-rates ως επιλογή από εδώ και πέρα για μελλοντικές κονσόλες και BC.
----------------
Παπάδες κάνει και ο SSD χωρίς optimize!!
Gamespot:
Red Dead Redemption II
38 seconds on Series X
2 minutes, 8 seconds on One X
Control
10 seconds on Series X
58 seconds on One X
FINAL FANTASY XV
13 seconds on Series X
1 minute, 11 seconds on One X
The Outer Worlds
11 seconds on Series X
43 seconds on One X
These are games with significant load times on current-gen systems so it's great to see this.
The Verge:
Destiny 2
43 seconds on Series X
1 minute, 52 seconds on One X
Sea of Thieves
20 seconds on Series X
1 minute, 21 seconds on One X
Warframe
25 seconds on Series X
1 minute, 21 seconds on One X
No Man's Sky
1 minute, 27 seconds on Series X
2 minutes, 13 seconds on One X
Giannis1979 (29-09-2020),spartan (29-09-2020)
Κάποιοι εξυπνόπουλοι στο twitter λένε ότι το OS του XSX πιάνει 200GB και κατα συνέπεια αυτό σημαίνει ότι το XSS θα έχει διαθέσιμο χώρο 312GB, αυτο ειναι ΨΕΥΔΕΣ.
Η συσγχυση προέρχεται απο το γεγονός ότι κάποια στιγμή οι κατασκευαστές δίσκων, αποφάσισαν να σταματήσουν να γράφουν την χωρητικότητα σαν δύναμη του 2 και την γράφουν πλεον σαν δύναμη του 10. Ετσι 1ΤΒ αναγραφόμενης χωρητικότητας για τον υπολογιστή που ξέρει μόνο το διαδικό σύστημα μεταφράζονται σε 932GB, εκφρασμένο μαθητικά έχουμε 10^12=932*2^30.
Ετσι αφου το XSX εχει διαθέσιμη χωρητικότητα 802GB, αυτο σημαινει ότι το λειτουργικό δεσμέυει 130GB. Για το XSS τώρα χρησιμοποιώντας την ίδια ακριβώς λογική καταλήγουμε σε μια διαθεσίμη χωρητικότητα των 335GB, όμως πιστεύω οτι εδώ έχει κάποιο λάκο η φάβα. Συγκεκριμένα η MS δεν δινει σαν χωρητικότητα 500GB (465 για τον υπολογιστη), αλλα 512 που σαν νούμερο είναι υποπτο σαν αναφορα για την πραγματικη χωρητικότητα και όχι εκφρασμένη σαν δύναμη του 10. Εαν ισχύει αυτό τότε το XSS θα έχει διαθέσιμο χώρο 382GB.
Y.Γ. Οπως είχαμε υπολογίσει με τον psx3 σε άλλο θέμα, η χωρητικότητα για το PS5 χωρις το OS ειναι 768GB
Δηλαδή τα 825 που αναφέρονται "κανονικά" και προς "χρήση" είναι στην αλήθεια 768GB?
Αλλά το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε ακόμη αν
α) η Sony τα έχει "καθαρά" για gaming και έχει "αλλού" το λειτουργικό
β) η Sony αναφέρει τελικά το "καθαρό" προς χρήση μέγεθος μετά την αφαίρεση του λειτουργικού
γ) την πατήσαμε γιατί από αυτά τα 768GB θα χάσουμε ως χρήστες καμιά κατοστάρα/κατοπενηντάρα ακόμη για το λειτουργικό
μακάρι να ίσχυε κάτι μεταξύ του α) ή του β) αλλά γνωρίζοντας πως δουλεύουν οι εταιρείες και πως μας τα σέρβιρε τόσο καιρό για το next gen η Sony τότε οι πιθανότητες είναι εναντίον μας και θα ισχύει το γ). Λίγο μένει ακόμη για να μάθουμε λίγο πολύ τα πάντα γύρω από τις κονσόλες της επόμενης γενιάς. Πάντως η MS έχει δείξει πολύ περισσότερα από την Sony που ουσιαστικά δεν έχει δείξει τίποτα. Βασικά όλα όσα ξέρουμε πέραν της εμφάνισης, είναι από την αρχική παρουσίαση του Cerny.
Ναι, ειτε χρησιμοποιούν 12 τσιπ των 64GB με ενα καναλι το καθε ένα όπως ηταν στο σχεδιάγραμα , ειτε 6 των 128GB με 2 καναλια ανα τσιπ. Οπως και να έχει αυτό μεταφράζεται σε 768GB πραγματικής χωρητικότητας, και εαν το μετατρέψεις στο δεκαδικό παιρνεις 825 δισεκατομμυρια bytes. Και όχι δεν πιστευω ότι το λειτουργικο θα ειναι "κάπου αλλού" έτσι όπως το θέτεις. ΝΑΙ θα είναι σίγουρα ένα μεγάλο κομματι του σε κάποιο flash storage για τα updates με τον kernel να ειναι σε ROM για να δουλευει και το safe mode. Αυτο που πρέπει να καταλάβετε είναι ότι δεν έχουμε να κάνουμε με μια κατάσταση windows όπου απλα μετρας τι αρχεία χρησιμοποιει το λειτουργικο. Στις κονσόλες αυτό το μέγεθος ειναι πολύ μικρο 2-3GB, όμως το λειτουργικό δεσμεύει κάποιο χώρο για να διασφαλίσει κάποιες λειτουργίες της κονσόλας , όπως π.χ. το game suspend.
panos74gr (29-09-2020)
Φαντάζομαι επειδή η λύση τους είναι με VM, και όχι με hardware based λύση. Αυτό έχει τα καλά του ότι μπορείς πιο εύκολα να κάνεις αναβαθμίσεις στα γραφικά, και βέβαια είναι μετά πολύ ποίο εύκολη η μεταφορά σε datacenter για cloud gaming. Το αρνητικό είναι ότι θέλει λίγο δουλειά το κάθε παιχνίδι για να παίξει, δεν γίνεται αυτόματα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Local cloud servers:
https://www.ethnos.gr/oikonomia/1269...ro-stin-ellada
Λογικά θα επηρεάσει και το PS5, αφού το PSN θα είναι Azure-hosted όπως έχουν πει.
Επιτέλους πρέπει οι dedicated servers (για online games & streaming) να είναι στην χώρα μας και όχι κάπου στην Γερμανία/Αγγλία ως συνήθως (deal breaker το input lag για arcade/fast-paced games).
Ανάλογα τι σύνδεση έχετε (xDSL, FTTH) το network latency με GR-IX (ο κόμβος στην Αθήνα που καταλήγουν όλες οι ντόπιες δικτυακές υποδομές) μπορεί να είναι άνετα μονοψήφιο (1-7ms), δηλαδή λιγότερο από 1 frame καθυστέρηση (16,66ms για 60 fps).
Christos33 (05-10-2020),jk_blue_tiger (04-10-2020),Leon_DiZ (04-10-2020),Stefanos (04-10-2020),WolfRathmA (05-10-2020)
@psx3 Εσύ έλεγες για παιχνίδια χωρισμένα σε κατηγορίες multiplayer, campaign κ τέτοια με επιλογή να κατεβάσουμε αυτό που θέλουμε.
Το Xbox θα έχει την επιλογή να διαγράφεις αυτό που δεν θες από το παιχνίδι κ να κρατάς αυτό που παίζεις multiplayer η campaign, πιστεύω κ το PlayStation να έχει τέτοια επιλογή θα σώσει κόσμο.
Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θερμαστρα από ποια άποψη, βγάζει ζεστό αέρα από πάνω που είναι η τρύπες η το κουτί είναι ζεστό γιατί κ το ps4 αν το πιάσεις είναι αρκετά ζεστό.
Να δούμε αυτό θα είναι αθόρυβο η θα ακούγεται σαν προπέλα, το xbox one X είχε ένα θέμα με λίγο θόρυβο το πρώτο one που είχα κ το δεύτερο το one S, ήταν εντελώς αθόρυβα.
Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν μπορούσε να τρέξει και κανονικά Windows με Win32/64 apps (το custom/κλειδωμένο Win10 distro της κονσόλας τρέχει μόνο UWP), θα είχε ενδιαφέρον ως dual use (θερμάστρα + mining rig). Θα έκανε και αυταπόσβεση εύκολα, χωρίς ούτε ένα exclusive.
Πώς γκένεν αυτό; Μόλις 2 lanes έχει.
Βέβαια η ψύξη φαίνεται της πλάκας (κακώς μπερδεύουν πολλοί το NVMe expansion με τις memory cards των PS1/2 & OG/XBOX 360).
Bookmarks