Page 9 of 22 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast

Thread: Rise of the Tomb Raider [+PSVR content]

PSN ID
    Lefteris_X

Για να ξεκαθαρίσει μια και καλή η κατάσταση και για να διευκολυνθούμε στη συνεννόηση:

Για παιχνίδια που θα είναι ΜΟΝΟ στο XBox, το Δ.Τ. έλεγε "αποκλειστικότητα μόνο στο Xbox One".

Για παιχνίδια που θα είναι multiplatform, αλλά θα εμφανιστούν πρώτα στο Xbox One και μετά αλλού έλεγε "αποκλειστικότητα πρώτα στο Xbox One".

Για παιχνίδια που είναι multiplatform και θα εμφανιστούν την ίδια στιγμή παντού, απλώς δεν έλεγε τίποτα.

Και για το Rise αυστηρά και μόνο, έλεγε "χρονική αποκλειστικότητα για την περίοδο των Χριστουγέννων 2015 μόνο για το Xbox".

Μάλιστα, για να είμαι ξεκάθαρος και ειλικρινής προς τους αναγνώστες / επισκέπτες του zougla.gr, άφησα ως έχουν τις διευκρινήσεις εντός εισαγωγικών στο κείμενο - δεν άλλαξα τίποτα.

Οπότε ορθά - κοφτά: Χριστούγεννα 2015 όποιος θέλει το παιχνίδι ΜΟΝΟ στο Xbox One. Τέλος.

Από 1/1/2016 η Square / Enix έχει δικαίωμα να το βγάλει όπου θέλει (λήξη Χριστουγεννιάτικης περιόδου για τους αμερικάνους), άσχετα που δεν θα το βγάλει αμέσως.....παρά θα αφήσει 1-2 μήνες να πουλήσει ότι πουλήσει στο Xbone....

....και μετά θα το βγάλει στο PS, αλλά όπως είπε και ο Slay, πριν την κυκλοφορία του U4, γιατί δεν είναι μαλάκας να πάει κόντρα με το υπερ-έπος.

Default Rise of the Tomb Raider

Quote Originally Posted by Lefteris_X View Post
    Για να ξεκαθαρίσει μια και καλή η κατάσταση και για να διευκολυνθούμε στη συνεννόηση:

Για παιχνίδια που θα είναι ΜΟΝΟ στο XBox, το Δ.Τ. έλεγε "αποκλειστικότητα μόνο στο Xbox One".

Για παιχνίδια που θα είναι multiplatform, αλλά θα εμφανιστούν πρώτα στο Xbox One και μετά αλλού έλεγε "αποκλειστικότητα πρώτα στο Xbox One".

Για παιχνίδια που είναι multiplatform και θα εμφανιστούν την ίδια στιγμή παντού, απλώς δεν έλεγε τίποτα.

Και για το Rise αυστηρά και μόνο, έλεγε "χρονική αποκλειστικότητα για την περίοδο των Χριστουγέννων 2015 μόνο για το Xbox".

Μάλιστα, για να είμαι ξεκάθαρος και ειλικρινής προς τους αναγνώστες / επισκέπτες του zougla.gr, άφησα ως έχουν τις διευκρινήσεις εντός εισαγωγικών στο κείμενο - δεν άλλαξα τίποτα.

Οπότε ορθά - κοφτά: Χριστούγεννα 2015 όποιος θέλει το παιχνίδι ΜΟΝΟ στο Xbox One. Τέλος.

Από 1/1/2016 η Square / Enix έχει δικαίωμα να το βγάλει όπου θέλει (λήξη Χριστουγεννιάτικης περιόδου για τους αμερικάνους), άσχετα που δεν θα το βγάλει αμέσως.....παρά θα αφήσει 1-2 μήνες να πουλήσει ότι πουλήσει στο Xbone....

....και μετά θα το βγάλει στο PS, αλλά όπως είπε και ο Slay, πριν την κυκλοφορία του U4, γιατί δεν είναι μαλάκας να πάει κόντρα με το υπερ-έπος.
    Πρεπει να τα δούμε τα παιχνίδια Λευτέρη για να δούμε και ποιο θα ειναι καλυτερο.

Και το u3 ήταν πολυ ανώτερο σε γραφικά αλλα δύσκολα το έλεγες καλυτερο σαν παιχνιδι απ το tomb raider,όπως επισης και το χειρότερο τεχνικά castlevania Los ήταν πολυ καλυτερο σαν εμπειρία απο το ανώτερο τεχνικά gow 3.

Τα καλυτερα γραφικά του uc επ ουδεμία δεν εξασφαλίζουν οτι θα ειναι καλυτερο και το παιχνιδι.

Γενικά η ιστορία εχει δείξει οτι ο πολύς κοσμος δεν εχει τα γραφικά πρωτα στην προτίμηση του.

Εγω πάντως θα τα τιμήσω και τα 2.

Και βάζω στοίχημα με όποιον θέλει μια κάσα μπυρες οτι δεν θα το δούμε στο ps το tomb raider για τουλάχιστον 6 μήνες απο την κυκλοφορία του στο one.

Προσωπικα το βλέπω στο ps καλοκαίρι του 16 ίσως και αργότερα.

Δεν θα ειχε κανένα νόημα να πετάξει λεφτά η ms για ένα exclusivity των 2 μηνών.
    Last edited by Giannis1979; 21-06-2015 at 13:28.

PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

Rise of the Tomb Raider Targeting 1080p/30fps, Engine Ovehauled To Utilize Full Power of Xbox One

Noah Hughes – Official Forums Interview

Q: Is there an option to turn off hints, icons, and white ledges?

Noah Hughes: I know how much you guys aren’t fans of white ledges, but it is one of those things where on the main path we use it somewhat aggressively for players who aren’t that great at adventure games so they do not get completely lost and stuck. But we also try to be much lighter on the touch with those as you get into the secondary and optional exploration spaces. It is never any fun to jump at all kinds of things and not know what you can attach to and what you can’t attach to, so it’s always a matter of on the main path trying to avoid people flunking out too easily and off the path just making it clear what you can and can’t do, but it is a delicate balance.

(Two notes to add on this, as some of the recording for this did not carry over. My own impression in the demo, and agreed to by the group, is that there are some spots where the lighting is used smartly and naturally to make the "ledges" pop a bit, but it's not the overt white paint look from before. Many spots where the sun wasn't shining, for instance, did not appear to have a real extreme highlight to them. Also, the second part of this question was in regards to whether or not we can turn the hints off. Noah said yes we can )

Q: Will we have any playable flashbacks of Lara and Sam to help explain their friendship?

Noah Hughes: That’s a good question. We’re not revealing everything about the story, but I will say that Sam doesn’t play a significant part in this story. But you’ll have to wait and see how we use flashbacks and the like.

Q: Is it again only going to be dark-themed or are there some cheerful playable moments?

Noah Hughes: We always try to capture a variety of emotions. We do thrust Lara into intense life and death situations, but we also try to capture that sense of success and human relationships and other facets of storytelling. As an example, one of my favorite moments in the last game was Lara climbing the radio tower and that sense of victory and success, and you really felt connected to Lara and the other survivors in that moment. So we’re always trying to create those moments for the player, especially in game and on the sticks and not just in cinematics.

Q: When can you announce the release for other platforms?

Noah Hughes: Unfortunately we don’t have any details that we can talk about related to other platforms.

Q: Will the main theme stay the same?

Noah Hughes: This is a standalone story so you can start at the beginning of this story and understand everything about it but we also tried to create through-lines between the two. As an example, in the last game Lara glimpses the immortal queen but before she can really understand what it represents it slips through her fingers and she can’t explain what she saw. But she recognizes that it’s important and if this myth is true then other myths might be true. So we really have Lara pursuing some validation that this is not just a myth but an underlying truth about humanity. So that’s one of the through-lines that carries from the last game to this game.

The other thing is Lara’s arc as a character...it’s a new place in the arc but it is a continuation of her journey. So the idea that she was forged into a survivor and what we wanted to do more than anything this time was show how those survival skills weren’t just incidental to tomb raiding, but they were actually critical to tomb raiding. The secrets of the world are hidden in the most hostile and remote locations on earth, otherwise they would have already been found and it really takes someone like Lara with all of her survival skills in order to uncover them.

So we have a lot of thematic continuity between the games, but also it is an exciting new adventure that stands on its own.

Q: Will Lara’s new range of outfits affect Lara and her abilities?

Noah Hughes: Outfits for the most part have aesthetic functions in the game allowing players to express their vision for Lara. The skills allow you to choose what you’re upgrading and what skills you’re buying, and the outfits allow you to express your aesthetics. But I will say that we may be introducing some amount of gameplay effects to some outfits so that is something that we’re looking at.

Q: Are we going to see dual pistols in this game or the next?

Noah Hughes: Ah, the dual pistols...I think it’s fair to say it’s probably a bit spoilery to get into it one way or another. But we do recognize the anticipation for Lara and everything people love about her as an icon so we are trying to bring back some of those things people love but you’ll have to wait and see what they are.

Q: Will the player lose themselves exploring the world you crafted?

Noah Hughes: That’s actually an important one since that was a creative goal I gave when we talked about larger spaces. Part of that’s fun because it’s next-gen platform and we can say, “Hey, now spaces can be bigger!” but we don’t want bigger for bigger’s sake. Part of why we want bigger is the sense that you’re immersed in this environment and it’s big enough that you can actually get lost a little bit. It adds a whole different feeling. So for us we blend very linear exciting roller coaster ride-style gameplay but when you plop into this HUBs they can be overwhelming and you can even get lost in them, and that adds to the sense of immersion and being plunged into this hostile and alien landscape.

But part of what’s important is that once you start to acquire gear and start to be able to unlock all these things that you couldn’t initially interact with, your proficiency in that space then becomes a measure of your success. So in some ways the scale of HUBs really are just scaling up that environmental opponent that we love in the game.

Q: From what I saw, Lara’s emotional state just pulls in the player even more, probably.

Noah Hughes: Yeah and we not only tried to thrust the player into this variety of emotional experiences, both highs and lows, but we tried to make sure that Lara as a character feels grounded in that moment. I think that’s one of the things we get feedback quite often is that one of the things people love about game is Lara almost feels alive. That she feels more human and real than a lot of game avatars and part of that is just connected with the world -- you see her placing her hands on things that make you feel like she knows where she is. But a lot of its emotional state too, when she’s walking through a scary area and you kind of spin the camera around and you see that nervousness on Lara’s face it really does connect Lara and the player to the experience they’re having.

Q: Are you planning on creating an actual boss fight this time?

Noah Hughes: Well I don’t want to speak too soon, I guess people will have to judge for themselves whether it’s a true boss fight or not, because it sounds like there’s some criteria that I may not be aware of. But it is important to have climax to our combat challenges and those do express themselves in boss fights but again they’re not really the most important opponent in the game. We really do blend the environment itself as a character and an enemy but ultimately that can’t test your combat skills in the same way enemies and bosses do, and a lot of what we try to do is not necessarily make the end all be all of single bosses but we really try to over time introduce new enemy archetypes that keep the player having to learn new skills to overcome what they’re facing. And also not just human enemies but even things like the bear that we saw in the demo. These might not qualify as a full boss fight but along the journey you see these spikes of intensity that really test your mettle, and that goes from the first bear fight all the way to the end of the game.

Q: Will there be an expert difficulty that pushes the player more than the regular hard difficulty?

Noah Hughes: I don’t think I can talk about actual specifics but one of the things I was very adamant about this time was to introduce a skill difficulty level that did push the players farther than any difficulty level in the last game. So we do have that fourth difficulty level and we’ll be sharing more news about it in the future.

Q: Will silent takedowns or sneaking be possible at all in combat scenes or will Lara still be confronted by hundreds of enemies at once like in the Shanty Town?

Noah Hughes: There are still some ambush situations where the enemies are very aware of Lara and her position and so in these situations she is forced to fight, but one of the things we’ve done as a vision for making the combat most appropriate to Lara as a character, and for some of our audience who likes to not just win through twitch skill but win through intelligence and resourcefulness, is pre-combat when you come upon enemies who aren’t aware of you. And so we tried to create more situations where Lara is able to initiate combat on her own terms or even in some cases avoid combat entirely, and also give you more tools to use in those situations. So a lot of her crafting skills will reward players who assess the environment first and then they can take things that they collected in the environment and use them to modify things in the environment. So for example we have the gas can in the Bear Valley demo which Lara can combine with cloth to turn into a giant molotov bomb. And that’s just an example of not only creating that moment where players can initiate combat, but give them more ways to do that.

Also we saw trees and swimming, and another cool thing about them is they add traversal and exploration to the game, but they also add opportunities for concealment from the enemies and then silent takedowns. So actually one of my very favorite things in the game is to be underwater and do a silent takedown from within the water, and that feels super empowering.

Q: Will we be able to play as other characters in the game?

Noah Hughes: We don’t have anything to announce as it relates to that.

Q: Because of the outcry for not releasing the game on other platforms, will we get some compensation like all DLCs?

Noah Hughes: Unfortunately I still can’t announce anything as it relates to other platforms, but I understand the question and I sympathize with the situation.

Q: Alongside the expanded set of animal enemies, will there be a wider variety of human enemies?

Noah Hughes: Yeah, we have a variety of enemies. A lot of what we tried to do was focus on gameplay functions of the enemies, so we do try to make sure that their behavior and their weapons and their armor really challenge the player to confront them in different ways. And we do try to push the personalities to a broad variety of enemy types. You’ll see lower ranked enemies behaving a little differently than higher ranked enemies, almost similar to the scavengers in the last game. So we still try to tease out that personality and that humanity, but a lot of the time with enemies it’s about evoking different gameplay challenges.

Having said that we do have other characters in the game so I’m excited to share more about that in the future.

Q: Will the much-loved and missed classic outfit make a return, either story-related or as an unlockable?

Noah Hughes: I’m not sure but I’ll take that as a request.

Q: What sort of improvements have you made to Lara’s hair?

Noah Hughes: Yeah, we actually did push the hair. As you know, Lara’s fidelity as a character is important to us and that includes most notably her new facial animation system that we’re doing which I think is getting a lot better at capturing that human emotion. At times I can even see some of Camilla’s idiosyncrasies coming through but most importantly you see emotion coming through. When Lara’s passionate her eyes almost light up, which is just amazing.

And then the hair’s the other part of it. It’s part of her as a character and I think we’re starting to get somewhere with it that it really adds a lot to the animation the fact that it does simulate physically and really adds a certain amount of dynamics. But I think that’s the other great thing about it -- Lara moves and her hair moves and we have more on things on her outfit like her axes and things on her belt, so we really do try to bring the character to life through secondary motion.

Q: How many locations are there?

Noah Hughes: There are the two main locations. So there may be another location or two featured in cinematics, but in gameplay we’re focusing on the Siberia location and Syria. Having said that, the Siberian location is much more varied in its area types than we’ve seen so far, so it’s important to realize that just as with the island we really tried to push a variety of environments. You can expect to uncover new hidden pockets of Siberia that are really going to push the environmental variety.

Q: Will the platforming sections in Rise be less automated and scripted than the previous game? Will the platforming be more challenging as the game progresses?

Noah Hughes: We’re not going to change things entirely. We’re also sensitive to times where it feels like you should have missed a jump and the game makes you make the jump, that that does diminish my skill as a player. Having said that we don’t like the platforming to feel too finicky or frustrating and so it is a balancing act, but we are sensitive to minimizing the automation in the platforming. Also we have tried to introduce more challenge. As a team we asked, “Can we have Lara die more from non-combat situations than she did in the last game?” So we brought back traps and things like that as well as platforming challenge. So we do hope that the environment itself is challenging your skills as a player.

Q: Will there be a lot--like 15 minimum--different outfits and color schemes to choose from?

Noah Hughes: I think it is something we value so we’re going to get as many as we can. I would assume we’re going to get more than the last game but we don’t have any numbers to announce.

Q: Will the environment be more complex this time around?

Noah Hughes: I think some things have made the environment more complex. We talked about scale and being able to get lost a little bit and that does add some complexity to just navigating the larger Hub spaces, but also it’s great to have things like the trees and swimming because not only can you jump from platform to platform and climb ledges, but you have to start thinking, “Oh, where can I get if I climb this tree or if I go into that water what am I gonna find?”

So it does sort of expand the layers of exploration that you have in a given space. So hopefully people will feel that there is more explanation packed into any given space, especially given the scale.

Q: Will she need to eat or drink?

Noah Hughes: No specifics as it relates to that. As you know we really do push the action side of survival action, but we also are very compelled by being stranded and doing everything you can to survive through collecting resources and things like that so it’s an interesting balancing act. It’s not a critical part of the game at all, no.

Q: Will there be physical damages and such evident on Lara?

Noah Hughes: Yeah, we have a lot of goals to make Lara feel grounded in the environment and one of those is just how the environment affects her. So when she’s in the snow you’ll see snow on her clothes and in her hair and she’ll shiver and when she gets wet her clothes will get wet and when she gets damaged she’ll show damage on the character. Even just rolling around in the dirt she’ll get dirty, then when you get in the water she’ll get cleaned off. It’s very subtle and it’s not critical to the gameplay, but it’s part of what again makes her feel a little more real and connected to the experience.

Q: Will there be a downloadable demo of the game?

Noah Hughes: Again, I don’t think I can announce anything relating to that.

Q: Will North America be getting a physical edition for the PC?

Noah Hughes: Unfortunately we have no additional platform announcements.

Q: Will finding artifacts and relics return?

Noah Hughes: Yeah, artifacts and relics do return, as well as documents. And of the things we included this time is the language system so not only are you getting sort of completionist rewards as well as secondary narrative and backstory, you also advance your language skill which allows you to translate certain things in the environment. So, it is something we love as an exploration reward and it’s something we’ve sort of pushed farther with the language system.

Many thanks to Noah for taking the time to answer all of these questions
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

PSN ID
    Slay2012

Quote Originally Posted by Giannis1979 View Post
    Γενικά η ιστορία εχει δείξει οτι ο πολύς κοσμος δεν εχει τα γραφικά πρωτα στην προτίμηση του.
    σε ποιο συμπαν συμβαινει αυτο?

Και βάζω στοίχημα με όποιον θέλει μια κάσα μπυρες οτι δεν θα το δούμε στο ps το tomb raider για τουλάχιστον 6 μήνες απο την κυκλοφορία του στο one.

Προσωπικα το βλέπω στο ps καλοκαίρι του 16 ίσως και αργότερα.

Δεν θα ειχε κανένα νόημα να πετάξει λεφτά η ms για ένα exclusivity των 2 μηνών.
    Επειδη οι ανθρωποι της MS ξερουν σε ποιο συμπαν ζουν, και επειδη οπως θα ειδες και απο την PC το HALO 5 εχει στην καλυτερη των περιπτωσεων απλα καλα γραφικα, ηθελαν να εχουν κατι να αντιπαραθεσουν στο τερας που λεγεται Uncharted 4, και να το εχουν μονο αυτοι κατα την κυκλοφορια. Σιγουρα θα ηθελαν μεγαλο παραθυρο που θα ειναι αποκλειστικο στο xbox αλλα η SE δεν ειναι βλακες να αγνοησουν την πλατφορμα με το διπλασιο κοινο. Και λεφτα παιρνουν και αποφευγουν την απευθειας συγκριση με το uncharted που ηξεραν οτι θα υστερουσαν.

Πιστευω οτι τα αρχικα τους σχεδια ηταν να το βγαλουν κατα τον Μαιο στο Ps4, αλλα οπως ηδη ειπα, η αναβολη του Uncharted 4 λογικα τους εχει αλλαξει τον σχεδιασμο, και πιστευω οτι θα το δουμε πριν το Uncharted , γιατι εαν πεσει πανω του...

5. The Following User Says Thank You to Slay For This Useful Post:

keropi (21-06-2015)

PSN ID
    zeichef
    Name
    Νίκος

Quote Originally Posted by Slay View Post
    Στο δικό μας όπου ένα παιχνίδι με άψογα γραφικά και μέτριο στα υπόλοιπα πατώνει (βλέπε The Order), ενώ άλλα παιχνιδάκια με καλό στόρυ και gameplay γ......... στις πωλήσεις.
    Welcome back, Zeichef, there have been 90,595 posts and 2,345 threads since your last visit at 16:40, 06-10-2010

Spoiler!

7. The Following 4 Users Say Thank You to Zeichef For This Useful Post:

corsaopc3071r (22-06-2015),Desmond (21-06-2015),nickolas82 (21-06-2015),spartan (21-06-2015)

PSN ID
    BigBOSS_Gr

σε ποιο συμπαν συμβαινει αυτο? Επειδη οι ανθρωποι της MS ξερουν σε ποιο συμπαν ζουν, και επειδη οπως θα ειδες και απο την PC το HALO 5 εχει στην καλυτερη των περιπτωσεων απλα καλα γραφικα, ηθελαν να εχουν κατι να αντιπαραθεσουν στο τερας που λεγεται Uncharted 4,
    όπα κοψε κάτι, τέρας το Uncharted να πεις τα Halo τιτανοτεράστιο franchise να συμφωνήσω.

επισης ισως το Rise of Tomb Raider δεν κυκλοφορήσει καν στο ps4 αν είναι ίδια περίπτωση με το Rise που ουτως η αλλως ειναι παιχνιδι επιπέδου Order, μπορει και χειρότερο.

PSN ID
    PDS_13

Quote Originally Posted by BigBOSS View Post
    όπα κοψε κάτι, τέρας το Uncharted να πεις τα Halo τιτανοτεράστιο franchise να συμφωνήσω.
    Κατσε εσυ παλια ελεγες μετρια τα halo και τεραστια τα uncharted, λατρευες το killzone και μισουσες το Halo.
    Οπου σε βρισκω θα σε κοπαναω ρε φουκαρα με τις κωλοτουμπες που κανεις

Φυσικα και ειναι τεραστιο franchise το uncharted. Ειδικα σε συγκριση με το TR(απο reboot και μετα) για πλακα ανωτερο.
    9 παιχνιδια της σειρας halo 60 εκ(Εχουν βγει και σε 2 συστηματα καποια)
    3 παιχνιδια της σειρας uncharted 17εκ
    Tomb Raider 8.5εκ σε 5 συστηματα...

απο τα μεγαλυτερα franchises της προηγουμενης γενιας.

Αν κανεις τις προσθαφαιρεσεις με βαση τα ''αστερακια'' ειναι μπροστα απο οτι εχεις αναφερει. Ασε που το halo πλεον δεν εχει bungie. Φαντασου να μην ειχε ND στα uncharted.

περαστικα No1.

επισης ισως το Rise of Tomb Raider δεν κυκλοφορήσει καν στο ps4
    κρατα το αυτο για να σου πω τα περαστικα No2 αργοτερα.
    Aν και με τοσα set pieces λογικα θα θεωρεις αθλιο πλεον το ΤR και θα εχεις αγορασεις ps4 για το ανοιχτο πλεον και με μεγαλυτερη εμφαση στο gameplay uncharted.

Και σε κριτικες να το δεις παντως κανουν πλακα τα uncharted.

Επειδη οι ανθρωποι της MS ξερουν σε ποιο συμπαν ζουν, και επειδη οπως θα ειδες και απο την PC το HALO 5 εχει στην καλυτερη των περιπτωσεων απλα καλα γραφικα, ηθελαν να εχουν κατι να αντιπαραθεσουν στο τερας που λεγεται Uncharted 4, και να το εχουν μονο αυτοι κατα την κυκλοφορια. Σιγουρα θα ηθελαν μεγαλο παραθυρο που θα ειναι αποκλειστικο στο xbox αλλα η SE δεν ειναι βλακες να αγνοησουν την πλατφορμα με το διπλασιο κοινο. Και λεφτα παιρνουν και αποφευγουν την απευθειας συγκριση με το uncharted που ηξεραν οτι θα υστερουσαν.

Πιστευω οτι τα αρχικα τους σχεδια ηταν να το βγαλουν κατα τον Μαιο στο Ps4, αλλα οπως ηδη ειπα, η αναβολη του Uncharted 4 λογικα τους εχει αλλαξει τον σχεδιασμο, και πιστευω οτι θα το δουμε πριν το Uncharted , γιατι εαν πεσει πανω του...
    Κοιτά θεωρώ οτι τρολλαρεις και δεν πρόκειται να κάτσω να σπαταλάω το χρόνο μου μαζί σου.

Εάν τωρα μιλάς σοβαρά σου συνιστώ να κανεις κατι γιατι χειροτέρευεις και πας.

Σε ποιο σύμπαν συμβαίνουν αυτά;

Σε αυτο που ζεις και σε αυτο που εχουν πατώσει ντουζίνες τίτλων όπως kill zone ,the order ,drive club και άλλοι πολλοί που κρίθηκαν αρτιότατοι τεχνικά.

Εάν εσυ αποφασίζεις τι θα παίξεις με κριτήριο σε ποια κονσολα ειναι exclusive και ποσο τέλεια γραφικά θα εχει εσυ εισαι αυτός που ζει σε αλλο σύμπαν απο τους υπόλοιπους .

Απλα τα βλέπεις ανάποδα.

Τωρα για ένα παιδί που είπε οτι το uc δεν ειναι μεγάλο franchise aka halo διαφωνώ κάθετα.

Απλα δε δύναται καμμία σύγκριση μεταξύ των 2.

Το ένα ειναι μια ιστορία σε ένα πόλεμο που εξελίσσεται συνεχώς και το αλλο παίζει σε αυτοτελή επεισόδια με άλλη ιστορία το καθένα.

Απλα η αναλογία που είπε κάποιος περί 9 halo και 3 uc ειναι λάθος και άκυρη.

Αν μετράμε τα hd remakes τοτε χάνεται η μπάλα ,ενώ στο uc εχει βγει αλλο ένα παιχνιδι στο vita ενώ αν μετρηθεί και το επερχόμενο Nathan drake collection πάμε στα 7 games απο το 2007 και 8 με το επερχόμενο uc4.

Και ξαναλέω οτι δε μπορει να βγει συμπέρασμα πριν την κυκλοφορία των παιχνιδιών.

Ας βγουν και βλέπουμε.
    Last edited by Giannis1979; 21-06-2015 at 17:58.

PSN ID
    PDS_13

Γιαννη αν μετρηθει το collection U3 θα παμε και σε παραπανω αριθμο πωλησεων. Αυτο του βιτα ειναι εκτος νομιζω απο τον υπολογισμο των πωλησεων(αυτο ειχα διαβασει στο neogaf).

Προσωπικα θεωρω οτι ειναι το ιδιο τεραστια τα uncharted και Halo ως σειρες.
    Περισσοτερο ηθελα να τη πω στον BigBOSS που τετοιες κωλοτουμπες εχω να δω απο εποχες spown(για οσους τον θυμαστε).
    Τυπου χθες κανω σαν τρελος για τα μακαρανονια και αυριο τα σιχαινομαι.

Συμφωνω μαζι σου για το gameplay αλλα καποια απο τα παραδειγματα που εφερες ηταν ακραια πχ το ''the order'' που ο ορισμος των γραφικων με ελαχιστο gameplay. Το driveclub δεν εχει σχεση με αυτο που ηταν αρχικα οποτε μιλαμε για αξιολογο πακετο(gameplay-γραφικων).
    Γενικα ομως συμφωνω στο οτι πρεπει να υπαρχει μια ισορροπια που σε γενικες γραμμες τη βρισκεις και στο TR και στα uncharted.

Επίσης το original xbox σαν κονσόλα δεν πούλησε πολύ με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πουλήσουν και τα Halo. Σκεφτείτε τι πωλήσεις θα είχε αν έβγαινε στην πιο πετυχημένη κονσόλα όλων των εποχών που πούλησε 6 φορές περισσότερα κομμάτια.

PSN ID
    PDS_13

Quote Originally Posted by lebron15 View Post
    Επίσης το original xbox σαν κονσόλα δεν πούλησε πολύ με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πουλήσουν και τα Halo. Σκεφτείτε τι πωλήσεις θα είχε αν έβγαινε στην πιο πετυχημένη κονσόλα όλων των εποχών που πούλησε 6 φορές περισσότερα κομμάτια.

Tα Halo πουλαγαν παρα πολυ τοτε παντως.

Quote Originally Posted by PDS View Post
    Γιαννη αν μετρηθει το collection U3 θα παμε και σε παραπανω αριθμο πωλησεων. Αυτο του βιτα ειναι εκτος νομιζω απο τον υπολογισμο των πωλησεων(αυτο ειχα διαβασει στο neogaf).

Προσωπικα θεωρω οτι ειναι το ιδιο τεραστια τα uncharted και Halo ως σειρες.
    Περισσοτερο ηθελα να τη πω στον BigBOSS που τετοιες κωλοτουμπες εχω να δω απο εποχες spown(για οσους τον θυμαστε).
    Τυπου χθες κανω σαν τρελος για τα μακαρανονια και αυριο τα σιχαινομαι.

Συμφωνω μαζι σου για το gameplay αλλα καποια απο τα παραδειγματα που εφερες ηταν ακραια πχ το ''the order'' που ο ορισμος των γραφικων με ελαχιστο gameplay. Το driveclub δεν εχει σχεση με αυτο που ηταν αρχικα οποτε μιλαμε για αξιολογο πακετο(gameplay-γραφικων).
    Γενικα ομως συμφωνω στο οτι πρεπει να υπαρχει μια ισορροπια που σε γενικες γραμμες τη βρισκεις και στο TR και στα uncharted.
    Σορυ εγω δεν κατάλαβα οτι μιλούσες για πωλήσεις.

Οκ το είδα τωρα.

Πάντως 9 halo παιχνίδια δεν εχουν βγει.

Εχει βγει το 1-2-3-4-reach και mcc

Τo halo wars ήταν κλασικό strategy game στυλ Pc που ελάχιστοι έπαιξαν ενώ το odst ήταν κυριως ένα expansion του halo 3 και οχι τοςο αυτόνομος τίτλος που ουτε αυτο προτιμήθηκε λόγω απουσίας Spartan ήρωα .

Ήταν spin off τελείως αν και πρόσθετε πράγματα στην ιστορία.
    Last edited by Giannis1979; 21-06-2015 at 18:24.

Quote Originally Posted by PDS View Post
    Tα Halo πουλαγαν παρα πολυ τοτε παντως.
    Δε διαφωνώ ότι πούλησε πολύ, αλλά θα πούλαγε ακόμα περισσότερο αν άνηκε στο universe του playstation. Ουσιαστικά, τα παιχνίδια είχαν μικρό ταβάνι, γύρω στα 25Μ, τη στιγμή που το ταβάνι τους στο PS2 θα ήταν 150Μ.

PSN ID
    Slay2012

Quote Originally Posted by Giannis1979 View Post
    Σε ποιο σύμπαν συμβαίνουν αυτά;

Σε αυτο που ζεις και σε αυτο που εχουν πατώσει ντουζίνες τίτλων όπως kill zone ,the order ,drive club και άλλοι πολλοί που κρίθηκαν αρτιότατοι τεχνικά.

Εάν εσυ αποφασίζεις τι θα παίξεις με κριτήριο σε ποια κονσολα ειναι exclusive και ποσο τέλεια γραφικά θα εχει εσυ εισαι αυτός που ζει σε αλλο σύμπαν απο τους υπόλοιπους .

Απλα τα βλέπεις ανάποδα.
    μαλλον θα πιστευεις επισης και το οτι το ps4 εχει καλυτερα γραφικα σχεδον σε ολα τα multiplaform, δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο στις διπλασιες πωλησεις της κονσολας. Επισης διαλεγε καλυτερα παραδειγματα αλλη φορα, γιατι μονο το the order μπορει να θεωρηθει αποτυχια εμπορικα, παρα τα γραφικα. Με 2 και 3Μ πωλησεις για καθε Killzone, δεν το λες αποτυχια με τιποτα. Επισης το driveclub των 6+ εκανε επισης πωλησεις πανω απο 1.5Μ, και ξεπερασε κατα πολυ καποιο αλλο Racing παιχνιδι σε αλλη κονσολα, που επαιρνε τα 9-αρια βροχη.

Αυτα απο εμενα και τελος το Off topic.

μαλλον θα πιστευεις επισης και το οτι το ps4 εχει καλυτερα γραφικα σχεδον σε ολα τα multiplaform, δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο στις διπλασιες πωλησεις της κονσολας. Επισης διαλεγε καλυτερα παραδειγματα αλλη φορα, γιατι μονο το the order μπορει να θεωρηθει αποτυχια εμπορικα, παρα τα γραφικα. Με 2 και 3Μ πωλησεις για καθε Killzone, δεν το λες αποτυχια με τιποτα. Επισης το driveclub των 6+ εκανε επισης πωλησεις πανω απο 1.5Μ, και ξεπερασε κατα πολυ καποιο αλλο Racing παιχνιδι σε αλλη κονσολα, που επαιρνε τα 9-αρια βροχη.

Αυτα απο εμενα και τελος το Off topic.
    Το ps4 πούλησε περισσότερο και για το δυνατότερο hardware αλλα οχι μονο γ αυτο.

Ο κάθε gamer οταν διαλεγει σύστημα ζυγίζει όλα τα υπέρ και τα κατα και αποφασίζει.

Ελάχιστοι επέλεξαν σύστημα με κριτήριο μονο τη δύναμη του hardware.

Την κονσολα τη βλέπεις σαν συνολικό πακέτο.

Αν ισχιε αυτο που Λες το πρώτο xbox θα ειχε ταΐσει σκόνη το ps2
    Αφου ήταν ισχυρότερο με διάφορες πολυ μεγαλύτερες απο αυτές που εχουμε σήμερα.

Επισης το Ν64 θα ειχε ταΐσει σκόνη το ps1 αφου ήταν διπλάσιο σε ισχύ ενώ το PS3 θα ειχε αφήσει έτη φωτός πίσω το 360 αφου θεωρητικά. Ήταν σημαντικά δυνατότερο.

Τίποτα απο όλα αυτά δε συνέβη γιατι πολυ απλα ελάχιστοι σκέφτονται και επιλέγουν σύστημα με τα κριτήρια τα δικά σου.

Κριτήρια που φυσικα μεταβάλλονται ανάλογα την περίσταση.

Π.χ στην ps1 και ps2 εποχή σημασία έπαιζε η ποικιλία των τίτλων και οχι η δύναμη.

Στην PS3 έπαιζε η δύναμη ενώ για το φτωχο performance στα multiplat δεν έφταιγε το δύστροπο hardware έφταιγαν οι ανίκανοι debs,που φυσικα τα έπαιρναν κ ολας απ τη ms.

Τωρα στην ps4 εποχή κριτήριο ειναι παλι η δύναμη και φυσικα οι devs εχουν γινει εξαίρετοι επαγγελματίες που κάνουν άριστα τη δουλειά τους.

Για την μεγάλη υπέροχη του ps4 την κυρία ευθύνη την εχει η ms και μονο με όλες αυτές τις μαλακιες που έκανε στην αρχή και έκανε πολυ κοσμο ms hater.

Ακομα και να μην έκανε αυτές τις μαλακιες πιθανότατα και παλι το pa4 να ήταν μπροστά αλλα σε καμμία περιπτωςη με την τωρινή διαφορά.

Τωρα για τα παιχνίδια που ανέφερα για το drive club ακομα και οι πιο σκληροπυρηνικοί fan του ps παραδέχονται οτι το αγόρασαν μονο και μονο επειδή δεν υπήρχε κατι αλλο.

Εξαίρετα γραφικά - μούφα game λενε ολοι.

Επισης πήγαινε μια βόλτα να δεις πόσοι παίζουν τωρα kill zone.

Αν εσυ τα θεωρείς εμπορικές επιτυχίες τοτε εγω δεν εχω να προσθέσω κατι.

Ενδεικτικά Σου αναφέρω οτι 16333 παίζουν αυτή τη στιγμή το halo reach του 2010 στο 360,

Και 4000 το halo 3 του 2007 παλι στο 360.

Αν στο next gen kill zone shadow fall του ps4 με τα σούπερ ντουπερ γραφικα(όντως γραφικα ρες)βρεις πανω απο 500 άτομα τηλεγράφησε μου.

Δεν σου λέω πόσοι ειναι στο mcc του one γιατι δεν το εχω.

Θα μπορω να σου πω απο βδομάδα.
    Last edited by Giannis1979; 22-06-2015 at 02:00.

18. The Following User Says Thank You to Giannis1979 For This Useful Post:

Zeichef (22-06-2015)

PSN ID
    kostantlnos

Εγώ πάντως παιδιά κατάλαβα οτι η MS με την κίνηση να βγάλει πρώτα το παιχνίδι στην κονσόλα της,προσπαθεί να κάνει πολλούς να αγοράσουν την κονσόλα της που πιστεύω ότι λίγοι θα είναι εκείνοι που θα αγοράσουν την κονσόλα μόνο για το Tomb Raider.Το θέμα είναι να καταφέρει να κάνει μεγάλες πωλήσεις και να πάει καλά.

My Youtube Channel 'Show me the stuff inside' unboxing collectors editions videogames movies and more.

PSN ID
    litany_13
    Name
    Αντώνης

PSN ID
    king_james9t
    Name
    Δημήτρης

Εγω ειχα πει πρωτος οτι δεν το βλεπω στο ps4 (πριν την Ε3) και απο εκει ειχε ξεκινησει η κουβεντα οποτε ας πω κ εγω τη γνωμη μου.

ΑΝ λοιπον ηταν αποκλειστικο στο one στην Ε3 η ms θα το φωναζε με ντουντουκες , κορνες , κωλοδαχτυλα προς τη sony κλπ οποτε οχι δεν προκειται να ειναι exclusive.

Επισης αν ηταν να βγει μετα απο κανενα διμηνο στο ps4 , σιγουρα δεν θα μας το λεγανε για να μην επηρρεασουν τα preorders αλλα θα υπηρχε leak οπως υπαρχει για καθε νεο παιχνιδι , κυκλοφορια, ip εδω και πολλα χρονια.

Οποτε εγω λεω 6μηνο ή ακομα και χρονος αποσταση αναμεσα στα 2 release. Αν ειμαι σωστος και ειναι αποκλειστικοτητα για ενα χρονο , ειναι σα να ειναι exclusive καθως ενα χρονο μετα ο τιτλος θα εχει χασει τη δυναμη του , θα εχει βγει uncharted και αλλα 50 παιχνιδια και οι κατοχοι -μονο- του Ps4 θα πουν "ρε δε γαμιεστε που θελετε 50 ευρω για περσινο παιχνιδι"? Και δικαιως.

Εγω θα το παρω στο One ,day 1 οπως ειπα .

Spoiler!

22. The Following 3 Users Say Thank You to james9 For This Useful Post:

Giannis1979 (22-06-2015),Nek_Food (22-06-2015),spartan (22-06-2015)

PSN ID
    Lefteris_X

Ρε παιδιά, για να κάθομαι να γράφω ότι στο επίσημο Δελτίου Τύπου αναφέρεται ξεκάθαρα "Χριστούγεννα 2015", ε, χρειάζεται αμφισβήτηση; Εννοώ αμφισβήτηση προς την επισημότητα και αυστηρότητα του ΔΤ.

Καταλαβαίνω το "κουβέντα να γίνεται", αλλά στα Δελτία Τύπου υπάρχει μεγάλη προσοχή γιατί είναι επίσημα έγγραφα τα οποία "μένουν" στο αρχείο έκαστου δημοσιογράφου και αντίστοιχα δημοσιογραφικού μέσου = αν γίνει αλλαγή στο μέλλον, τότε θα πρέπει να έχουμε πρώτα εμείς ενημερωθεί ΠΑΛΙ με επίσημο ΔΤ και μετά να το αναφέρουμε στον κόσμο.

Όπως λέει ο james9 αν ήταν αποκλειστικό για πάντα ή αποκλειστικό για μεγαλύτερη χρονική περίοδο, ολοκάθαρα και απολύτως ξεκάθαρα θα αναφερόταν στο ΔΤ που έλαβαν οι δημοσιογράφοι, χώρια ότι θα λεγόταν με τυμπανοκρουσίες στην Ε3.

Οπότε, δεν έχει νόημα να πιθανολογούμε........γιατί δεν τίθενται πιθανότητες, όχι γιατί θέλω να σας σταματήσω την κουβέντα! Αν αλλάξει κάτι, πολύ ευχαρίστως να ενημερώσω άμεσα. Μέχρι νεωτέρας λοιπόν, έχουμε αποκλειστικότητα αυστηρά για τα Χριστούγεννα 2015 και μέχρι εκεί. Επίσημα και that's it.

Προσοχή: δεν παίρνω θέση για το είναι/δεν είναι καλό το παιχνίδι, ούτε από πλευράς gameplay, ούτε από πλευράς γραφικών, μουσικής κλπ. Αναφέρομαι σκέτο στην περίοδο χρονικής αποκλειστικότητας.

Και για να μην κόψω την κουβέντα, που κατ' εμέ καλώς γίνεται, η προσωπική μου μελλοντολογία συμπίπτει με αυτή του Slay, ότι δηλαδή το παιχνίδι θα βγει για PS4 πριν το Uncharted 4 ώστε να μην φάει πίπα. Μια πολύ μικρή πιθανότητα δίνω, στην περίπτωση να βγει πολύυυυυ μετά το U4, ίσως και 4-5 μήνες μετά (δηλαδή Φθινόπωρο 2016), αλλά ΜΟΝΟ αν έχει βγει extended version με παραπάνω στόρυ/υλικό μπόλικο ώστε να ελκύσει τους PS4 gamers, καθότι -πάλι όπως είπε ο james9- σχεδόν 1 χρόνο μετά θα είναι δύσκολο να έχει πωλήσεις στο PS4 αν δεν έχει πολύ παραπάνω υλικό σε σχέση με την έκδοση του Xbone. Συνοψίζοντας: PS4 έκδοση λίγο πριν το U4 (μεγάλη πιθανότητα) ή PS4 έκδοση το Φθινόπωρο με μπόλικο παραπάνω content ως πόλος έλξης πωλήσεων (πολύ μικρή πιθανότητα).

24. The Following 2 Users Say Thank You to Lefteris_X For This Useful Post:

james9 (22-06-2015),Slay (22-06-2015)

PSN ID
    Slay2012

Quote Originally Posted by Lefteris_X View Post
    Μέχρι νεωτέρας λοιπόν, έχουμε αποκλειστικότητα αυστηρά για τα Χριστούγεννα 2015 και μέχρι εκεί. Επίσημα και that's it.
    Αυτο και μονο ειναι αρκετο για να καταλαβει καποιος οτι μιλαμε για μια πολυ μικρη χρονικη περιοδο αποκλειστικοτητας. Υπαρχουν ενα σωρο timed exclusives παιχνιδια του Xbox (κυριως indies) που ΔΕΝ εχουν τοσο στενο χρονικο προσδιορισμο, λενε απλα first on Xbox και τελειωνει εκει. Οπως και να εχει πιστευω οτι αρχες του 2016 θα ξερουμε ποτε ακριβως θα κυκλοφορησει στο PS4.

Page 9 of 22 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast