^^Γιατί όχι;
Δώσε κάτι τέτοιο
Code:の素材を取り込んで編集しようとしたら、僕のパソコンは馬力不足でスムーズに動かず、リニア編集出来ず。しばらく2Kで編集する😭
E ναι προφανως λολ τι τιτλο να δωσεις σε αυτο, αφου δεν καταλαβαινω καν τι θελει να πει ο Κοτζιμας! Απλα ξερεις οταν βλεπω ποστ στο θρεντ του Death Strading και μαλιστα απο εσενα (που συνηθως ποσταρεις νεα) παθαινω μια μικρη ανακοπη μηπως εχουμε κατι χειροπιαστο (ελεω Ε3).
Leon_DiZ (17-05-2018)
https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/...06155141095424
Το ανέβασε και στο Αγγλικά αργότερα.
While I was trying to edit by installing 4K materials, my PC couldn't operate smoothly enough due to horsepower shortage. No chance for linear editing. I shall edit with 2K for a while.
EDIT: Για όποιον δεν το ξέρει, αν ανοίξετε ένα tweet στον browser, το Twitter έχει ενσωματωμένο μεταφραστή. Απλά πατάτε το "Translate from xxxxx" κάτω από το tweet και σας βγάζει τη μετάφραση.
Valkyre (18-05-2018)
Super excited για το συγκεκριμενο στην E3, βεβαια ελπιζω να ειναι gameplay trailer και να εχουμε κατι πιο χειροπιαστο απο αποψη ιστοριας γιατι μεχρι στιγμης εχουμε καταλαβει ελαχιστα πραγματα μετα απο 3 trailers.
Τουλαχιστον να παρουμε μυρωδια για το πως θα παιζει, το μονο που ξερουμε ειναι οτι προκειται για open world action game.
^^ Αν δεν ειναι gameplay θα ξενερωσω. Εχουμε ηδη 3 cinematic trailers. Καιρος να δουμε πως παιζει το παιχνιδι... αν και για να κανει edit... μαλλον το κοβω να ειναι trailer... απλα ελπιζω εστω να δειχνει λιγο gameplay κατι ρε παιδι μου.
Kαλα απο τη στιγμη που μας δειχνει editing σιγουρα μιλαμε για trailer και οχι για demo αλλα οκ, εχουμε δει και πολλα trailers που δειχνουν μπολικο gameplay αλλα και στοιχεια του story οποτε μπορει να τα συνδιασει και τα 2.
Σιγουρα παντως θα ειναι υπερβολη (και δεν νομιζω να εχει ξαναγινει βασικα) αν στο 4ο trailer ενος παιχνιδιου δεν εχουμε καθολου gameplay.
καλα σοβαρα τωρα,καθε χρονο θα δειχνει trailer αυτος? περιμενα καποιο κανονικο gameplay τουλαχιστον φετος.
Τα trailers είναι λίγο μπέρδεμα σιγουρα, δεν έχουμε καταλάβει και πολλά. Από αγγελίες που έχω δει από το studio, τουλάχιστον για τον gameplay programmer τονίζουν ότι οι αρμοδιότητες θα συμπεριλαμβάνουν να φτιάχνει ΑΙ για crowds και στα desirable skills γράφουν να έχει δουλέψει σε event management system σε RPG τίτλο. Aυτά αν ο chrome πέτυχε την μετάφραση από τα ιαπωνικα στα αγγλικά
Αυτό με τα crowds είναι λίγο κουλό αν αναλογιστούμε τι έχει δείξει στα trailers. Οπότε ίσως το crowd να είναι μάπα μετάφραση από chrome. Περί RPG νομίζω η μετάφραση ειναι ακριβής οπότε λογικά θα έχει RPG στοιχεία το παιχνίδι τουλάχιστον (αν δεν ειναι RPG εξ'ολοκληρου).
Για τους περίεργους: https://www.linkedin.com/jobs/view/685569097/
Κάτι μου λέει ότι το gameplay θα μείνει στην φαντασία μας.
Γιατί αν το αποκαλύψει, θα αναγκαστεί να ρίξει σπόιλερς για το ίδιο το παιχνίδι.
Αυτό που θέλω να πω είναι (υποθέτω σαφώς - δεν είμαι μάντης!) ότι το gameplay -θα- είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το στόρυ/σέττινγκ/πλοτ. Έτσι λοιπόν, ο Κοτζίμα ίσως να μην θέλει να δείξει τίποτα ώστε να μην σποιλάρει τίποτα.
Από την άλλη τον έχω ικανό να κάτσει να φτιάξει ολόκληρο fake setting με fake gameplay, για να αποπροσανατολίσει τους πάντες.
Τι να πεις, Κοτζίμα είναι αυτός. Εδώ μας είχε δείξει τρέηλερ......(MGS 2)......που ο πρωταγωνιστής ήταν ψεύτικος για να μην μας αποκαλύψει τον Raiden.
Όλα να τα περιμένουμε......ακόμα και το γεγονός ότι καθαρό (per se που λέμε) gameplay, μπορεί να μην δούμε!
Προσωπικά και εγώ θα ήθελα να δω gameplay trailer. Δεν μπορώ να πω πως είμαι μεγάλος φαν του Kojima αλλά το Death Stranding από τα trailers με έχει κερδίσει.
Δεν μπορώ να πως όμως πως αν δω άλλο ένα trailer χωρίς gameplay πως θα ενθουσιαστώ όπως στα προηγούμενα...
Θέλω έστω λίγο gameplay να καταλάβω τι παίζει με το παιχνίδι.
PDS (22-05-2018)
Υπάρχει περίπτωση να κάνει τεράστια ανατροπή και να δείξει gameplay ενώ μιλάει όλο για trailer; Ή έστω να κάνει κάτι σαν την Guerilla με το Horizon, που είχαν δείξει ένα βίντεο που έλεγε λίγο για τον κόσμο του παιχνιδιού και μετά gameplay.
Τα βρύα ταιριάζουν με το υγρό στοιχείο του παιχνιδιού, ίσως το νερό θα είναι πολύ παρόν στο παιχνίδι, έχει να κάνει και με την ζωή, οπότε μπορεί να είναι πολύ σημαντικό.
Death Stranding is about 'global player collaboration', confirms Mads Mikkelsen - here's why that might be significantMikkelsen found the mo-cap process unusual, but was impressed by Metal Gear creator Kojima's clarity of vision. "It’s been a little surreal, because obviously there’s nothing. We do everything. It’s mo-cap. But the storyboard is so immaculate," Mikkelsen said, "He (Kojima) tries to explain it again and again and again, and I thought I had it, but then this happens and I've lost it again. It’s too complicated. It’s too crazy. It’s too beautiful. It felt a bit like being in drama school: βJust jump in and improvising this scene. This is what happens. Don’t question it.β
The Hannibal star is convinced that Death Stranding will break new ground. "It’s wonderful, and I can tell from the little things I’ve seen β some things, it’s not done yet β but I’ve never seen anything like this. And he’s not happy with it yet! It’s going to be ballistic," Mikkelsen claims.
Mikkelsen has previously been quoted saying that he didn't initially understand the plot of Death Stranding and that his character may not necessarily be the villain. He does, however, know collaboration is core to the way it plays: "The whole concept of playing the game, as I understand, needs collaboration from different people from different parts of the world, which is also another level of fantastic-ness."
Μετάφραση:
"Kojima: αν περιμένετε gameplay στην Ε3, ζήτω που χεστήκατε"
^^Τρομερα περιεργος αλλα ταυτοχρονα και λιγακι ... ανησυχος?
Τι ακριβως θελει να πει ο ποιητης και σε τι βαθμο το παιχνιδι απαιτει online connectivity και ποσο επηρεαζει την εμπειρια να μην τη χρησιμοποιησεις?
Χμμμμ....
Μήπως κάνει κάτι παρόμοιο με το Journey; Δηλαδή να μπορείς να παίζεις με άλλους online και να προχωράς, αλλιώς υπάρχει και η AI (δεν το έχω παίξει, αλλά έτσι ξέρω ότι ήταν); Πάντως group ανθρώπων υπάρχουν στα trailer, συν αυτά τα μαύρα καλώδια στον ουρανό στο πρώτο trailer.
Εγώ σκέφτομαι και αυτό που λέει για τον αυτοσχεδιασμό, μήπως θα έχει πολλές εναλλακτικές αντιδράσεις με κάποιο κριτήριο (π.χ. άλλη επιλογή ή κάτι τέτοιο); Αν και δεν ξέρω αν ο Kojima θα ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο.
Ο αυτοσχεδιασμός που αναφέρεται στα λόγια του Μίκελσεν δεν αφορά το παιχνίδι, αλλά την τεχνική υποκριτικής για να αποδοθεί μια σκηνή.
Μερικοί σκηνοθέτες εξηγούν (επίτηδες) στο περίπου αμυδρά το theme/setting/feeling μιας σκηνής και λένε στον ηθοποιό "βγες στη κάμερα με αυτά μόνο τα στοιχεία και αυτοσχεδίασε όπως εσύ νιώθεις".
Bookmarks