pantos paidia eilikrina exo apogoiteutei.etsi mou rxetai na pao na agoraso to fifa.toso poli mou tin exei vidosi.ai sixtir
SIRIOS7 - EmmanouiL 3-1 (nomizo)
EmmanouiL - SIRIOS7 2-2
tasioskis EmmanouiL, , zoom8 . 15.00-24.00... ...
( , ?)
roxito ....eise spiti ? giati se psaxno kai milas.............. ante na paixoume ta game mas.
paidia exei xathei pia to endiaferon gia to skliropiriniko. isos exoume varethei na paizoume me tis mikres - anyparktes omadoules! elate na dokimasoume to Champions League pou den exei desmefsi omadon.
PSN ID: Manos_GR
pro evo o roxito mpenei? mono aytos emeine
gergeo-msnes7 5-1(wham-osfp)
msnes7-gergeo 5-2
gergeo . . ........
oddin - manos_gr
3 - 3
manos_gr - oddin
2 - 3
Scripta Manent
. ...
gergeo-oddin 5-1
oddin-gergeo 4-5
gergeo-tasioskis 3-0
tasioskis-gergeo 0-5
ego pantos gia na po tin alithia mou ksenerono apisteuta na paikso me megales omades.poso malon pou tha exoume oloi tis idies.kalitera na mi simmetasxo katholou se protathlima.me exete ksenerosei oloi sas toso poloi pou etsi mou rxetai na pao na agoraso to fifa mpas kai do kamia aspri mera.autoi ekei toulaxiston paizoun
,
kai egw sumfwnw me ton tourista?pote arxizoume mano?
file mou proevo, an den kano lathos diakrino mia dosi eironeias sta grafomena sou. giati re sy? ti se xalaei? giati isoun panta toso arnitika prokateilimenos me protaseis diaforetikes apo tin dikia sou? den katalava diladi... ego POTE den eipa na katargithei to skliropiriniko. den mporoume omos na paixoume kai me enan diaforetiko tropo? GIATI TO POLEMAS TOSO POLY PIA???
exo varethei na paizo me diaforous exypnakides pou paizoun poustika ki ego na min mporo na kano kati epeidi paizo me tsouroukoomades!!! afto einai to "dikaio" pou prepei na symvainei? E, LOIPON OXI !!! aftos pou paizei me poustia, as erthei na me nikisei otan tha eimai kalos kai oxi adynamos. ekei tha doume posa apidia pianei o sakos!!!
PSN ID: Manos_GR
Bookmarks