kala file pantos se euxaristo pou pires meros sth sizhthsh gia ton exis logo h apantishs pou edoses ine akribos me aftes pou tha edinan ke h papades kai otan ginotane kapia erothsh apo emena esi eleges sinexos [o theos den..........] h [ o xristos den.......] kai etsh mou apodiknies perisotero thn mn nparxitous
otan prepi na gini kati kalo na sosh ena pedaki apo karkino o otheos den kani tauma gia na min me entiposiasi san kalo anekdoto mou akougete
file ine apon sinexia kai den kani tipota giath apla den iparxh an ke ekane ena thauma to GIOSAKI 20000000euro plousiotero doulebe ke aftos o kakomiros apo mkro pedi ekane ikonomies telika ton eulogise o thos ke egine efoplistis me ta lefa pou xalame na anapsoyme keraki
sin auto an ipirxe diaolos 777 giath den rixni mia piriniki mpompa mia ke exo olh pethenoun kai na kathete na perimeni emas pote tha mas erthi h orexh na kanoume polemo na skotothoume apo monimas den iparxi tipota re file
Last edited by magicoSakisPaoGR; 09-04-2010 at 17:55.
BOT-AKIA .RRoD
Mel 30+ ? magicSakisPaoGR , , .
, , . , .
file ides th ginete kamia fora ine kalitero na min diabazis biblia giath blepis ta pragmata apo mia alh matia
blepo thn alithia file mou blepo afto pou iparxh mi fobase min sinomothsoune ta fantasmata ke erthoun na se fane na fobase sth zoh sou ta irpakta afta pou blepis
fantasou poso poli se piraxan afta pou grafo pou otan egrafa elinika mou leges mi ta skotonis alo grafe mr greeklsh ke tora pou sou kano to xathrh se pirazoun ke afta
file toso poli fobase gia th thriskia toso poli se enoxlh ke h dikia mou skepsi mexrh ke to avatar tou rampo mou bebhloses den se blepo na pezis pote datefield2 ine ke afto tou diaolou
sou to ipa den simenh oti epidi to egrapsa auto ego oti ine ke sosto oti diladi den iprxi thos xristos diaolos
apla ego prospatho na bro ena stixio pou na me pisi ke den iparxh to mono pou blepo ine i kerdoskopia ta pagaria pou bazoume lefta ine perisotera apo ths eklisies
Last edited by magicoSakisPaoGR; 09-04-2010 at 18:56.
BOT-AKIA .RRoD
@ Desmond
rep ..
magic . off ..
Melnibonian![]()
Last edited by dimitrisasp; 09-04-2010 at 19:08.
Spoiler!
Every man is guilty of all the good he did not do!
afou ego den grafo sosta ke den exo to dikosas epipedo gnoseos auta pou grafh edo auto to pedi me kaliboun apolita ke klino me afta zitontas signomi pou sas strabosa ta parakato pou tha grapso ine ta telefea se afto to topic
oso gia kapion pou egrapse oti prepi na grafto pali sto sxolio den exi adiko ala den xeri
ke thn istoria tou kathenos mas edo mesa
o kalos sou theos frontise na afish anapiro ton patera mou otan ego pigena sthn 6
dimotikou opos katalabenis pou keros gia gramata amesos doulia ke epibiosh imoun autos pou erepe na ta kataferh
mporh na mi xero gramata ala ta kaaferno os oras mia xara sth zoh mou ke den sto leo gia na sto pexo kapios ala h ikogenia pou kapia fora den ixe na fah pleon zn plousioparoxa
afto prospatho na sas po mi niothete hpo tou papa h tou theou ine poli diskoli h zoh prospathiste na ta kataferete apo moni sas mporite
an dite pote th mana sas arosth mh kanete prosefxes na gini kala parte th meto zorh ke pigentethn sto giatro ke meta kante keths prosefxesas an niothete kala
exalou balte ke tous idious tous papades ton thimaste to XRISTODOULO eno itan
anthropos tou theou sto telos apefthinthke stous giatrous ego an piseba sto theo den tha
to ekana ke oxi tipoa alo pige ke sthn Ameriki mexri eki eftase den dexthke oti o theos
ton kalese ke afton ston paradiso gia mena den pethane san antras ala oute san
xristianos giath den empistefthike to theo tou ke pige se panakribous giatrous gia na sothi pou i ftoxn den exoun na pane
den empistefthike to theo tou ke omos kapia stigmi tha poune
oti ke aftos agiase
kath telefteo mexri persi imoun xristianos h ikogenia mou paramenoun xristianh ego dilono atheos mexri na apodixth oti kano lathos h mexrh tora erminies distixos den me exoun kalipsh
Last edited by magicoSakisPaoGR; 09-04-2010 at 19:58.
BOT-AKIA .RRoD
? . . , , , . , ...
, ( ) !. , !!! , .
?
John Rambo, , . , ( ''鴴 ). , ., !
.. 2 , ? ...
, !
Now I hear "THEM" again, singing
Twilight symphony, twilight
,
, .
( )
http://8eoss.blogspot.com/2008/09/blog-post_29.html
- '- , . . 1877 - Burnouf- .
?
( ) () ( ) , ,
1500
( ) = ( 2500 )
,
, () , ()
http://gravityandthewind.blogspot.co.../01/b-7-h.html
- 1300
http://apollonios.pblogs.gr/2010/02/...ssn-ellhn.html
, , , ,
Last edited by vasses; 10-04-2010 at 00:55.
copy-paste. , ...
. ( ...)
Bookmarks