Ψηφιστε την! Poll δεν βαζω γιατι την προηγουμενη φορα μου λεγατε οτι ειναι δυσκολο ...
(συν οτι βαριεμαι επειδη προσπαθουμε να αναστησουμε το φορουμ! )
Ψηφιστε την! Poll δεν βαζω γιατι την προηγουμενη φορα μου λεγατε οτι ειναι δυσκολο ...
(συν οτι βαριεμαι επειδη προσπαθουμε να αναστησουμε το φορουμ! )
MonicaMechling (01-09-2023)
Comedy
1.Seinfeld
2.Friends
3.Arrested Development
4.Scrubs
5.Entourage
6.It's Always Sunny In Philadelphia
Drama
1.The Sopranos
2.The Wire
3.X Files
4.Twin Peaks
5.Mad Men
6.24
Last edited by aris13; 08-01-2011 at 11:32.
^^Ενδιαφερον τροπος παρουσιασης θα τον ακολουθησω κι εγω
Comedy (δεν βλεπω πολλες κωμικες σειρες λολ):
1) Friends
2)Simpsons
Drama:
1) Lost
2)Dexter
3)X-Files
4)The Wire (οσο εχω δει μου αρεσει πολυ)
Έβλεπα Prison Break, βλέπω Friends (καμιά φορά, όχι φανατικά) και φυσικά τα αγαπήμενα Simpsons και Futurama.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
Bill Shankly
Comedy
1.Friends
2.The Big Bang Theory
3.Chuck
4.The simpsons
5.Familly guy
6.Cougar Town
Drama
1.LOST
2.Greys Anatomy
3.Bones
GAMES:Fallout 3-LBP-Fifa09-H.sword-MGS4-Resistance FOM-Spiderman WOS-Soul Calibur Iv-nba 2k7-LOTR:Conquest
LOST
Chuck
Battlestar Galactica
Ξεκινησα με Lost (οπως παρα πολλοι), μετα αρχισα το Prison Break και μετα πηρα την κατρακυλα... Και εχω δει παααρα πολλες!
Αυτη τη στιγμη αγαπημενη ειναι το Dexter, ενω ακολουθουν HIMYM και Big Bang Theory.
Παραλληλα βλεπω καθε βδομαδα South Park, Family Guy, FlashForward, Lost, 90210 ενω οποτε κατσει βλεπω και 24, Chuck, Damages.
macgyver
x-files
the pinky and the brain(lol)
simpsons
the beauty and the beast (loool )
απο καινουριες δεν μαρεσει καποια. (μονο για χαρδαβελλα και μπαλιτσα ανοιγει η τηλεοραση)
Satan has left his killing floor
PS4
House M.D. / Dexter / True Blood / Futurama
Το προσωπικό μου top-10:
1. Battlestar Galactica
2. The Wire
3. The Shield
4. Dexter
5. Rome
6. Sons of Anarchy
7. 24
8. Friday Night Lights
9. Damages
10. Deadwood
Και από κει και πέρα, για διάφορους λόγους (για να διευκολυνθώ εγώ δηλαδή) άφησα εκτός τα πολύ αγαπημένα Band of Brothers (δεν είναι απλά μια σειρά), Firefly, Alias, South Park, Friends, Arrested Development, ενώ και άλλες απολαμβάνω να τις βλέπω όπως Supernatural, Lost κ.λπ., αλλά δεν χωράνε τόσο ψηλά.
Με σειρα προτιμησης
1.Το απιστευτο, επικο Battlestar Galactica
2.Το ακαταλληλο για καρδιακους Prison Break
3.Tο House MD το οποιο δεν με εχει κανει ποτε να το βαρεθω
απο αυτες που παιζονται τωρα και της βλεπω οποτε βγαινει καθε επεισοδιο
1.supernatural
2.fringe
3.the vampire diaries
4.lost
5.how i met your mother.
απο παλιες η καποιες που παιζουνται ακομα αλλα δεν παρακολουθω φανατικα
1.battlestar galactika (πολυ καλη και με μεγαλο βαθος)
2.my name is earl (δεν ποιανει μια μπροστα στο how i met your mother)
3.true blood
4.chuck
5.dexter
Xθες τελείωσα το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ "Rome".Απίστευτη παραγωγή με πάρα πολύ καλές ερμηνείες.Αποτελείται από δύο κύκλους των 12 και 10 επισοδείων αντίστοιχα.Καλύπτει την περίοδο από την επικράτηση του Ιούλιου Καίσαρα στην Γαλατία εως και την οριστική επικράτηση του Οκταβιανού επί του Μάρκου Αντώνιου.Φυσικά και έχει κάποιες ιστορικές ανακρίβειες οι οποίες δεν ενοχλούν σε καμία περίπτωση.Ότι καλύτερο έχω δει σε ιστορική δραματική σειρά τα τελευταία χρόνια.
http://www.imdb.com/title/tt0384766/
http://en.wikipedia.org/wiki/Rome_%28TV_series%29
Bookmarks