Page 11 of 20 FirstFirst ... 789101112131415 ... LastLast

Thread: Anthem

PSN ID
    Christoforos7
    Name
    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Αυτό σήμερα αρχίζει νομίζω για τους premier στο origin.
    Edit
    Όχι αύριο το απόγευμα για premier origin στο pc, οπότε θα δούμε λίγο τι λέει.
    Στάλθηκε από το F5321 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Last edited by Christos33; 14-02-2019 at 13:02.

xbox:Christoforo7s

Επίτιμο Μέλος Forum GOD WolfRathmA's Avatar
    PSN ID
    WolfRathmA_GR
    Name
    Αποστόλης

Θα περιμένω να δω και άλλα reviews φυσικά, αλλά από αυτά που διάβασα παρακάτω δεν είναι και αυτό που εγώ περίμενα. Ήμουν για day one αγορά, αλλά τώρα θα το σκεφτώ πολύ.

TechRadar: 3/5

Anthem is an immensely fun game wrapped up in a dull story and a repetitive end-game. It will no doubt get better as time goes on, but this isn’t a great starting point.
    VG247 - No Score

I went into Anthem with an open mind. It’s a game I wanted to succeed from a studio I’ve always been fond of. Unfortunately, it’s everything everyone feared at reveal. It’s a hollow experience that’s been designed to appeal to the widest market possible while squeezing more money out of those who are hooked in by its doggy treat design.

It’s not quite the endlessly fun online grind-a-thon experience that will have you logging on nightly for months, but instead, Anthem is a fairly competent action RPG shooter.
    LG OLED 65C3 | Marantz SR5015 | Klipsch R-620F , R-51M , R-34C - SVS SB1000Pro - Elipson IC6 [5.1.2] Dolby Atmos | PS5 |

Follow me!

PSN ID
    WolfRathmA_GR
    Name
    Αποστόλης

Τελικά δεν έχει day one αγορά από εμένα. Το παιχνίδι όπως αναφέρουν τα reviews που βγαίνουν σιγά σιγά έχει πολλά προβλήματα και ελλείψεις. Οπότε pass...

Hey Freelancers,

For those of you who have been playing the Early Access version of the game, we wanted to let you know that a Day 1 Patch is on its way. The patch will deployed before worldwide launch. On February 22, 2019, the game will include the following fixes and our Live Service officially begins. This is a comprehensive list of all changes in this update. If you notice anything missing please let us know and we can get it added.

This update is just the beginning of us making improvements to Anthem.

Day One Patch Notes

High level fixes

• Decreased loading times for older disk drives
    • Fixed many infinite loading screens
    • Fixed multiple challenges not tracking properly
    • A number of issues have been fixed that were causing players to disconnect or crash
    • Weapons and gear now have numbers present for modifiers

General Fixes and Improvements

• Loot Reveal and Expedition Summary now correctly play during the end of expedition screen.
    • The gather party mechanic has been made more lenient in a number of situations
    • At the end of expedition screen players will no longer get stuck on "Recording Victories" or "Skipping All".
    • Game no longer hangs in Javelin menu when unlocking the second, third or fourth javelin
    • During the mission β€œWhat Freelancers Do” dying after killing Junkmaw & freeing Arcanists leaves you unable to progress, this has been fixed
    • Challenges now unlock for players at the correct levels
    • Fixed some camera issues during cutscenes
    • Legendary Contracts can now be accepted from the Social Hub contract board
    • Some enemies have had their shield values decreased
    • Loot now properly drops for players who are downed
    • The texture quality on the NPC Prospero has been improved
    • Final boss of strongholds now drop loot instead of only being shown on the end of expedition screen
    • Fixed the time outs on echoes and relics to prevent griefing and to handle disconnections properly
    • Players can no longer fall through the floor during the 3rd trial in the Fortress of Dawn
    • Completing the tutorial expedition will now show the correct Ranger appearance
    • After disconnecting, rejoining an expedition will now place you back into a squad if you were in one previously
    • Corrected an issue where players could not interact with each other in the launch bay in certain circumstances
    • Corrected an issue during the Mission "Bad Deal" where outlaws won't spawn, blocking progress
    • The start of expedition screen has been improved
    • Addressed a variety of situations where killing enemies does not properly progress world events
    • Opening a chest now increments Tomb of the Legionnaire progress for all squad members present
    • Scar snipers can no longer shoot through Storm Shield
    • Corrected an issue where players would get stuck on the end of expedition screen in some situations
    • Players will no longer get disconnected if joining the "Finding Old Friends" mission while the cinematic is playing
    • Addressed a number of situations where players can get stuck on the environment in the launch bay
    • Increased the damage of the electric status effect
    • Corrected an issue where the Shield of Dawn could be crafted with less materials then intended in some situations
    • The Platinum Mission feat now grants completion as intended
    • Status effects can more reliably be applied to Titans
    • Fixed loading animations on Marksmen Rifles
    • Players can now access the Vault from the Forge
    • Swimming into jellyfish underwater no longer leaves a visual effect stuck on players.
    • Idle animations will no longer sync up over time in the Launch Bay
    • Haluk is no longer dual-wielding canes in the epilogue scene
    • Corrected an issue where players could not interact with each other in the launch bay in certain circumstances
    • Fixed an issue that could cause players in the launch bay to have identical emotes and be unable to use them
    • Interceptor melee ability animations will no longer stretch out in certain situations
    • Corrected an issue where the default Ranger appearance doesn't preview in the forge in some situations
    • All animations now play as intended in the Forge
    • Players can now enter the Tomb of Gwanes while in a party
    • The default Javelin wear state has been changed from "Dirty" to "Old"
    • Sentinel Loyalty 2 text no longer incorrectly states that it will lead to a larger vault
    • Picking up ammo from the ground now properly gives you 30% of that ammo back into both the current magazine and the maximum spare ammo
    • Fixed a bug where some global (Javelin Icon) inscription bonuses were not being properly applied to the Javelin and other gear/weapons.
    • Fixed some issues that could cause the Armor Pip count on the UI to break and not display properly

Spoiler!

https://www.reddit.com/r/AnthemTheGa...e_patch_notes/
    LG OLED 65C3 | Marantz SR5015 | Klipsch R-620F , R-51M , R-34C - SVS SB1000Pro - Elipson IC6 [5.1.2] Dolby Atmos | PS5 |

Follow me!

PSN ID
    WolfRathmA_GR
    Name
    Αποστόλης

GameSpot -- No Score (In Progress)

"I'm currently treating Anthem's disparate missions as an excuse to try a new weapon or special attack, which, combined with flight, gives me incentive to keep going. I'm hoping that I get more out of the story as I go on, but so far it's too generic to get its hooks in me. I'll keep playing on PC--I've luckily only been kicked due to server issues twice--so look out for the full review in the next few days." -- Kallie Plagge [Full review]

Destructoid -- 7/10

"I wish some things were different but I find myself wanting to play Anthem beyond the scope of this review. It isn't changing the way the genre operates, not by a long shot, and if you've struggled with a few of them before and tossed them in the gutter, you'll probably do the same here. BioWare will need to build quickly on top of its shimmering jet-fueled foundation to hold people's interest, but folks looking for a new neighborhood to move into might want to give Anthem a try--either now or after fixes and updates." -- Chris Carter [Full review]

Ars Technica -- No Score

"This game is freaking rad at its best, but it's just not done. It's not fun to have sessions with friends so constantly interrupted. It's not fun to keep quitting out of the main map just to check my loot and quest beats. It's not fun to fight these boring bad guys in these boring missions, again and again and again. It's not fun to feel confused by a lack of information all over the place. Anthem has flashes of being a really good game, but what's the point if it's not fun?" -- Sam Machkovech [Full review]

Polygon -- No Score

"BioWare has already done a lot of the hard work. A satisfying core gameplay loop is difficult to create, but the studio has managed it. Playing makes me feel like a true sci-fi superhero, 10 seconds at a time. But in order for Anthem to survive, BioWare will need to clarify its identity and prioritize the right elements of it. I’d love for the story, the interface, the experience of playing Anthem to service that loop, rather than fight it. I’d love for unique quests and activities to not just keep me occupied, but give me something to strive for. Playing Anthem, I can sense where this game is going. I just worry about how long it will take to get there." -- Russ Frushtick [Full review]

GamesRadar -- No Score (In Progress)

"But there's nowhere near enough of the stuff that makes BioWare games distinctly BioWare. That's the content that Anthem needs sooner rather than later because, at the moment, it's existing solely in the shadow of Destiny. Not Destiny 2, which has steadily grown and evolved with the community, mind – but the Destiny of five years ago. Anthem is designed to grow and evolve over time, but unless that happens sooner rather than later it'll be dead on arrival." -- Sam Loveridge [Full review]

USGamer -- No Score (In Progress)

"It's a beautiful game where the movement is unique and freeing. The story is throwing a lot at the players and some of the characters feel like living mannequins, but there are standouts as well. And the overall mission loop feels like it has too many operations and too much downtime. It feels like the first Destiny: it's an intriguing start, but there are several problems that need to be ironed out. What's frustrating is that many of these problems have already been solved by other MMOs. It's baffling to me that Anthem seems to be starting from scratch, even if I'm sure BioWare is going to do whatever it takes to improve post-launch." -- Mike Williams [Full review]

SKILL UP

I've been cheering for Anthem for 3 years. I wanted Bioware to succeed here. The end result, though, is a product that repeats every single mistake made by every looter shooter to date, without any of the Bioware magic that might have redeemed the experience. https://youtu.be/fhe76p6Tiro

Last edited by WolfRathmA; 20-02-2019 at 21:25.

Follow me!

5. The Following 2 Users Say Thank You to WolfRathmA For This Useful Post:

Kane (21-02-2019),Sir_Teraflop (20-02-2019)

Banned PS4forums Addict Sir_Teraflop's Avatar

70 metascore (PC) το Anthem - 88 το APEX Legends. Μαντεύω την επόμενη κίνηση της EA...

Spoiler!

Εγω το πηρα χθες επαιξα λιγακι γιατι δεν προλαβα και μπορω να πω οτι σε σχεση με το VIP εχει διαφορα. Τα τεχνικα θεματα εχουν ψιλολυθει. Δηλαδη το frame rate ειναι αρκετα πιο smooth στο ps4 pro και γενικα θεματα server με rubberbanding και disconnects δεν μου συνεβησαν. Γενικα θελησα να δωσω μια 2η ευκαιρια παρολο που ειχα ψιλοαπογοητευτει απο το ντεμο. Το καλο ειναι οτι οι devs εχουν τα αυτια ανοιχτα και ερχονται fixes πολυ γρηγορα. Πιστευω σε μερικους μηνες θα ειναι σε πολυ καλυτερο state.

8. The Following User Says Thank You to Noobios For This Useful Post:

ScaryTerry (22-02-2019)

PSN ID
    WolfRathmA_GR
    Name
    Αποστόλης

Last edited by WolfRathmA; 21-02-2019 at 17:01.

Follow me!

PSN ID
    WolfRathmA_GR
    Name
    Αποστόλης
    Last edited by WolfRathmA; 22-02-2019 at 19:36.

Follow me!

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές για μένα. Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί αλλά φαίνεται διασκεδαστικό χωρίς να έχω δει όλο το content βέβαια. Αν εξαιρέσουμε τα loading screens που είναι έντονα δεν έχω παρατηρήσει κάποιο χτυπητό πρόβλημα.

Ας δούμε κ έναν που δεν τα βλέπει όλα μαύρα κ απλά περνάει καλά.
    Last edited by ScaryTerry; 23-02-2019 at 16:19.

PSN ID
    panos74gr
    Name
    Πάνος

Εγώ το πήρα πιο πολύ γιατί δεν έχω δοκιμάσει άλλο τέτοιου τύπου παιχνίδι και τα παιχνίδια που έπαιξα στην beta μου άρεσαν.

Αν θέλει κανείς και έχει το παχνιδι ας μου πει να κάνουμε ομαδούλα.

[edit]
    kai πανω που χαλάρωσες και λες ας παίξω κανά 4ώρο anthem, ανοίγεις το ps4 και η !@$@3423 bioware έχει βγάλει νέο patch 10gb να κατεβάσεις.
    Last edited by panos74gr; 23-02-2019 at 20:28.

13. The Following User Says Thank You to panos74gr For This Useful Post:

ScaryTerry (23-02-2019)

PSN ID
    Slay2012

Εγω θα δηλωσω απολυτα ικανοποιημενος για τον πατο που επιασε το παιχνιδι (61%, χαμηλοτερα και απο το Destiny) και εν γενει το Gaas γενικοτερα. Ελπιζω τις κακες κριτικες να τις ακολουθησουν κακιστες πωλησεις, και ελπιζω καποια στιγμη στο μελλον, να δουμε καποιο επικο sci-fi παιχνιδι απο ατομα που δουλευαν παλια στην Bioware. Για την ιδια την εταιρια πιστευω οτι ειναι πλεον αργα, η καταρα της ΕΑ που χρυσο πιανει, σκατα γινεται, την εχει πληξει ανεπανορθωτα κατα την γνωμη μου.

15. The Following 3 Users Say Thank You to Slay For This Useful Post:

DJTaurus (25-02-2019),kostasb13 (25-02-2019),WolfRathmA (25-02-2019)

PSN ID
    Christoforos7
    Name
    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Είναι μια ωραία ιδέα με σκατα υλοποίηση.
    Τελικά το πήρα κ εγώ για να σκοτώσω την ώρα μου μέχρι να βγει το Division 2, το παιχνίδι θέλει αρκετή δουλειά ακόμα έχει μερικά θέματα.
    Παίζετε όμως ευχάριστα ειδικά με παρέα κ δεν θέλει πολλά δεν σε βασανίζει να κάνεις farming, βέβαια θέλω να δω μετά το story τι σκατα έχει να κάνεις.

PSN ID
    mihalis_13
    Name
    Μιχάλης

Εγώ από ότι έχω καταλάβει είναι ένα παιχνίδι που απογοητεύει τους πάντες.
    Και αυτούς που ήλπιζαν να δουν ένα ωραίο story λόγω BioWare, αλλά και τους fans τέτοιου είδους παιχνιδιών που περιμένουν το end game content το οποίο αυτή τη στιγμή είναι άδειο.
    Εγώ πάντως πιστεύω τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι σε λίγους μήνες θα είναι ολοκληρωμένο.
    Δυστχως τέτοια παιχνίδια δεν αξίζει να τα παίρνεις day one γιατί ακόμα είναι έτοιμα.
    Με τον καιρό θα μπει και άλλο περιεχόμενο και θα ικανοποιήσει πιστεύω όσους παίζουν το παιχνίδι.
    Εμένα το μεγαλύτερο αρνητικό ήταν το πως δουλεύει το loadout system σε συνδυασμό με τα πολλά loading screens. Για να αλλάξεις ένα όπλο μετά από ένα mission και να τρέξεις την επόμενη αποστολή θα φας 4-5 loading.
    Για εμένα είναι τέρμα εκνευριστικό αυτό.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Spoiler!

PSN ID
    Christoforos7
    Name
    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Quote Originally Posted by mihalis13 View Post
    Εγώ από ότι έχω καταλάβει είναι ένα παιχνίδι που απογοητεύει τους πάντες.
    Και αυτούς που ήλπιζαν να δουν ένα ωραίο story λόγω BioWare, αλλά και τους fans τέτοιου είδους παιχνιδιών που περιμένουν το end game content το οποίο αυτή τη στιγμή είναι άδειο.
    Εγώ πάντως πιστεύω τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι σε λίγους μήνες θα είναι ολοκληρωμένο.
    Δυστχως τέτοια παιχνίδια δεν αξίζει να τα παίρνεις day one γιατί ακόμα είναι έτοιμα.
    Με τον καιρό θα μπει και άλλο περιεχόμενο και θα ικανοποιήσει πιστεύω όσους παίζουν το παιχνίδι.
    Εμένα το μεγαλύτερο αρνητικό ήταν το πως δουλεύει το loadout system σε συνδυασμό με τα πολλά loading screens. Για να αλλάξεις ένα όπλο μετά από ένα mission και να τρέξεις την επόμενη αποστολή θα φας 4-5 loading.
    Για εμένα είναι τέρμα εκνευριστικό αυτό.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Έχει story αλλά με πολλά μπλα μπλα χωρίς ουσία, δεν έχει άσχημο gameplay, loading ευτυχώς είναι γρήγορα σχετικά αλλά είχα δει κ άτομο που του έκανε μια ώρα (ευτυχώς εμένα ακόμα δεν έτυχε).
    Στο τελευταίο που λες είναι λογικο γιατί πρέπει να πας fort κ να βάλεις καινούργια αποστολή να δεις τι πήρες έχει 1-2 αλλά εντάξει δεν είναι κ τραγικό κ στο Division αν θες να πας κάπου με fast travel δεν σου δείχνει τα βήματα δεν είναι κάτι διαφορετικό εδώ, μόνο στις απόστολες είναι λίγο εκνευριστικο αλλά εκεί είναι αρκετά γρήγορο.

PSN ID
    Slay2012

Φανταστειτε μονο με αυτα τα γραφικα, με αυτο το gameplay , εαν δεν ειχαμε ενα loot/shooter αλλα ενα κανονικο RPG της Bioware, για τι παιχνιδι θα μιλαγαμε τωρα.

20. The Following 3 Users Say Thank You to Slay For This Useful Post:

AgentPrinny007 (25-02-2019),mihalis13 (25-02-2019),panos74gr (25-02-2019)

PSN ID
    mihalis_13
    Name
    Μιχάλης

Default Anthem (BioWare)

Quote Originally Posted by Christos33 View Post
    Έχει story αλλά με πολλά μπλα μπλα χωρίς ουσία, δεν έχει άσχημο gameplay, loading ευτυχώς είναι γρήγορα σχετικά αλλά είχα δει κ άτομο που του έκανε μια ώρα (ευτυχώς εμένα ακόμα δεν έτυχε).
    Στο τελευταίο που λες είναι λογικο γιατί πρέπει να πας fort κ να βάλεις καινούργια αποστολή να δεις τι πήρες έχει 1-2 αλλά εντάξει δεν είναι κ τραγικό κ στο Division αν θες να πας κάπου με fast travel δεν σου δείχνει τα βήματα δεν είναι κάτι διαφορετικό εδώ, μόνο στις απόστολες είναι λίγο εκνευριστικο αλλά εκεί είναι αρκετά γρήγορο.

Άρα δεν έχει story, αυτό λέμε
    Για εμένα ρε συ δεν είναι λογικό. Οκ θέλουν να είσαι «παντρεμένος» στο mission με το loadout σου. Σαφώς θα προτιμούσα να αλλάζω όπλο και κατά την διάρκεια της αποστολής, αλλά εφόσον οι devs προτίμησαν αυτήν την υλοποίηση το δέχομαι.
    Αν δεν είχαν τα τόσα ανούσια loading δεν θα με πείραζε.
    Τελειώνει η αποστολή loading, πας να αλλάξεις το loadout loading πάλι για να μπεις στο fort, μετά πάλι loading για να μπεις στο javelin και να αλλάξεις εξοπλισμό, μετά loading πάλι για να πας στο μενού που διαλέγεις αποστολη και τέλος πάλι
    loading για να ξεκινήσει το mission.
    Οκ δεκτό εσένα να μην σε ενοχλεί, προσωπικά για εμένα ήταν deal breaker όσο και να μου άρεσε το gameplay.
    Και κάποια αν δεν σου αρέσει ο εξοπλισμός που διαλεξες πάλι πίσω για να αλλάξεις ένα όπλο (μου έτυχε μια φορά).

@Slay Όνειρο θα ήταν ένα τέτοιο game, αλλά δυστυχώς πρέπει να αποδεχτούμε πως αυτή η BioWare δεν υπάρχει πλέον.
    Spoiler!

PSN ID
    WolfRathmA_GR
    Name
    Αποστόλης

Follow me!

23. The Following User Says Thank You to WolfRathmA For This Useful Post:

panos74gr (25-02-2019)

PSN ID
    kostasb13
    Name
    Κώστας

Δεν μου καίγεται καρφί για την EA, ειλικρινά το ευχαριστιέμαι όλο αυτό το hate και το αξίζει 100% αλλά για την Bioware πραγματικά όλο αυτό είναι κατάντια. H Bioware που ξέραμε και έχει δώσει τόσες παιχνιδαρες στο παρελθόν δεν υπάρχει πια, την έφαγαν οι απατεωνες της EA.

25. The Following User Says Thank You to kostasb13 For This Useful Post:

AgentPrinny007 (25-02-2019)

PSN ID
    Lefteris_X

Ειλικρινά, μετά την αποκορύφωση της ΕΑ 1998-2003 (FIFA 98 έως SSX Tricky/NBA Street 2).......η κατάντια δεν έχει σταματημό. Κυριολεκτικά ότι πιάνει στα χέρια της (και όποιον dev εξαγοράζει) γίνεται στάχτη.

Κρίμα, γιατί αρκετοί dev δεν έπρεπε να έχουν αυτή τη κατάληξη. Από την άλλη όμως, την πλευρά του dev.......αφού ρε Καραμήτροι ξέρατε με ποιον κάνατε συμφωνία/getting in bed with........γιατί το κάνατε; Ναι, ΟΚ, υπάρχει η εύκολη απάντηση "γιατί δεν είχαμε λεφτά".......όμως είναι απάντηση βραχυπρόθεσμη. Μακροπρόθεσμα όμως κι ενώ είναι γνωστό το track record καταστροφής των dev από την ΕΑ; Πως το σκεφτήκατε; Ή μήπως δεν το σκεφτήκατε; Ή μήπως ήσασταν ήδη σε οικονομική κατάσταση μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα = ας πάμε στην ΕΑ και ότι γίνει;

Ε, να τι έγινε...

Χαχαχαχα. Πόσο χρονών είστε ρε μάγκες και τα λέτε αυτά? Χαιρομαι με το hate λέει ο άλλος κατάντια για την εταιρία λέει ο παρά άλλος και και και.
    Δυστυχώς είστε off topic κ οι περισσότεροι εδώ μέσα τα λέτε (ξανά) με τις πλάτες του κάθε YouTuber..
    Όσοι το παίζουν πάντως ( δεν αναφέρομαι δλδ στο 90% του thread) λένε ότι το το παιχνίδι έχει fun . Εμένα αυτός ο λόγος μου φτάνει να πάω να τα δώσω day 1.
    Άλλος γουστάρει να πάει να δώσει 70 κ να πάρει το Μέτρο με 10ωρες παιχνίδι. Εγώ γουστάρω να τα το δώσω κ να βγάλω 100 ώρες παιχνίδι. Σίγουρα στις 30+ που εχω παιξει δεν έχω βαρεθεί καθόλου. Ίσα ίσα τώρα αρχίζουν τα καλά.

Page 11 of 20 FirstFirst ... 789101112131415 ... LastLast