Τα σχολια για το dualsense στο συγκεκριμενο παιχνιδι μοιαζουν με αποκαλυψη..
Ετσι λενε ολοι οτι προκειται για την καλυτερη υλοποιηση μεχρι στιγμης.
Πολυ θετικα σχολια γενικοτερα στα previews, θα το παιξω σιγουρα αλλα δεν με ψηνει και για 80αρι να πω την αληθεια.
Ένας γνωστός μου (Dismiss) ήδη παίζει.
Μήπως υπάρχει εμπάργκο; (Αν ναι = κακό σημάδι)
Παντως φαινεται οτι ειναι αρκετα δυσκολο παιχνιδι. Κατα παραδοση δηλαδη της εταιρειας.
Συνεχεια παντως καλα λογια σχεδον απο παντου... και μαλιστα για ολα τα στοιχεια του τιτλου. Τεχνικα, gameplay, ηχος...αντε να βγουν τα reviews να παρουμε αποφασεις.
launch trailer:
Spoiler!
Δεν κρατηθηκα, το είδα και αυτό και είναι μακράν το καλύτερο trailer του παιχνιδιού. Προσοχή όμως γιατί παίζουν κανα-δυο μικρά spoil που αφορούν την ιστορία του.
Με τη δυσκολια τι γινεται ρε σεις? Πολυ σκουρα τα ακουω τα πραγματα... ελπιζω να μην ειναι οπως ακουω να το περιγραφουν καποιοι (σε φαση οι περισσοτεροι δεν θα βγαλουν καν το 2ο Act... κατι τετοια...)
Επειδη εχω διαβασει ελαχιστα πραγματα, εχει ειπωθει αν υπαρχουν επιπεδα δυσκολιας?
Οχι απο οσο εχω ακουσει η δυσκολια ειναι μια και ειναι default. Φαση Souls games δηλαδη. Δεν υπαρχει επιλογη.
https://www.powerpyx.com/returnal-trophy-list/
I think people are expecting a totally different game than what this really is. They probably should have put up a demo for this, because the majority of the people spending €80 on their pre-order won’t even have the patience to finish the 2nd Act.
Demon’s Souls / Dark Souls is easy in comparison because you can overlevel and thereby reduce the difficulty and you keep your progress (except souls) between deaths + you can spec your character to suit your playstyle.
In Returnal you lose everything when you die or when you leave the game.
You can’t even pick your weapon because everything is randomized.
You can’t cheat it by backing up your save game either, because you get wiped out when you exit the game and will respawn at the start of the act. It’s very punishing because you need to run through large portions of the game again if you die, and some enemies can kill you in 2-3 hits.
I never heard about this in the game’s marketing materials which seems like the first thing they should tell consumers. If you want a challenge, this game is great, and I’m all for it because we don’t get enough of these nowadays. But it will definitely take most players by surprise, especially if you never completed a Roguelike game before.
Housemarque / PlayStation Studios didn’t do a great job at promoting the game for what it really is in trailers and gameplays it looked like a semi-story driven arcade-style 3rd person shooter with maybe a bit of horror/survival elements. When in fact it’s a Roguelike genre. Rogue’like’ is probably not the right genre either, because it’s more ‘Rogue’ and less ‘like’¦ in some Roguelikes (e.g. Hades) you at least have a hub area where you can upgrade some stuff between deaths and you retain some useful leveling that gives you an advantage on the next try. But in Returnal you get none of that. It’s going to be at least 8/10 difficulty platinum
Το είδα αυτό δεν ισχύει... Τα upgrades παραμένουν... Ας βρούμε την πληροφορία σωστά μην μεταδίδουμε παραπληροφορηση...
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Spoiler!
^^ Εχεις μηπως καποιο λινκ; Γιατι ναι μεν νομιζω αυτος ο powerpyx τα παραλεει, απο την αλλη απο οτι φαινεται τα οποια upgrades που μενουν δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο. Δεν ξερω τωρα αν αυτο το feeling ειναι τις πρωτες ωρες ενασχολησης με τον τιτλο και μετα γινεται πιο βατο.
Θα χρειαστουμε περισσότερες πληροφοριες πανω σε αυτο, δεν εχω κανενα θεμα να ειναι δυσκολο, να χανεις οτι προοδο εχεις μεσα στο level και να μην εχει checkpoints, το να χανεις το inventory σου ομως ειναι too much.
Οταν βγουν τα reviews θα μπορουμε να πουμε περισσοτερα.
Εμενα με χαλαει οτι καθε φορα που ξεκινάς ειναι σαν new game, είτε χάσεις, είτε το κλείσεις. Εκτος αν εχεις ωρα να κατσεις σερι να τα περασεις ολα μεχρι την αλλη περιοχή. Δηλαδη αν δεν εχεις χρονο για καψιμο δεν πας βήμα
Λες και είμαστε οπως καποτε που δεν υπήρχε save ουτε τιποτα και λιώναμε με τις ωρες να περάσουμε μια πιστα
^^ αυτο εμενα μου αρεσει! Το αγνωστο σιγουρα βοηθαει στο να δημιουργησει μια ατμοσφαιρα απειλητικη.
Που σκατά βάζεις τα κέρματα;
Τι ωρα περιμενουμε τα reviews ξερει κανεις;
Bookmarks