Page 2 of 20 FirstFirst 12345612 ... LastLast

Thread: Anthem

PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

Mass Effect 1 and 2 lead writer Drew Karpyshyn is working on Anthem

Ό,τι διαβάζω για το Anthem με κάνει να εκνευρίζομαι ακόμα περισσότερο για το πως ξεπέταξε η EA/Bioware το Mass Effect.

Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

PSN ID
    mihalis_13
    Name
    Μιχάλης

Εμένα με ψήνει το παιχνίδι, αλλά μόνο με παρέα.
    Λέμε με έναν φίλο να το αγοράσουμε για να παίζουμε έτσι χαλαρά αραιά και που. Για να παίξω μόνος μου δε νομίζω...
    Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να έχει ένα story που σε κρατάει για να παίζεις μόνος σου. Βέβαια το lore του κόσμου του πιστεύω πως θα είναι πλούσιο.
    Spoiler!

PSN ID
    hakoo_

Quote Originally Posted by Lnds500 View Post
    Mass Effect 1 and 2 lead writer Drew Karpyshyn is working on Anthem

Ό,τι διαβάζω για το Anthem με κάνει να εκνευρίζομαι ακόμα περισσότερο για το πως ξεπέταξε η EA/Bioware το Mass Effect.
    Και θα εκνευριστεις ακομα περισσοτερο αν διαβασεις αυτο

http://kotaku.com/the-story-behind-m...ive-1795886428

(που μαλλον θα το εχεις διαβασει ηδη δλδ)

Οκ, ηταν σαφες εξ αρχης οτι το παιχνιδι πηγε στην b tier ομαδα αλλα προσωπικα περιμενα καλυτερο αποτελεσμα.
    Περι Anthem, επειδη απο τη στιγμη που το επιβεβαιωθηκε οτι ειναι morpg το διεγραψα απο το μυαλο μου, εχει υπαρξει καποια δηλωση σε σχεση με το αν μπορεις να παιξεις offline?

PSN ID
    antoniovendetta

Ο ύμνος φαίνεται αρκετά συναρπαστικός. Ωστόσο, ελπίζω ότι θα αποδειχθεί ένα εξαιρετικό παιχνίδι. Το αποκαλυπτικό gameplay στο E3 φαινόταν σαν να μου έγραφε ένα σενάριο και δεν εμπιστεύομαι πραγματικά αυτά τα είδη των σκηνικών. Η αποτυχία από το Mass Effect Andromeda με έκανε να αισθάνομαι πραγματικά σκεπτικός σχετικά με αυτό το νέο ip. Λοιπόν, ας ελπίσουμε ότι θα αποδειχθεί καλό.

PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

Επίτιμο Μέλος Forum GOD WolfRathmA's Avatar
    PSN ID
    WolfRathmA_GR
    Name
    Αποστόλης

Anthem Canceled

LG OLED 65C3 | Marantz SR5015 | Klipsch R-620F , R-51M , R-34C - SVS SB1000Pro - Elipson IC6 [5.1.2] Dolby Atmos | PS5 |

Follow me!

PSN ID
    panos74gr
    Name
    Πάνος

BioWare Doubles Down On Anthem As Pressure Mounts
    https://kotaku.com/bioware-doubles-d...nts-1822380989

8. The Following User Says Thank You to panos74gr For This Useful Post:

AgentPrinny007 (25-01-2018)

Name
    Δημήτρης

^^ oπου ναναι θα αρχισουν και οι πρωτες παραιτησεις/απολυσεις...

Προσπαθουσα να βρω μια ονομασια/συντομογραφια γι αυτα του ειδους τα παιχνιδια.

Multiplayer Gaas Lootbox Games

αρα θα ειναι κατι σε Mu.Ga.lo.Ga η Mu.Loo.Ga.Ga και μετα μου ηρθε στο μυαλο αυτο....

PSN ID
    Lefteris_X

Γκάπα γκουπ ντιρλί γκαγκά, θα πρέπει να ονομαστούν για να περιγράψουν ορθά το πελατολόγιο.

Επίτιμο Μέλος Forum GOD WolfRathmA's Avatar
    PSN ID
    WolfRathmA_GR
    Name
    Αποστόλης

Τα εγγλέζικά μου δεν με βοηθάνε να καταλάβω. Μπορεί να εξηγήσει κάποιος τι έγινε με λίγα λόγια;
    LG OLED 65C3 | Marantz SR5015 | Klipsch R-620F , R-51M , R-34C - SVS SB1000Pro - Elipson IC6 [5.1.2] Dolby Atmos | PS5 |

Follow me!

PSN ID
    panos74gr
    Name
    Πάνος

Η bioware έχει ρίξει όλες τις ομάδες της να δουλέψουν στο Anthem.

Υπάρχει πολύ πίεση λόγο φόρτου δουλειας Και πολύ αγωνία για το αν ένα τέτοιο παιχνίδι θα πάει καλά δεδομένου ότι όλα τα αντίστοιχα (destiny & battlefront) βγήκαν ιδιαίτερα προβληματικά. και γιατί το Andromeda καθώς και αλλά παιχνίδια της EA έφαγαν τόσο κράξιμο.

Το dragon age 4 έγινε πρόσφατα «reboot» (αν και δεν ξέρουμε τι σημαίνει αυτό ακριβώς) και θα βγει αρκετά μετά τον Anthem γιατί σχεδόν όλο το team δουλεύει στο Anthem.

14. The Following User Says Thank You to panos74gr For This Useful Post:

WolfRathmA (25-01-2018)

PSN ID
    Christoforos7
    Name
    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Πάει αυτό για 2019 αντε μας έφτιαξε η EA.

Στάλθηκε από το F5321 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

xbox:Christoforo7s

αν το κανουν κ αυτο σαν το andromeda θα ειναι πολυ κοπανοι.

PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

Επίσημο

18. The Following User Says Thank You to Leon_DiZ For This Useful Post:

obione (31-01-2018)

PSN ID
    constantineobi

εχουμε χρονο να δουμε για παρατήσεις και εξελίξεις πολλα ακομη!!

PSN ID
    tonybsg

Studio Update from Casey Hudson

Humans! It’s going to be an exciting year. There’s so much going on that I wanted to set up a blog where I can share some thoughts and news with you directly. This is the first entry in a series where I’d like to talk about our vision for BioWare, what that means for our upcoming titles, and share some stories about development as we head towards the launch of Anthem.

I started at BioWare 20 years ago. I’ve worked on several of our titles, most notably as the Producer/Director of Star Wars: Knights of the Old Republic and the Mass Effect Trilogy. A few years ago, I took some time away to try something different, and had an amazing experience working at Microsoft on mixed-reality and HoloLens. But the Great White North called me home once again when I was offered the opportunity to return to BioWare as General Manager. The idea of leading the company that I was part of building for so long, and returning to work on the game worlds that I love, was one I couldn’t pass up.

When I returned to BioWare last summer, Mass Effect: Andromeda had just been released and there was a significant movement among players asking for a story DLC that would answer questions surrounding the fate of the quarians. As you know, we were not able to deliver story DLC for Andromedaβ€”this was as frustrating for us as it was for players, and it was something we knew we had to solve in future games.

That experience ultimately became a defining moment in refocusing BioWare’s mission. We need to delight players with new experiences and innovation, but we must stay focused on the importance of the world, character, and storytelling elements that players expect from our games. And our games must be designed to continue delivering new stories and experiences, in an ongoing relationship with players in the worlds we’re evolving together.

It’s in that spirit that we are working through production on Anthem–a game designed to create a whole new world of story and character that you can experience with friends in an ongoing series of adventures. It will be unlike anything you’ve played, but if we do it right, it will feel very distinctly BioWare.

Next time I’ll talk more about how our updated studio mission is helping to focus our work on Anthem and the games that will follow!

Casey

21. The Following 3 Users Say Thank You to tonybsg For This Useful Post:

obione (17-04-2018),Sir_Teraflop (13-05-2018),tsakali GR (17-04-2018)

PSN ID
    BillyFlo81
    Name
    Βασίλης

PSN ID
    mihalis_13
    Name
    Μιχάλης

Για κάποιο λόγο με ενδιαφέρει πολύ το συγκεκριμένο παιχνίδι.
    Ίσως να τρέφω και φρούδες ελπίδες ότι λόγω Bioware θα δούμε ένα ενδιαφέρον story.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Spoiler!

Name
    Δημήτρης

^^ Με την ΕΑ στο τιμονι και τις τελευταιες δηλωσεις τις περι single player gaming καθως και οτι εχουμε δει απο το Anthem... θα κραταγα μικρο καλαθι, πολυ μικρο... μικροσκοπικο θα ελεγα...

Ασε που αν κρινω απο το Andromeda εχουν μεινει πισω γενικα ακομα και στο κομματι του storytelling

Page 2 of 20 FirstFirst 12345612 ... LastLast