Και για εμένα θα ειναι το πρώτο God Of War που θα τιμήσω μιας και στα προηγούμενα δεν μου άρεσε καθόλου το gameplay.
Ε, ναι, είναι εμφανές ότι τα πιο straigth/απλά παιχνίδια εξαφανίζονται. Αντιθέτως τα πολύπλοκα αυξάνονται συνέχεια.
Συνεπώς, θα χάσουν πελάτες - θα κερδίσουν άλλους.
Δεν πειράζει. Καλά να πάθουν. Έπρεπε ντε και καλά ο Cory να συνεχίσει το franchise με το στανιό; Πολύ δίκιο είχαν τα ανώτερα στελέχη που ήθελαν να σταματήσει οτιδήποτε σχετικά με το GoW. Αλλά όοοοοοοοοοχι, ο Cory ήθελε να το συνεχίσει μπασταρδεύοντάς το.
Και η ερώτηση της ημέρας: Κύριε (μαλάκα) Cory, δεν μπορούσες όλες τις (δήθεν) φρέσκιες ιδέες σου μια χαρά να τις υλοποιήσεις σε νέο franchise, με νέο όνομα; Όοοοοοοχι ε; Ήθελες για "τυράκι" στους πελάτες να έχεις το γνωστό όνομα God of War. Ε, take my @@.
obione (05-01-2018)
Eγω παλι ειμαι υπερ της αλλαγης, αν και ναι το ονομα God of War μοιαζει να ειναι για το ονομα πιο πολυ, αν και πρεπει να δουμε την ιστορια για να δουμε κατα ποσο θα μπορουσε να υπαρξει το παιχνιδι αυτο με εντελως αλλο χαρακτηρα.
Βασικα ειχα σκυλοβαρεθει το gameplay του GOW μετα το 3ο μερος της σειρας. Για αυτο και δεν επαιξα ποτε τα επομενα που βγηκαν (1? 2? ποσα ηταν).
Θεωρουσα οτι το παιχνιδι ηταν απλα καρμπον το ιδιο σε θεμα gameplay το ενα με το αλλο. Δεν λεω και αλλα παιχνιδια ακολουθουν την ιδια συνταγη πχ Uncharted αλλα φροντιζουν να εμπλουτιζουν την εμπειρια με νεα στοιχεια και να το κρατανε οσο μπορουν φρεσκο. Ε το GOW μου εμοιαζε οτι επασχε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σε αυτον τον τομεα. Κυριολεκτικα μονο τα οπλα ηταν εκει για να προσφερουν κατι καινουργιο, αλλα και παλι ενιωθες οτι επαιζε τοσο ιδιο που και να με ρωτησει καποιος δεν προκειται να θυμαμαι κατι ιδιαιτερο.
Γενικα το game design του ηταν απαρχαιωμενο.
BillyFlo81 (05-01-2018),panos74gr (06-01-2018),spartan (05-01-2018)
Ειναι πλεον ξεκαθαρο οτι εχει αλλαξει την ταυτοτητα του ο τιτλος. Απο το πρωτο demo φανηκε οτι το νεο God Of War θα ειναι εντελως διαφορετικο παιχνιδι. Το οτι ο Κρατος δεν θα εχει τις λεπιδες του χαους (Blades of chaos ) εχει ως αποτελεσμα να αλλαζει ολο το gameplay αλλα και η φιλοσοφια του παιχνιδιου. Εκτος απο τις επικες μαχες και τα εντυπωσιακα γραφικα, ολα δειχνουν οτι το νεο God Of War θα επιδιωξει να διηγηθει αυτη την φορα και μια πιο σοβαρη ιστορια (αν και θα προτιμούσα ενα reboot με θεματολογια και παλι την ελληνικη μυθολογια/ Ή εστω εναν αλλον πρωταγωνιστη και να κλεισουν την πρωτη τριλογια με την ελληνικη μυθολογια και τον Κρατος). Φαινεται οτι η SM ειναι καθαρα επιρρεασμενη απο το Last Of Us (οπως και αλλα studios της Sony π.χ. Bend Studio - Dayz Gone) και οτι θα ενσωματωσει αρκετα στοιχεια απο αυτο στον τιτλο της. Παρολα αυτα εμπιστευομαι την Santa Monica και ειμαι ετοιμος για μια εντελως διαφορετικη εμπερια.
Edit: Συμφωνω με Val. Για να αποκτησει φρεσκαδα η σειρα, χρειαζοντουσαν ριζικες αλλαγες στο gameplay.
Και γιατί ντε και καλά "έπρεπε" να αποκτήσει φρεσκάδα;
Ποιος ο λόγος;
Κανένας.
Το GoW ήταν μια ωδή στο arcade gameplay με σύγχρονα γραφικά (PS2) και φαντασμαγορικές στιγμές. ΑΨΟΓΟ. Πάντα για το είδος του, δηλαδή pure arcade. ¶ντε πες, βάλε και κανά παζλάκι για μικρο-ποικιλία (του κώλου).
Οπότε;
Δεν χρειάζεται ΚΑΜΙΑ φρεσκάδα. Το GoW ήταν αυτό που ήταν και έπρεπε να το αφήσουν να πάρει την θέση που του άρμοζε στην Ιστορία των Videogames.
Θέλετε κύριοι devs φρεσκάδα; Κανένα πρόβλημα!
Έχετε νέες ιδέες να παρουσιάσετε στο gameplay; Επίσης κανένα πρόβλημα.
Σας είπε μήπως κάποιος "μην τολμήσετε να βγάλετε νέο franchise" ; Όχι.
¶ρα;
Τυράκι για τη σύγχρονη πελατεία.
Έχει κουράσει αυτό το πράμα.
Χωρίς να έχω παρακολουθήσει την σειρά. Αν το gameplay παραμένει στάσιμο τότε ναι το οποιοδήποτε παιχνίδι χρειάζεται ένα φρεσκάρισμα για να αναζοπυρωθεί το ενδιαφέρον του κοινού.
Αν η στασιμότητα του gameplay έχει συνδυαστεί και με μείωση πωλήσεων τότε ή φρεσκάρεις τον τίτλο ή τον πετάς στο καλάθι των αχρήστων.
Θεωρώ πως θα είχαν μειωμένες πωλήσεις, θα πήραν και feedback και αποφάσισαν να εμπλουτίσουν/αλλάξουν το combat system.
Εγώ πχ δεν έπαιξα ποτέ τα πρώτα γιατί σαν gameplay δεν ήταν καθόλου του γούστου μου αυτό που έβλεπα. Τώρα όμως αυτό που είδα για το καινούριο GOW με έχει κερδίσει γιατί είναι πιο κοντά στα γούστα μου.
Σίγουρα θα χάσει πελάτες (όπως εσένα Λευτέρη) σίγουρα θα κερδίσει άλλους (όπως εμένα).
Δεκτη η γνωμη σου Λευτερη, αλλωστε πιο πανω και γω ανεφερα οτι θα προτιμουσα να αλλαζε τον πρωταγωνιστη η σειρα ή έστω να πηγαιναν για ενα reboot ακομα και με το παλιο combat system. Επειδη ανεφερες την εκδοχη για καποιο αλλο IP, να σου θυμισω οτι ισως εδω εμπλεκεται και η Sony καθως η SM ειχε ξεκινησει ενα ενδιαφερον sci-fi project το οποιο για αγνωστους λογους ακυρωθηκε. Οποτε ολα δειχνουν οτι της εταιριας της ζητηθηκε ενα νεο God Of War και αυτο επραξε. Φαινεται ομως οτι η SM φοβηθηκε να παραμερησει τον Κρατος φοβουμενη κατ εμε οτι διχως αυτον τον χαρακτηρα η σειρα θα δυσκολευοταν να συνεχισει να εχει την αναλογη εμπορικη επιτυχια. Εγω ομως ολο αυτο δεν το θεωρρω τυρακι για την συγχρονη πελατεια. Ενα κομματι της συχρονης πελατεια ισως δεν εχει παιξει καποιον τιτλο, οπως ο Μιχαλης για παραδειγμα και πολλοι απο εμας που εχουμε τιμησει ολους τους προηγουμενους τιτλους, ενδεχομανως θα αγορασουμε και αυτο το παιχνιδι, γιατι πραγματικα φαινεται οτι και αυτη την φορα εχει γινει σοβαρη δουλεια.
Η αληθεια ειναι οτι και γω θα ηθελα ενα κλασσικο God Of War παιχνιδι, θα προτιμουσα ομως ενα reboot. Υπαρχει ακομα μια αληθεια ομως.. Ενω εχω παιξει και ευχαριστηθει ολα τα υπολοιπα της σειρας (ακομα και στο PSP και το PSVITA), το πιο προσφατο Anscession το τελειωσα σχεδον με το ζορι.. Τοτε μου ρθε και η επιθυμια για κατι διαφορετικο στο επομενο God Of War, γιατι απλα ειμουν σιγουρος οτι η Sony δεν θα το αφηνε το franchise (φυσικα βεβαια για κερδοσκοπικους λογους).
¶ντε άλλη μια φορά.
Και γιατί πρέπει να κερδίσει εσένα ρε συ Μιχάλη; Με το στανιό πρέπει δηλαδή να παίξεις ένα GoW, που ουσιαστικά ΔΕΝ είναι GoW; Όχι, δεν χρειάζεται να το παίξεις. ΚΑΝ.
Όπως κι εγώ δεν έχω αγγίξει ΠΟΤΕ Final Fantasy και σταρχίδια μου κιόλας.
Απεναντίας όμως Μιχάλη, άνετα θα μπορούσες να παίξεις το νέο franchise που θα λεγόταν "ΒΑΛΤΕ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ" και θα ήσουν μια χαρά.
Αυτό το μπαστάρδεμα στον βωμό των πωλήσεων έχει καταντήσει αηδία.
Μειώθηκαν οι πωλήσεις; Πέρασε η εποχή ενός franchise; Ε, λογικό είναι. Το αφήνεις λοιπόν, επάξια, να πάρει την θέση του στην Ιστορία και πας παρακάτω, με φρέσκιες ιδέες, gameplay κλπ και ΚΥΡΙΩΣ με νέο όνομα.
Marketing 101: Για να σηματοδοτήσεις τη "νέα εποχή" στο προϊόν σου, δίνεις νέο όνομα.
Marketing του κώλου: κρατάς το όνομα.........ενώ το παιχνίδι είναι κάτι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό.
Ε, σόρρυ ρε φίλε. Αυτή την μαλακο-απάτη δεν την γουστάρω.
Νέα πράματα. Πάμε μπροστά.
ΤΙΜΙΑ πράματα = νέα ονόματα. Νέο gameplay. Νέο, εντελώς διαφορετικό στόρυ. Νέα τα πάντα.
Έτσι σε θέλω μωρή Sony. Όχι, φτηνο-απατεωνιές = άει γαμήσου.
Σου είπε κανείς κάτι άσχημο για το Days Gone, που είναι νέο όνομα; Όχι.
Μήπως για άλλα νέα ονόματα που ανακοινώθηκαν (δεν θυμάμαι τώρα τις ονομασίες), όπως αυτό της Sucker Punch; ΌΧΙ.
Τον ταραμά-μάρκετινγκ αλλού κυρία Sony / και κάθε Sony.
ΤΕΡΜΑ ΤΟ MILKING. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
(λες και θίχτηκε κάποιος που το Metal Slug παρέμεινε ως είχε. Έβγαλε τα παιχνίδια που έβγαλε, όλα ωραία, όλα μια χαρά. Κάποια στιγμή "πέρασε η μπογιά" = μπήκε επάξια στο Πάνθεον των vgames και είμαστε όλοι ΟΚ, να ζήσουμε να το θυμόμαστε όπως του αξίζει. Αμάν πια με αυτή τη μαλακία, που αλλάζουμε τα πάντα, αλλά κρατάμε το όνομα ως φθηνό, ηλίθιο, άθλιο και συνάμα προσβλητικό μάρκετινγκ.)
Μάλλον ή δεν διάβασες το quote (που θα παραθέσω) ή το διάβασες και άλλα ερμηνεύεις εσύ άλλα εγώ.
"After Ascension it was hard to get the higher ups to sign off onto another God of War game, they were pretty much done with the franchise, Cory had to pitch something great and fresh in order to get the game greenlit."
Ερμηνεία:
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν ήθελε πλέον η Sony (ήτοι τα μεγαλοστελέχη) με το GoW franchise. Και καλά έκαναν. (μετάφραση: αυτά που είπα παραπάνω)
Όταν όμως ο Cory ήρθε με νέες ιδέες και τους "δελέασε" το μυαλουδάκι ότι θα βγάλουμε λεφτά αν κάνουμε αυτά και αυτά κι αυτά που έχω στο μυαλό μου + το γνωστό όνομα του iP, τότε μαλάκες είναι και αυτοί να πουν όχι; Στην τελική αν δεν κάνει πωλήσεις, άνετα θα ρίξουν το blame στον Cory.
Ως γνωστό τα μεγαλοστελέχη δεν έχουν ιδέα από videogames. Έχουν ιδέα από νούμερα, κόστη και κέρδη. Σου λένε "άστο να πα να γαμηθεί το IP, έχει κουράσει, αυτό φαίνεται από τις χαμηλές πωλήσεις των τελευταίων τίτλων".
Απαντάς εσύ (ο Cory δηλαδή) "όχι όχι, με αυτά που έχω στο μυαλό μου, μπορούμε να το αναστήσουμε. Ουσιαστικά πρόκειται για εντελώς άλλο παιχνίδι, απλώς με το ίδιο όνομα". Ε, για μαλάκες τους έχεις;
Μόνο που μαλάκας δεν είμαι εγώ.
Σε αυτό δεν διαφωνώ.
Το παιχνίδι και νέο ipα είχε σίγουρα εμένα θα με κέρδιζε σαν πελάτη, μιας και το God Of War εμένα δεν μου λέει τίποτα
Τώρα δεν ξέρω ούτε σαν ιστορία πως θα το πάει και τι σχέση θα έχει με τα προηγούμενα, αλλά προσωπικά ούτε που θα ασχοληθώ τι έγινε στα προηγούμενα. Αλλά αν έχει σχέση με τα προηγούμενα και αποτελεί μιας συνέχεια της ιστορίας, θα μου φανεί λογικό να έχει κρατήσει το όνομα.
Και το GTA άλλαξε πάρα πολύ σαν παιχνίδι σε σχέση με το πρώτο που είχα παίξει στο PS1. Και το Resident Evil 7 είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα της σειράς.
Τώρα God Of War αν έπρεπε να είναι νέο ip ή καλώς κράτησε το όνομα το αφήνω σε όσους γνωρίζουν την σειρά πολύ καλύτερα από μένα.
Ειναι προφανες γιατι η Santa Monica μετα το χαος της αποτυχιας 100 εκατ δολλαριων (αν θυμαμαι καλα) επρεπε να το παιξει πιο "safe" το οποιο σκηνικο αποφασιζε να κανει.
Η μπογια του God of War ξεφτισε σε τεραστιο βαθμο με το Ascension που αναθεμα και αν εδωσε κανενας σημασια ιδαιτερη στην κυκλοφορια του. Ηταν προφανες οτι μεγαλη μεριδα των παικτων του franchise απλα βαρεθηκε το ιδιο σκηνικο. Ειτε επειδη ενιωθαν οτι ειχαν ηδη παιξει το ιδιο παιχνιδι πολλες φορες, ειτε επειδη απλα ηθελαν κατι πιο νεο σε concept/εκτελεση.
1 + 1 κανουν δυο και νομιζω οτι σιγουρα σε εναν βαθμο η Santa Monica παταει πανω στο ονομα του GOW για να προσφερει με μια Α επενδυτικη ασφαλεια κατι καινουργιο και διαφορετικο. Και ταυτοχρονα πιο ευκολα και η Σονυ δινει τα φραγκα.
Εμενα με ενδιαφερει να δω τι ιστορια εχουν σκοπο να πουν και ποια θα ειναι η μορφη του gameplay του ακριβως. Δεν βιαζομαι να βγαλω συμπερασμα απο τωρα. Αλλα ειναι αληθεια οτι ειναι το πρωτο GOW που κοιταω με ενδιαφερον μετα απο πολυ καιρο. Δεν ειμαι πολυ φαν της ιδεας οτι τον πεταξανε σε ενα καινουργιο μυθολογικο συμπαν αλλα περιμενω να δω τι εχουν σκεφτει.
Και οχι δεν θα μου αρεσε να γινει ενα last of us με God of War συμπαν. Περιμενω να κανουν κατι διαφορετικο και οτι εχουν επιγνωση οτι πολλοι παικτες βλεπουν εντονες τις επιρροες απο το TLOU. Το οποιο δεν ειναι κακο απο μονο του αρκει να γινει σωστα και να διατηρει το δικο του ξεχωριστο στυλ.
Τα παλια GOW με κουρασαν διοτι απο καποιο σημειο και μετα με ενοχλουσε το ανελεητο και συνεχες button mashing, σταματησα να νιωθω ευχαριστηση + οτι το παιχνιδι δεν σε αφηνε να χειριστεις σαν ανθρωπος την καμερα με αποτελεσμα να χανεις πολλες φορες εξαιτιας κακου placement. Και οκ τα εσφαξε ολα πια ο Κρατος δεν εχει μεινει και τιποτα αν το σκεφτει κανεις...ασε που ειναι απο τους πιο αντιπαθητικους videogame ηρωες EVER, σε βαθμο που ανετα θα επαιζα ενα torture game με την παρτη του... γι αυτο ελπιζω το νεο παιχνιδι να πει και κατι διαφορετικο απο το "ειμαι ο Κρατος που εχω ολη την ωρα νευρα και φωναζω και ολα τα σφαζω, ακομα και αθωους γιατι χρειαζομαι λιγο παραπανω health points"... πολυ "ουγκ" χαρακτηρας για τα δεδομενα της ηλικιας μου. (απλα προσωπικη αποψη ε μην παρεξηγηθω)
obione (05-01-2018)
Εξαρτάται πως προσεγγίζεις ένα παιχνίδι Val.
Προσωπικά έγραψα εκεί που δεν πιάνει μελάνι ΟΛΗ την ιστορία του GoW. Δεν θυμάμαι τίποτα. Απολύτως. Και δεν με ενδιαφέρει.
Γιατί;
Διότι το προσέγγισα σαν ένα coin-op που του ρίχνω 20άρικο δρχ, με γραφικά-ήχο-σκηνές που μέχρι τότε δεν είχα σπίτι μου.
Η ιστορία για εμένα ήταν δήθεν. Ίσα ίσα για να φανεί το gameplay ότι ήταν της γενιάς του 2005. Μόνο που δεν ήταν. Ένα καθαρόαιμο hack 'n' slash coin-op ήταν. Σαν ένα Golden Axe 3 ένα πράμα.
Αυτό το έχω "απ΄ όλα" εμένα δεν με ελκύει. Θέλω τα παιχνίδια μου πιο ξεκάθαρα. Αυστηρά RPG ή αυστηρό racing ή arcade beat 'em up ή shoot 'em up ή adventure. Μοναδικές εξαιρέσεις στον κανόνα αποτελούν τα παιχνίδια της Rockstar όπως GTA, RDR, Bully, Warriors.
Το έχω και από σκοτωμούς, έχω και στόρυ, έχω και forced drama (που με κάνει να ξερνάω), έχω και παζλ, έχω και επιβίωση, έχω και έχω και έχω, ε, στα @@ μου, δεν με ενδιαφέρει. Ούτε το CarPG (αλά Gran Turismo) με ενδιαφέρει. Γουστάρω ξεκάθαρα, τελείως διαφορετικά genres με διακριτές και αυστηρές διαφορές.
ΕΠΕΙΔΗ ακριβώς έχω μια άλφα ηλικία όλα αυτά. Δεν ψάχνω "περιεχόμενο" για να νιώσω συναισθήματα..........από videogames. Πως να το πω; Από μικρός έως τώρα τα παιχνίδια ΠΟΤΕ δεν με "ταξίδευαν". Ever. Σκότωμα ώρας ήταν.
Οπότε, ναι, είναι θέμα προσέγγισης. ¶λλοι παίρνουν τα παιχνίδια ως κάτι πιο σοβαρό, ε, για εμένα είναι σκότωμα ώρας.
Αν τα παιχνίδια μου προσέφεραν κάτι παραπάνω από σκότωμα ώρας, θα πήγαινα και σε conventions του στυλ Athens Com. Εννοείται ότι δεν πήγα, γιατί δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Μα καθόλου όμως! Χωρίς να θέλω να μειώσω το χόμπυ άλλων ανθρώπων (και το εννοώ), το gaming για εμένα είναι σκότωμα ώρας.
Όταν εργαζόμουν από μικρός έως νεαρός σε μαγαζιά τεχνολογίας, έως που εμφανίστηκε Xmas 1994 το PS1, το πλάσαρα με την ατάκα "τα coin-op στο σπίτι σας". Και παραμένω να έχω αυτή την προσέγγιση. (πχ. το Resi 1 όταν βγήκε είχε αρχαικό gameplay, το οποίο είχαν παρατήσει οι dev από την εποχή των 8-bit. Αλλά η Capcom έβαλε το δήθεν στοιχείο τρόμου και survive, άντε πες και κάποιο υποτυπώδες στόρυ. Προσωπικά το βρήκα waste of time. Δεν ασχολήθηκα ποτέ. Μέχρι και σήμερα.). Συνεπώς είναι θέμα προσέγγισης. Εδώ δεν ασχολήθηκα καν με το MGS 4, GZ και MGSV (τα δύο τελευταία τα έσβησα εντελώς από το PS4 όταν τα έδωσε το PS Plus). Εντελώς waste of time (τονίζω ξανά για να μην παρεξηγηθώ: για τα γούστα μου). Με κούρασε από το MGS2. Πολύ "κουλτούρα να φύγουμε" όπως έλεγε και ο Χάρρυ Κλύνν. Εντελώς εκτός της φιλοσοφίας μου.
Last edited by Lefteris_X; 05-01-2018 at 16:44.
^^Το εχω καταλαβει αυτο Λευτερη, δεν σου λεω οτι ντε και καλα πρεπει να σου αρεσει η΄να το αποδεχτεις ή οτι αλλο. Απλα περιγραφω οτι βαση συνθηκων, εποχης αλλα και προιστοριας της Santa Monica ειναι "λογικη" η υπαρξη του με την μορφη που εχει.
Κι εγω την ιδια πανω κατα Α ηλικια εχω, αλλα οσα χρονια και να περασουν θα μου αρεσουν οι καλογραμμενες ιστοριες (ειτε περιεχουν συναισθημα ειτε οχι). Ειμαστε το ακριβως αντιθετο, θελω μια ταινια, ενα παιχνιδι να με ταξιδεψει. Οχι επειδη δεν ταξιδευω στην πραγματικη μου ζωη (που ταξιδευω πολυ) ή επειδη δεν εχω εμπειριες ή οτιδηποτε αλλο, απλα και μονο επειδη παντοτε ημουν και θα ειμαι "παραμυθας". Γι αυτο και τα 8 στα 10 παιχνιδια που παιζω πλεον θελω να εχουν κατι να πουν περα απο το να μου προσφερουν ωραια ενασχοληση. Πολυ δυσκολα (υπαρχουν εξαιρεσεις εννοειται) θα κατσω να παιξω ενα εντελως mindless game pure fun φαση. Στο μισαωρο θα βαρεθω φουλ.
panos74gr (06-01-2018)
Εμ, πόσο νομίζεις ότι ασχολούμαι κι εγώ με ένα παιχνίδι; Μισή ώρα; ¶ντε μία ώρα; Έχω σκυλοβαρεθεί μετά. Όχι όμως το παιχνίδι! Έχω βαρεθεί να ασχολούμαι με το ίδιο πράμα: δηλαδή το gaming. Από την εποχή του Atari VCS έως και σήμερα. Βαριέμαι πάρα πολύ εύκολα. Οπότε θέλω κάτι που να προκαλεί τα αντανακλαστικά μου, να έχει wow factor οπτικό και να μου κουνάει την καρέκλα (υδραυλικές καμπίνες SEGA). Ίσα ίσα για λίγη ώρα.
Βιβλία, ταινίες, σειρές, παιχνίδια ποτέ δεν με ταξίδευαν. Ίσως γι' αυτό να μην με ελκύουν και τα ταξίδια στην αληθινή ζωή. Δεν μου αρέσουν = δεν κάνω. Δεν είμαι "παραμυθάς" όπως όμορφα το έθεσες. Και το gaming έχει μετατραπεί σε "ταξίδι" σιγά σιγά τα τελευταία 13-14 χρόνια. Δεν είναι τυχαίο ότι στο PS4 δεν έχω αγοράσει πάνω από 5-6 παιχνίδια. Και στο PS3 ο αριθμός ήταν 15-20. Ενώ στο PS1/PS2 ήταν μηδέν σε αυθεντικά αλλά εκατοντάδες (βασικά χιλιάδες ααχαχχα) σε πειρατικά, όντας κι εγώ πειρατής επί δεκαετίες.
Τεσπα, σε κατάλαβα, με κατάλαβες, το θέμα είναι ότι υπάρχει πολύς κόσμος σαν κι εμένα που για τους ίδιους λόγους έχει παρατήσει το gaming από τα μέσα της ζωής του PS2. Χαμένοι ΠΟΛΛΟΙ πελάτες. Θα μου πεις βέβαια ότι "κέρδισε άλλους πελάτες". Δεν διαφωνώ. Αλλά θα μπορούσε να είχε και τους μεν και τους δε, αρκεί να υπήρχαν παιχνίδια και για τις δύο ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικές στα γούστα ομάδες.
Σβήστηκαν τα τελευταία posts, ας παραμείνουμε ontopic..
christos-sonyboy (07-01-2018),DJTaurus (07-01-2018)
The Pitch For Reimagining God Of War
Το έχω ξαναπεί, αλλά προσωπικά νομίζω ότι θα μπορούσα να πλέξω μεγάλο εγκώμιο στην Santa Monica και στον Barlog για αυτό που κάνουν με το νέο God of War. Πριν το δείξουν ο κόσμος ήταν κουρασμένος από το GoW σαν σειρά, δεν θέλανε τον Κράτος, θέλανε reboot, ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του. Και βγαίνει ένα εντελώς νέο παιχνίδι με τρομερό όραμα για το πως πρέπει να είναι και να παίζεται. Ούτε "έτσι είναι το GoW και φοβόμαστε να το αλλάξουμε" ούτε τίποτα.
Νέα κάμερα, gameplay, συστήματα μάχης, μεγάλη έμφαση στην εξερεύνηση, ανάπτυξη των χαρακτήρων. Όπως και να το κάνουμε, το να πάρεις αυτή την απόφαση, να πας κόντρα σε όλους και παρ' όλα αυτά να ενθουσιάσεις το κοινό σου, θέλει μεγάλα κότσια. Και όλα αυτά σε μια βιομηχανία που όλα θέλει να τα κάνει GaaS και "πείτε μας τι δεν σας αρέσει να το φτιάξουμε" (FFXV). Μηδέν όραμα.
Και πραγματικά όταν τους ακούω να μιλάνε φαίνεται ότι "το χουν". Φαίνονται συνειδητοποιημένοι, χωρίς φανφάρες κτλ. Αυτό δουλεύει και αυτό όχι και θα σας το αποδείξουμε.
Δείτε το βιντεάκι που μιλάνε για αυτά στο GameInformer στο link.
Valkyre (09-01-2018)
Bookmarks