Τώρα θέλεις πραγματικά απάντηση? Κοίτα ποιοι το έλεγαν και βγάλε τα συμπεράσματα σού.
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εκτός από τους γνωστούς πονεμένους, πιθανότατα το λένε και όσοι απαιτούν να γίνουν όλα τεράστια open world collectathons με endless grind/fetch quests.
Το εν λόγω παιχνίδι θυμίζει φάση Infamous του PS4. Ένα lite open-world τόσο-όσο, χωρίς να κουράζει με άπειρα σημαδάκια στον χάρτη.
Λοπιπον εχουμε εστιασει τοσο πολυ στο hardware κομματι που ξεχναμε να γραψουμε αποψεις για παιχνιδια...
Χωρις σποιλερ:
Μου αρεσε αρκετα το παιχνιδι. Ειναι πολυ μεγαλη παραγωγη και εχει πεσει τρομερη δουλεια και εννοειται μιλαω συγκεκριμενα για το Miles Morales και ας ειναι expansion.
Πρωτα απο ολα το animation του χαρακτηρα ειναι κατα 95% τελειως διαφορετικο και προσαρμοσμενο εντελως στον χαρακτηρα και το στυλ του. Το animation ειναι αυτο που πραγματικα με εντυπωσιαζει πιο πολυ απο ολα στο παιχνιδι. Ειναι εκπληκτικη η δουλεια που εχουν κανει και εχουν ριξει απειρες ωρες για να βγει αυτο το αποτελεσμα.
Το παιχνιδι εχει μερικες ακρως εντυπωσιακες αποστολες με φανταστικο pacing και τρελα setpieces που πραγματικα σε κανουν να νιωθεις οτι παιζεις οχι απλα σε τυπικη ταινια της μαρβελ, αλλα σε φαση Avengers παραγωγη...
Τα γραφικα ειναι παρα πολυ καλα οπως ηταν και παλια βεβαια αλλα υπαρχει αρκετη βελτιωση και θα ελεγα ειναι εντονη. Μεγαλο βαθμο σε αυτο παιζει οντως το raytracing αλλα και γενικα το draw distance το streaming το texture quality οι σκιες κλπ κλπ ειναι ολα σημαντικα βελτιωμενα. Το raytracing μου αρεσε σαν εφαρμογη και αποτελεσμα. Δεν ξερω νιωθω οτι το spiderman ειναι μια πραγματικα καλη εφαρμογη αυτης της τεχνολογιας και πολυ καλο, ουσιωδες showcase αυτης. Δεν ειναι αυτο που κοροιδευεις στο doom ας πουμε που ψαχνεις να βρεις στα καγκελα τις αντανακλασεις και σε μερικα πατωματα.
Και το Miles Morales ειναι πραγματικα τιγκα στο raytracing. Μεχρι και η στολη του spiderman αντανακλα το περιβαλλον γυρω της.
Επελεξα να παιξω στα 30 καρε γι αυτους τους λογους. Οταν γυρισα το setting στo performance κατευθειαν ειδα τις διαφορες στα γραφικα. Ισως και στο 2ο playthrough να παιξω παλι 30 fps.
Το στορυ του παιχνιδιου ειναι αρκετα καλο. Με ικανοποιησε. Οι ηθοποιοι ολοι ενσαρκωνουν πολυ καλα τους χαρακτηρες τους και γενικα η ολη πορεια της ιστοριας σε αφηνει ικανοποιημενο για το αποτελεσμα.
Το content μου φανηκε τιμιο. Εχει αρκετα side stuff και collectibles αλλα γενικα το βρηκα τοσο - οσο οπως ειπαν και απο πανω συμφορουμιτες. Γενικα ενα πολυ καλο παιχνιδακι και ενα πολυ δυνατο showcase για τη τεχνολογια του raytracing.
Δημήτρη θεωρείς πως είναι ένα παιχνίδι το οποίο αισθάνεσαι ότι έχεις πάρει όντως ένα παιχνίδι για το PS5;
Δηλαδή ένα παιχνίδι που αισθάνεσαι πως έχεις νέα κονσόλα;
Το μόνο που θα μου έβγαζε μια τέτοια αίσθηση είναι το Demon Souls αλλά ξέρω πως δεν είναι για μένα οπότε δε το ακουμπώ.
Το Morales από την άλλη νομίζω θα μου αρέσει γιατί απλά μου άρεσε και το προηγούμενο Spider-Man.
Απλά αναρωτιέμαι αν αυτό που θα πάρω σαν οπτική εμπειρία είναι τελικά τέτοιο,
ώστε να καταλάβω επιτέλους πως έχω πάρει νέο PS ;
Ειναι cross gen. Δεν το γλυτωνει αυτο. Αλλα σιγουρα ειναι ενα ΚΑΛΟ cross gen που εκμεταλλευεται τις νεες δυνατοτητες. Απο εκει και περα επαφιεται και λιγο στην ιδιοσυγκρασια του καθενος. Εγω δηλαδη και μονο απο το loading νιωθω οτι εχω παρει νεα κονσολα. Αλλα οκ ηταν ενα πανεμορφο παιχνιδι στο Pro που εγινε ακομα πιο ομορφο. Δεν επαψε δηλαδη να με εντυπωσιαζει οπτικα ο τιτλος.
Θα αργησουμε να δουμε το πραγματικο potential των νεων κονσολων. Δηλαδη και το Demon Souls δειχνει απιστευτα ομορφο και λεπτομερες, αλλα οπως και να το κανεις ειναι ενα linear designed game και οπως δηλωσε η Bluepoint απλα γαργαλαει τις δυνατοτητες του PS5. Θα δουμε μεγαλα πραγματα, απλα θελει υπομονη.
Το χειροτερο δυστυχως πραγμα σε αυτη τη γενια ειναι το Series S το οποιο θα μας βαζει τρικλοποδια σε ολα τα multiplatform για πολλα χρονια.
Αν σου αρεσε το Spiderman στο PS4 δεν βρισκω λογο να μην σου αρεσει αυτο. Αν εισαι ντεμι φαση, τοτε καλυτερα αστο
Error Flynn (25-11-2020),Nek_Food (25-11-2020),psx3 (25-11-2020)
Οπτικοακουστικά τα παιχνίδια έχουν φτάσει σε ένα τόσο καλό επίπεδο (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον) που το κάτι παραπάνω πιστεύω θα έχει δυσανάλογα μεγαλύτερο κόστος από ότι όφελος.
Όχι ότι δεν το θέλω προς Θεού, απλά πιστεύω στοιχεία όπως το ssd loading και τα τζιτζιλιμπίτζιλι του dualsense, είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά σε αυτή τη γενιά και εκεί που θα πρέπει να ξοδευτούν πόροι.
Ελπίζω απλά σε καθολική αποδοχή και χρήση, τουλάχιστον από τα first party.
Μακάρι να μην ακούμε άλλο για fps και 400% zoom, άλλα για το πως επηρεάζονται οι άλλες μας αισθήσεις, παίζοντας το παιχνίδι.
Μια τέτοια περίπτωση είναι και το miles morales, αν και θα ήθελα λίγο περισσότερο dualsensιλίκι.
Error Flynn (25-11-2020),Lefteris_X (25-11-2020),obione (25-11-2020),psx3 (25-11-2020),Slay (25-11-2020)
Τελικα καποια παιχνιδια σε εμενα (το τονιζω) δεν ειναι για 60 καρε...
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να υπαρχει η επιλογη ετσι?
Το Spiderman λοιπον ειχα πει οτι στο δευτερο playthrough θα ηθελα να το παιξω στα 60 καρε. Το εβαλα στα 60 και η αληθεια ειναι οτι κατι δεν. Δεν ειμαι σιγουρος οτι μπορω να το εντοπισω. Να ειναι τα αρκετα βελτιωμενα γραφικα στο resolution mode? Να φταιει οτι ειναι πολυ κινηματογραφικη η ολη κινηση του παιχνιδιου και εχει αρκετα finishers που με "χαλαει" να τα βλεπω στα 60 καρε? Λιγο απο ολα μαλλον...
Το αποτελεσμα ηταν μετα απο μια ωρα περιπου να το βαλω στα 30 καρε οπου το ευχαριστιομουν περισσοτερο. Κι ας κοροιδευουν οι γνωστοι αγνωστοι του youtube τα περι "κινηματογραφικοτητας"... δεν ξερω μερικες φορες με κανουν να νιωθω οτι εχουν παντελη ελειψη αισθητικης οταν λενε τετοια πραγματα... ναι η κινηματογραφικοτητα ειναι σημαντικοτατο κομματι της παρουσιασης ενος τιτλου.
Απο την αλλη εβαλα το God of War στο PS5 και τα 60 καρε ειναι πραγματικα αλλη εμπειρια με το συγκεκριμενο παιχνιδι. Γιατι εκει μου ταιριαζει? Γιατι η σκηνοθετικη αποψη του τιτλου ειναι να ειναι η καμερα παρα πολυ κοντα στον χαρακτηρα και ειναι ολο γυρισμενο σαν ενα τεραστιο μονοπλανο με handheld καμερα. Ολο αυτο -το οποιο εγω μεταφραζω ως επιθυμια του σκηνοθετη- αποδιδεται πολυ ποιο σωστα με 60 καρε απο οτι με 30. Ειναι τοσο καλο που με κανει να θελω να το ξαναπαιξω μια στα γρηγορα.
Το ιδιο θα ισχυει και με το Cyberpunk εαν εχει μια επιλογη για 60 καρε καθοτι ειναι πρωτου προσωπου και σε βαζει μεσα στο ρολο πολυ πιο ρεαλιστικα. Απο την αλλη παλι το Last of Us 2 ισως δυσκολευτω να το παιξω στα 60 καρε.
Ειναι αναλογα την περιπτωση το θεμα για εμενα και γενικα ειναι πολυ καλο να υπαρχουν αυτες οι επιλογες καθολη τη γενια. Μακαρι.
Έτσι και εγώ, το TLOU remastered δεν μπορούσα με τίποτε να το παίξω στα 60, μου κατέστρεφε όλη την αίσθηση ενώ στο god of war προτιμούσα το performance mode...
Δεν έχω καταλάβει τι αλλάζει. Η κάμερα; το animation των χαρακτήρων; Εχει σχέση με το πόσο έντονες κινήσεις κάνει ο καθένας μας όταν παίζει;
Valkyre (30-11-2020)
Συμφωνώ και με τους 2 σας!
Εχω σπαταλήσει ώρες προσπαθώντας να εξηγήσω γιατί δεν μπορώ να παίξω παιχνίδια οπως το TLOU στα 60fps.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον εμετό που έριξα στην οθόνη μου μετα τον ενθουσιασμό που θα ξαναπαιζα το παιχνδι στο ps4!! Στο δευτερόλεπτο αλλαγη σε 4k 30 και απόλαυση μετά!
Για μενα τα 60fps εχουν λογο ύπαρξης σε συγκεκριμένα ηδη παιχνιδιών οπως first person shooter, racing και soulsborne όπου ο χειρισμός είναι ξυραφένιος. (ακομη περιμένουμε για το bloodborne...)
Σε παιχνίδια οπου η κινηματογραφικοτητα, ειναι το σημαντικότερο στοιχείο, το ντοκιμαντεριστικο των 60fps, μου είναι απωθητικο.
Υ.Γ. Το ιδιο ειχα νιώσει όταν πήγα να δω το Hobbit στο επαναστατικό φορμα 3d HFR που προωθούσε τότε ο Jackson... έχασα ολη τη μαγεία της ταινίας, και μετά ξαναπληρωσα για να τη δω στα φυσιολογικα 24fps. Τώρα που το ξανασκεφτομαι, μήπως ο σκοπός του ηταν να διπλοπληρωσουμε την ταινία???(mind blown!)
Από τοτε βέβαια το παραπάνω φορμά αγνοείται...
jk_blue_tiger (30-11-2020),panos74gr (01-12-2020)
BillyFlo81 (09-12-2020),gonzalez (09-12-2020),mihalis13 (09-12-2020),psx3 (09-12-2020)
Αστο διαλο...
Μα τι στο καλο δεν μπορουσαν να περιμενουν λιγες μερες να το δοκιμασω κι εγω? χαχαχ Αν και δεν θα το επαιζα 60 οπως ειπα το συγκεκριμενο.
Μπραβο παντως. Περιεργος ειμαι να δω η αναλυση που κυμαινεται. Το μηχανηματακι πρεπει να παιζει αυτα τα παιχνιδια "σβηστο" που λεμε...
Εdit : 1080Ρ λοιπον. Μια χαρα!
Λεωνιδας και psx3 θα πετανε απο την χαρα τους
Τελικα ειναι 1080p επιβεβαιωμενο?
.
psx3 (09-12-2020)
PDS (09-12-2020)
Μια χαρά είμαστε όπως το είχα προβλέψει (1080p + RT + 60 fps)!
Και όποιος θέλει το κάτι παραπάνω (4K + RT + 60 fps), περιμένει το Pro...
hakoo (09-12-2020)
PDS (09-12-2020)
Εγω να πω την αλήθεια εκτιμώ το ότι δίνουν επιλογές σε αυτά τα cross gen games, αλλά θα προτιμούσα τα ps5 exclusives να μην έχουν καμία επιλογή. θα ήθελα να λιώνουν το hardware για να παράγουν το αποτελεσμα που θέλει ο δημιουργός. είτε αυτό ειναι 30 είτε 60fps, 1440p ή native 4k, με RTX ή όχι ανάλογα με τι εξυπηρετεί το παιχνίδι. Πολλές επιλογές σημαίνει ότι καποιοι συμβιβασμοί θα γίνουν στον σχεδιασμό ώστε να παιζει καλά σε όλες τις επιλογές. Συμβιβασμοί που δεν θα γίνουν όταν κάνεις target 1 επιλογή.
Νομίζω Πανο οτι το target δεν αλλάζει.
4k/30 στα ΑΑΑ και οτι μπορέσουν απο κει και περα για τις υπολοιπες επιλογες.
.
panos74gr (10-12-2020)
Στα next-gen δεν είναι σίγουρο το 60άρι.
Όπως έχουμε ξαναπεί, δεν είναι θέμα κόψε-ράψε γραφικά.
Αν η CPU είναι τελικιασμένη στο 100% (προφανώς στα cross-gen δεν είναι ελέω Jaguar baseline) και δίνει 30 fps με next-gen AI, physics κλπ, δεν μπορείς με κάποιον μαγικό τρόπο να πας στα 60 fps (θα κόψεις AI & physics, δηλαδή game world design?).
Βέβαια αυτό σημαίνει ότι ούτε σε PC θα είναι σίγουρο το 60άρι, εκτός και αν οι μηχανές έχουν perfect scaling (με multi-threading) και έχεις μια πανάκριβη 16-core CPU (€700-900 για Zen 2-3) να κάνει brute force τον κώδικα των 8-core Zen 2 κονσολών.
Το παραπάνω δεν είναι καθόλου εύκολο λόγω κάποιων bottlenecks στον κώδικα (Amdahl's law). Αν υπάρχει έστω κι ένα σειριακό κομμάτι κώδικα, ο παραλληλισμός σε πολλά CPU cores χάνει αρκετά σε efficiency.
ΥΓ: Εδώ μέχρι και για τον SSD μίλησε η Remedy ότι μπορεί να στοχεύσουν σε 30άρι με πιο πλούσια assets: https://www.gamesradar.com/marvels-a...nes-new-issue/
Bookmarks