Slay, θα διαφωνήσω μαζί σου. Πιο God of War δεν γίνεται το παιχνίδι.
Στο σημείο που αναφέρεις στο spoiler, ήταν από τις πιο επικες στιγμές του παιχνιδιού.
Επίσης:
Spoiler!
Slay, θα διαφωνήσω μαζί σου. Πιο God of War δεν γίνεται το παιχνίδι.
Στο σημείο που αναφέρεις στο spoiler, ήταν από τις πιο επικες στιγμές του παιχνιδιού.
Επίσης:
Spoiler!
Για εμένα, η "επικότητα" (λολ νέα λέξη) έχει πάει εντελώς περίπατο στο νέο GoW. Παράλληλα, έχει αυξηθεί κατακόρυφα η "συναισθηματική σύνδεση" με τον Kratos και με τους χαρακτήρες που βλέπουμε. Είναι πολύ μεγαλύτερο το συναισθηματικό impact.
Όμως, αυτό το "μου πέφτει το σαγόνι, τύφλα να έχει το Χόλυγουντ" που είχαν τα GoW 1-2-3 πραγματικά πήγε περίπατο.
Όσοι λοιπόν λάτρεψαν την "επικ-ίλα" των προηγούμενων τίτλων, δεν θα μπορέσουν να λατρέψουν το νέο παιχνίδι στον ίδιο βαθμό. Ή αν θέλετε να το πω διαφορετικά, μπορούν να λατρέψουν το νέο τίτλο αλλά για τελείως διαφορετικούς λόγους - σίγουρα όχι για την επικότητά του.
Τουτέστιν, εμένα το "wow factor" που με ελκύει τρομερά, ε, πολύ απλά δεν το εντόπισα στο νέο τίτλο. Ναι μεν πανέμορφα γραφικά, σκηνές, τοπία, χαρακτήρες, στόρυ, explore και lore, αλλά όχι επικ-ίλα δε. Συναίσθημα; Ναι στο φουλ. Με ενδιαφέρει (εμένα προσωπικά) ως παίκτης; Όχι, καθόλου.
Γούστα είναι αυτά. Και τίποτε άλλο. Δεν τίθεται θέμα "σωστού/λάθους ή όμορφου/άσχημου/μέτριου, ούτε καλύτερου/χειρότερου".
Υπάρχει η γυναίκα που θα σε στείλει στον άλλο κόσμο η ομορφιά της + ο χαρακτήρας της = έπικ καταστάσεις, υπάρχει όμως και η όμορφη γυναίκα + χαρακτήρας = που θα σε κάνει να νιώσεις συναισθηματικά όσο ποτέ στην ζωή σου. Γούστα λοιπόν, διαλέγετε και παίρνετε. (προσωπικά επιλέγω και τις δύο λολ)
DJTaurus (15-05-2018)
Υπαρχει διαφορετικη εννοια του τι θεωρουμε επικο. Αν οπως ειπα η συζητηση γινεται με βαση το μεγεθος τοτε το νεο παιχνιδι οντως θα απογοητευσει. Ομως οπως και παλι ειπα το τι ειναι επικο για τον καθενα αλλαζει. Δεν ξερω αν τωρα παιζουμε με τις λεξεις ακριβως αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι ενιωσα πολυ περισσοτερο εντυπωσιασμενος απο πολλες σεκανς του νεου παιχνιδιου σε σχεση με τα παλια που μετα απο καποιο σημειο εγινε κοινοτυπο το ειδος της επικιλας.
Αυτο που γραφουμε στο σποιλερ για παραδειγμα ειναι τρομερα επικο αλλα καμμια σχεση με το μεγεθος ή οτιδηποτε αλλο.
Μα φαίνεται από τα γραπτά μου ότι για εμένα, επικό = όπως είναι το χολυγουντιανό επικό = bigger is better. (με όλα τα συνοδευτικά όπως awesome, wow κλπ)
Ε, αυτό δεν υπάρχει. Και αυτό ακριβώς διευκρίνισα.
Για εμένα αυτό που περιγράψατε στο σπόιλερ δεν είναι "επικό" αλλά αριστουργηματικό. ¶λλο το ένα, άλλο το άλλο.
Εμ, είδες που έγραψες τη λέξη "ένιωσα" ; Προσωπικά δεν ένιωσα τίποτα, γιατί πολύ απλά δεν συνδέομαι με κανένα παιχνίδι/χαρακτήρα. Αντιθέτως η οπτικοακουστική big-ίλα των GoW 1-2-3 ήταν που μου άρεσε (πχ. μισούσα τα παζλ τους, βαριόμουν απίστευτα).......και αυτή δεν υπάρχει πια.
ΥΓ: Η αλλαγή στα Tomb Raider επίσης δεν μου άρεσε, σε σημείο που το Rise δεν το έχω τελειώσει καν 1,5 χρόνο τώρα και το Shadow δεν θα το πάρω.
DJTaurus (15-05-2018),Sir_Teraflop (15-05-2018)
Christos33 (15-05-2018),Dragonpaul (15-05-2018),isildur83 (15-05-2018),Kane (16-05-2018),Sir_Teraflop (15-05-2018),Viper (16-05-2018)
DJTaurus (15-05-2018)
panos74gr (17-05-2018)
Το έπαιξα, το τελείωσα το καταευχαριστήθηκα... Υπέροχο παιχνίδι από όλες τις απόψεις... Τρομερά καλόγουστο μέσα στο πλαίσιο που ορίζει το θέμα του.
Δε κάνει κοιλιά ποτέ, δεν είναι βαρετό ποτέ, δίνει μαθήματα για το πως θα πρέπει να είναι τα παιχνίδια αλλά God of War δεν είναι. (!)
Να εξηγηθώ και να το τοποθετηθώ για το που είναι η μεγάλη μου ένσταση. Δε θα σταθώ στην αλλαγή του gameplay, κάμερας, την απουσία του μεγέθους που είχες στα προηγούμενα
παιχνίδια είτε είχαν να κάνουν με μάχες είτε απλά κυκλοφορούσες σε τοπία που αισθανόσουν μυρμήγκι. Στο τελευταίο μέρος της "σειράς" όλα είναι διαφορετικά και όλα είναι μέσα από άλλο πρίσμα.
Ακόμη και ο Kratos όπως ορίζει η αισθητική και οι επιταγές της εποχής μαζί με το καλοξυρισμένο κεφάλι του έχει αφήσει και μια ωραιότατη γενειάδα (λέγε με hipster) που τόσο βλέπουμε παντού τριγύρω μας.
Αμ πως... Το προσπερνώ και αυτό όμως, καθώς επίσης και το παντελώς (για μένα) ανούσιο rpg στοιχείο του παιχνιδιού, (άλλη μια τάση / μόδα των σύγχρονων παιχνιδιών) που συναντούμε κατά κόρον στις τελευταίες μεγάλες κυκλοφορίες.
Όλα αυτά θεμιτά, επιλογές που πραγματικά δε στάθηκα ουσιαστικά παρά μόνο σαν παρατηρήσεις κατά την πορεία μου μέσα στο παιχνίδι από την αρχή μέχρι το τέλος.
Εδώ να πω πως έχω κάνει σχεδόν τα πάντα εκτός από το να βρω όλες τις βαλκυρίες, κοράκια κλ.Νομίζω πως ότι είχε ενδιαφέρον για μένα (καταπληκτικά sidequests) τα ολοκλήρωσα και τα ευχαριστήθηκα.
Η μεγάλη μου ένσταση είναι μια. Τα God of War ήταν πάντα παιχνίδια που βασίζονταν σε ένα διασκεδαστικό "braineless" gameplay. Σαν να βλέπεις μια ταινία slasher όπου η υπόθεση είναι εκεί απλά σαν αφορμή
για να περάσεις από μια σειρά καταστάσεων. Είναι απλά η πρόφαση. Εδώ λοιπόν συναντάμε ένα παιχνίδι με εξαιρετικό σενάριο, πολύ καλούς διαλόγους, χαρακτήρες κλπ όλα ολοκληρωμένα.
Όλα αυτά όμως σε κόντρα της φιλοσοφίας και διάθεσης που πάντα είχαν τα Gof of War. Δε χρειάζομαι έναν Kratos σε βαθιά κατάθλιψη. Δε με ενδιαφέρει η ψυχική του διάθεση και σύνθεση. Δε χρειάζονται όλα πια
να είναι τόσο σοβαρά. Γιατί μια σειρά παιχνιδιών που είχαν άλλο σκοπό ξαφνικά να γυρίσουν σχεδόν 180 μοίρες και να συναντώ ένα άλλο σύμπαν σκέψης και διάθεσης; Σαν να παίρνω το Evil Dead και να θέλω να το κάνω Silence of the Lambs.
Γιατί τα πάντα πρέπει να είναι τόσο "βαριά" και "αληθοφανή" πλέον στα περισσότερα παιχνίδια; Είναι γοητευτικό εξίσου το να παίζεις ένα παιχνίδι που δε παίρνει τον εαυτό του στα "σοβαρά". Προσφέρει ένα άλλο είδος διασκέδασης. Ένα είδος απενοχοποιημένο.
Να ξαναπώ λοιπόν πως αν αυτό το παιχνίδι κυκλοφορούσε κάτω από έναν διαφορετικό τίτλο σε τίποτα από όλα αυτά που προανέφερα δε θα είχα σταθεί πραγματικά.
Να ξαναπώ επίσης πως 1000 μπράβο στην ομάδα που έφερε σε πέρας αυτό το αριστούργημα των σύγχρονων βιντεοπαιχνιδιών είναι λίγα.
Να ξαναπώ τέλος όμως πως για τον συλλογισμό που ανέπτυξα παραπάνω το παιχνίδι αυτό δεν είναι God of War.
Παίξτε άφοβα.
Dragonpaul (16-05-2018),Lefteris_X (16-05-2018),Slay (16-05-2018)
Πριν παίξω το παιχνίδι έλεγα και εγώ "γιατί το λένε god of war" και "γιατί δεν το κυκλοφορούν ως νέο ip" κτλ. Και πριν το παίξω η μοναδική απάντηση που μπορούσα να δώσω ήταν "marketing" και extra κέρδη λόγω franchise.
Έχωντας ολοκληρώσει το παιχνίδι είναι προφανές για εμένα πως η προϊστορία των προηγούμενων παιχνιδιών ήταν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για το αποτέλεσμα που έζησα παίζοντάς το.
Ναι το gameplay, το ύφος, η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού δεν είναι όπως τα παλαιότερα. Απο την άλλη το παιχνίδι λέει μία νέα ιστορία που βασίζεται στις παλαιές. Το παιχνίδι λοιπόν για εμένα έχει κάθε δικαίωμα να "αποκαλείτε" god of war και το κέρδισε με την αξία του αυτό.
Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος για φράσεις του στυλ "το παιχνίδι δεν είναι god of war". Μπορείς να πεις οτι δεν είναι hack and slash όπως ήταν τα παλιά. Μπορείς να πεις οτι δεν έχει το ύφος των παλαιών. Μπορείς να πεις πάρα πολλά πράγματα, αλλά το να λες οτι δεν είναι god of war είναι απλά λάθος... γιατί το παιχνίδι είναι god of war και το απέδειξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
DJTaurus (16-05-2018),Dragonpaul (16-05-2018),isildur83 (16-05-2018),Leon_DiZ (16-05-2018),Valkyre (16-05-2018),WolfRathmA (16-05-2018)
Διάβασε σε παρακαλώ τον έναν και μοναδικό λόγο που λέω πως το παιχνίδι για μένα δεν είναι God of War. Δε στάθηκα στα στοιχεία που αναφέρεις (κάμερα, gameplay κλπ).
Και βέβαια δεν υπάρχει η έκφραση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αυτό... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το άλλο... την χρησιμοποιώ για να δώσω έμφαση στη σκέψη μου.
Αλλά ο τρόπος που απαντάς μου δίνει την αίσθηση (σόρρυ αν κατάλαβα λάθος) πως δεν κατάλαβες αυτό που έγραψα.
Δεν θα διαφωνησω με το Βασιλη ως προς το υφος του παιχνιδιου αλλα από την αλλη οταν μου "στερείς" αυτο το brainless gameplay και μου δίνεις αυτο το σοβαρο, μεστο, immersive αποτέλεσμα, στη ζυγαρια νοιώθω κερδισμενος.
Ναι δεν ειναι God of War αλλα ειναι αυτο που ζηταω προσωπικα απο τη βιομηχανια. Single player εμπειριες που θα με σημαδεψουν.
Παιχνιδακια για να περναω την ωρα μου , υπαρχουν απειρα, δε θα μου λειψει το "παλιο" God of War.
Error Flynn (16-05-2018),isildur83 (16-05-2018),mihalis13 (16-05-2018),Snk (16-05-2018)
Εγω καταλαβαινω ακριβως πως το λες Error Flynn, αλλα με παρεξενευει πως λες οτι τα προηγουμενα παιχνιδια ηταν "brainless action" με απλη αφορμη για στορυ. Θεωρω οτι ολα τα God of War εδιναν αρκετη εμφαση στο κομματι της ιστοριας. (αλλο το αν ηταν καλο ή οχι) Θελω να πω οτι ολα ειχαν αρκετο στορυ μεσα τους και δεν λειτουργουσε απλα ως μια αφορμη και μονο. Αλλωστε και αυτο το God of War σαν υποθεση εχει κατι παρα μα παρα πολυ παλο, δηλαδη ως αφορμη για να γινει το παιχνιδι. Η εξελιξη ειναι το θεμα.
Επισης, καταλαβαινω οτι ηθελες ενα πιο less talk more action παιχνιδι, με πιο φρενηρη ρυθμο και δραση, αλλα απο την αλλη δεν βρηκα να του λειπει δραση, ουτε και μου φανηκε καταθλιπτικος οπως λες ο χαρακτηρας του Κρατος, ουτε ρε συ οτι το γενι ειναι χιπστερια, υπερβολη!
Οπως και να εχει κατανοητον οτι το ηθελες πιο χυμα, αλλα φανταζομαι το εβλεπες απο χιλιομετρα (απο την πρωτη του ανακοινωση) οτι δεν θα ειναι σαν τα παλια.
H αλήθεια είναι οτι έμεινα αρκετά στην φράση που αναφέρεις γιατί "δεν μου έκατσε καλά".
Απο την άλλη αν έβαζα κάτω αυτά που μου αρέσαν στο παιχνίδι πιο πολύ με σειρά "αρεσκείας", στις πιο υψηλές θέσεις θα ήταν οτι επιτέλους ο χαρακτήρας δεν είναι ο brainless "vengeance will be mine NOW" τύπος αλλά έχει απίστευτα πολύ βάθος. Το λάτρεψα αυτό το κομμάτι και μου έκανε φοβερή εντύπωση που μπόρεσαν και το απέδωσαν τόσο καλά στο παιχνίδι είτε μέσω της ιστορίας, είτε μέσω του καταπληκτικού animation είτε μέσω του εξαιρετικού voice acting ή και σεναρίου που ακόμα και το "δεν λέω κάτι" σημαίνει κάτι και δηλώνει κάτι.
Η αλήθεια είναι ότι και για μένα δεν είναι ανάγκη τα πάντα να γίνονται σοβαρά και "δραματικά", αλλά όταν γίνονται τόσο μαεστρικά δεν μπορώ παρά να βγάλω το καπέλο σε αυτούς που κατάφεραν αυτό το αποτέλεσμα.
Τα προηγούμενα GOW δεν τα έχω παίξει γιατί σαν παιχνίδια δεν ήταν καθόλου του γούστου μου. Όμως έχω δει αρκετά βιντεάκια και έχω διαβάσει αρκετά πράγματα για το story.
Βλέπω γενικά από παλιούς φανς υπάρχει ένα παράπονο ότι το παιχνίδι δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα της σειράς. Κάτι το οποίο ήταν γνωστό βέβαια.
Έχοντας δει αρκετά πράγματα από το story των πρώτων GOW εμένα μου αρέσει που ο Kratos είναι πιο ώριμος. Αντίθετα αν έβλεπα πάλι τον ίδιο Kratos με φουλ θυμό να θέλει να τους σφάξει όλους χωρίς να έχει λίγο ωριμάσει σαν άνθρωπος θα μου φαινόταν πολύ ψεύτικο και πρόχειρη δουλειά από την Santa Monica.
Βλέπουμε μετά από πολλά χρόνια έναν αρκετά μεγαλύτερο σε ηλικία Kratos. Το πιο λογικό είναι να είναι και έστω λίγο πιο ώριμος από όσα έχει ζήσει και να μην παραμένει ξεροκέφαλος.
Ακόμα και αν μου άρεσε το gameplay των πρώτων τίτλων δεν μπορώ να πω πως θα ήθελα να δω μια από τα ίδια. Αυτό βέβαια το είπαμε οι ίδιοι οι καταναλωτές όταν κυκλοφόρησε το Ascension. Σύμφωνα με τις πωλήσεις αυτό το μήνυμα δώσαμε στην Sony και στην Santa Monica.
Για το τι είναι επικό και τι όχι όπως σωστά έγραψε ο Val είναι τελείως υποκειμενικό.
Για παράδειγμα η μάχη που γράφεις στο σπόιλερ Slay ως επική και εμένα μου άρεσε αλλά πραγματικά δεν την θεωρώ τοσο επική όσο η πρώτη μάχη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τα προηγουμενα god of war ηταν οντως hack n slash παιχνιδια τυπου dmc,bayonetta με καποια platform στοιχεια/puzzle οπως και στα Darksiders.
Υπαρχει μονο ενα προβλημα οσον αφορα το παραπανω που εκφραζεις οσον αφορα το hack n slash κομματι και την ιστορια.
Στα προηγουμενα god of war ο Kratos ειχε κινητρο που σκοτωνε τους παντες και τα παντα.Ξεκινησε απο τον Αρη και οτι εγινε με την οικογενεια του και εφτασε φυσικα μεχρι και τον Δια.
Εδω ομως σε αυτη την εισαγωγη στην νεα ισως τριλογια ο Kratos δεν εχει κανενα κινητρο για να ξεκινησει να σκοτωνει τους εκει Θεους.Υποτιθεται οτι μετα το τελος του 3 εφυγε και πηγε στην Σκανδιναβια για να αφησει το παρελθον του πισω(εξου και η αντιστοιχη σκηνη που υπαρχει μεσα αργοτερα στο παιχνιδι απο πλευρας αναμνησεων).
Αφου λοιπον αποφασισαν να εχουν σαν κεντρικο χαρακτηρα τον Kratos,δεν γινεται να ξεκιναει με το καλημερα στο παιχνιδι και να σκοτωνει τα παντα.Αυτο φανηκε πολυ εντονα και στην αρχη με την γνωστη μαχη στο δασος πως καθισε να φαει στην αρχη ξυλο που λεμε για αυτο ακριβως τον λογο.
Οσο για την αλλαγη απο hack n slash σε ας το πουμε πιο action(λογω και της καμερας και που ειναι πιο βαρυ)δυστηχως θα συμφωνησω και εγω με τους περισσοτερους.Πλεον οχι μονο δεν μου λειπουν τα προηγουμενα god of war,αλλα τα βλεπω και με κακο ματι.Στα προηγουμενα god of war(ειδικα στο 3 και στο asension)λογω ακριβως του gameplay,δεν ηταν λιγες οι φορες που βαριομουν(με την κυριολεκτικη και ασχημη εννοια)στα ενδιαμεσα μεχρι να πετυχω ενα boss.Εδω ακομα και οι απλες μαχες ηταν απολαυση,χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειχε τα θεματακια του οπως πχ στα βελακια για ranged επιθεσεις που ηθελαν συνηθεια,στην επαναληψη σε trolls και ancients και στον συνολικο αριθμο των κεντρικων boss.
Τωρα για την επιλογη του κεντρικου χαρακτηρα και ονομασιας στο παιχνιδι τα ειπαμε αυτα και πριν κυκλοφορησει.
Spoiler!
Δεν ειναι μονο αυτο... για εμενα το gameplay η καμερα κανουν απο μονα τους το βασικο gameplay του νεου παιχνιδιου πιο επικο απο οτι παλαιοτερα... Ενα απλο τρολ στο νεο GOW, οταν το πολεμαω και αυτο γεμιζει την οθονη μου και το εχω προσωπο με προσωπο, αυτο για εμενα απο μονο του ειναι πολυ πιο επικη μαχη απο οτι ηταν ενα τρολλ στα παλια god of war που το εβλεπα απο τα 30 μετρα μακρια και η καμερα ηταν καρφωμενη σε αποσταση. Εδω ειμαι μεσα στην δραση, δεν ξερω καμμια σχεση για εμενα.
To moveset ειναι τεραστιο πλεον, οι runnic attacks πιο πολλες απο ποτε, οι εχθροι πολυ καλοφτιαγμενοι και απαιτουν να παιξεις σωστα. Αυτο το βλεπω την δραση απο μακρια και ο χαρακτηρας μου κανει κωλοτουμπες περα δωθε ηταν ωραιο επι εποχης PS2 αλλα απο PS3 εποχη ηδη ηταν παρωχημενο στα ματια μου.
Μαζί σου και γω. Προτιμώ ένα παιχνίδι που θα "γράψει¨μέσα μου και θα το θυμάμαι παρά ένα της σειράς. Όλοι μας αυτό θέλουμε.
Μόλα ταύτα η σειρά God of War κάτι θα περιείχε μέχρι και σήμερα που την έκανε τόσο αγαπητή και τόσο καλά χαραγμένη στην μνήμη μας, έτσι δεν είναι; Ακόμη και όταν ήταν brainless.
Συμφωνούμε όμως στην ουσία του πράγματος...
james9 (16-05-2018)
Bookmarks