υπεροχα νεα παιδια τa private lobbies.το παιχνιδι πραγματικα ειναι πολυ πολυ καλο.αξιζει
υπεροχα νεα παιδια τa private lobbies.το παιχνιδι πραγματικα ειναι πολυ πολυ καλο.αξιζει
Εχουν ακομα πολυ υλικο να δωσουν για να ριξουν απο τωρα την τιμη του season pass.
Και γω συμφωνω αρκετα με Λευτερη και Δημητρη. Η Evolution φενεται ικανη να κανει παπαδες, αλλα η ΑΙ πιστευω οτι δεν θα διορθωθει. Τοσα χρονια στο Ps3 μονο πανω στη σειρα Motostorm δουλευαν και γι αυτο οι αντιπαλοι οδηγουν σαν καμικαζι οπως λεει και ο Val. Το λυπηρο ειναι οτι εχουν γινει περικοπες στο studio και αυτο μειωνει τις πιθανοτητες να τους δωθει η ευκαιρια να δουλεψουν περισσοτερο και να βελτιωθουν ετσι ωστε να δουμε καποια στιγμη αργοτερα ενα δευτερο τιτλο της σειρας. Παντως η Evolution εχει θεσει πολυ ψηλα τον πηχη για την Polyphony στον οπτικο και ηχητικο τομεα. Μακαρι να μην ειχαν προκυψει τα τεχνικα θεματα που προεκυψαν με την κυκλοφορια του παιχνιδιου και να τους ειχε δωθει περισσοτερος χρονος για να κυκλοφορησει πιο ολοκληρομενο το παιχνιδι.
Με την εισοδο των private lobbies παιζει να ασχοληθω κι εγω με Online αλλα μονο με φιλους.
Προς το παρον εχω πωρωθει με τα challenges. Ειδικα το time attack που το εχω λιωσει. Εχω περασει και μερικα σε διαφορα club και φιλους. Ειναι λιγο κολλημα το συστημα αυτο.![]()
...στα λίγα είναι η αλήθεια αρνητικά να προσθέσω και το slipstream (drafting), μου φαίνεται εξωπραγματικό,
καταλαβαίνω ότι είναι παιχνίδι αλλά δεν γίνεται να έρχονται οι Α.Ι. οδηγοί και να σε προσπερνάνε με 50 χιλιόμετρα παραπάνω.
Επίσης πιστεύω πως έκανε καλό στο παιχνίδι η κυκλοφορία του Project CARS,
κάνει φανερή την διαφορά που έχουνε τα δύο παιχνίδια στην οδηγική προσέγγιση και εμπειρία
με αποτέλεσμα να γνωρίζεις τι ακριβώς πρόκειται να σου προσφέρει το DriveClub,
πριν το θεωρούσα μέτριο και απλά όμορφο παιχνίδι, τώρα έχω αναθεωρήσει και το βρίσκω πολύ καλό και διασκεδαστικότατo,
αν θέλω ρεαλισμό και πιο σοβαρά πράγματα βάζω το Project CARS.
^^ Σωστο για το slip streaming το οποιο φαινεται να λειτουργει εντελως ρεαλιστικα για τον παιχτη, και εντελως παραλογα για το Α.Ι. αλλα και αυτο το θεωρω θεμα Α.Ι. γι αυτο και δεν το εκανα πιο συγκεκριμενο.
Επισης καποια αυτοκινητα ειναι υπερβολικα παραλογα ως προς την αποδοση τους. Στα περισσοτερα εχουν κανει πολυ καλη δουλεια (δηλαδη μεχρι και η καθε σχεση εχει το σωστο ratio με τα πραγματικα αμαξια κλπ) και η συμπεριφορα τους ειναι ρεαλιστικη (με βαση παντα τους κανονες παιχνιδιου του driveclub τουτεστην αμαγλμα ρεαλισμου και arcade) αλλα σε καποια το εχουν ξεφτυλισει το θεμα. Για παραδειγμα το Koenigsegg One:1 νταξει το εχουν γελοιοποιησει το θεμα. Ειναι εντελως βλακωδες να πηγαινεις με 300 εσυ και η Α.Ι. με το koenigsegg να σε περναει σα σταματημενο και ταυτοχρονα να στριβει και σαν τρενο... ridiculous. Ειδικα σε σχεση με την πραγματικοτητα.
Μικρο αυτο το κακο βεβαια. Επισης ενα αλλο overpowered piece of shit car ειναι αυτη η μαλακια concept που ειναι ηλεκτρικο και εχει 1 ταχυτητα... νταξ... οποτε το βλεπω θελω να μπω ψηφιακα μεσα στο παιχνιδι σε φαση Ryu/Ken και να το κανω λαμπογυαλο οπως στο κλασσικο street fighter!
Ρε παιδιά μια ερώτηση, γιατί θα κουφαθώ!
Αφού έλιωσα να παίζω, όπως αναφέρω πιο πάνω επανεκτίμησα τον τίτλο σαφώς προς το καλύτερο, αποφάσισα και αγόρασα το Season Pass με τιμή 24,99 ευρώ.
Παρατηρώ όμως, ότι για την LaFerrari επιμένει να μου λέει ότι πρέπει να πληρώσω 3,59 ευρώ ή να την ξεκλειδώσω γεμίζοντας πλήρως το level (level 5) του Ferrari Owners Club, κομματάκι δύσκολο γιατί μόλις μπήκα στο level 2 και δεν με βλέπω να τα καταφέρνω.
Η ερώτηση είναι η εξής: παρόλο που έχω αγοράσει το Season Pass, δεν μου προσφέρει δωρεάν ΚΑΙ την LaFerrari; Δηλαδή αν δεν καταφέρω να την ξεκλειδώσω μέσω του level 5 Owners Club, θα πρέπει να την αγοράσω δίνοντας 3,59 ευρώ; Το φελέκι μου! Έχει ξεχωριστή χρέωση το εν λόγω αμάξι ΕΚΤΟΣ του Season Pass δηλαδή;
Γιατί τα πάντα ΟΛΑ, αφής στιγμής πλήρωσα το Season Pass, τα έχω κατεβάσει δωρεάν.
Τι παίζεται; Γνωρίζει κάποιος;
Εγκειται προφανως στην κατηγορια microtransaction δυστυχως... Για εμας που εχουμε καιρο το παιχνιδι, η πλειοψηφια ηταν στο lvl 5 (ή πολυ κοντα τελωσπαντων) οταν κυκλοφορησε η εν λογω ιταλιδα. Ειναι λογικο ομως ενας που μολις τωρα ξεκιναει το παιχνιδι να ξενερωνει καθως ειναι κυριολεκτικα microtransaction. Παντως, δεν ειναι τοσο δυσκολο να φτασεις lvl 5 και μονο τα Tour να παιξεις ειναι εγγυημενο οτι θα φτασεις επιπεδο 5 ψιλογρηγορα. Μαζι σου ομως, ειναι κατανοητη η δυσαρεσκεια σου. Κι εγω ετσι θα αντιδρουσα.
Ρε συ, το έχω λιώσει το παιχνίδι σου λέω! Έχω βγάλει ΟΛΟ το αρχικά διαθέσιμο Tour (το πρώτο, το Startline, Ignition και Photofinish), γι αυτό και μπήκα στην πρίζα = εν τέλει αγόρασα το Season Pass, ώστε να μου "ανοίξει" και τα επόμενα Tour.
Και από πλευράς level = 2. Σιχτήρι δηλαδή.
Όχι τίποτ' άλλο, είδα το challenge που έστειλες με την LaFerrari και ήθελα να το παλέψω = όμως πήρα τους όρχεις μου λόγω 3,59 / level 5. Them fuckers.
θενξ για την απάντηση anyway.
Bollocks.
Last edited by Lefteris_X; 16-05-2015 at 13:37.
Δεν είναι DLC η LaFerrari. Την έχει το παιχνίδι μέσα δωρεάν υπό προϋποθέσεις όπως έχει και άλλα οχήματα (από το Club, από leveling, etc). Τα 3,59€ είναι κατά την γνωστή πλέον τακτική του timesaver και όχι αγορά του. Δεν έχει να κάνει όμως, πήγαινε στα races διάλεξε μία μεγάλη πίστα που σου αρέσει και οδήγα μόνο με Ferrari, διαφορων κατηγοριών για να κάνεις και τα αντίστοιχα challenges αν θέλεις. Η LaFerrari έτσι ξεκλειδώνει πολύ γρήγορα πριν το καταλάβεις. Κάνε λίγο υπομονή και σύντομα θα την έχεις διαθέσιμη, για να κάνεις κόντρες με τον Val, ο οποίος δεν ξέρω τι στο καλό "upgrades" της έχει κάνει και φυσάει, δεν τον φτανω ότι και να κάνω. Θα μου πεις δεν μάζεψε έτσι στον δρόμο όλα τα αστέρια ο άνθρωπος, το έχει με τις Ferrari προφανώς (και όχι μόνο, έτσι; Μην παρεξηγηθούμε).
Σε καταλαβαινω καλυτερα να μην τους πληρωσεις. Αργα ή γρηγορα θα ανεβεις λεβελ. Το challenge που εβαλα ειναι αυτην την στιγμη η 8η θεση παγκοσμιως. Επεσε αιμα για να βγει!
Νεκταριε πιστεψε με εχω ριξει πολυ δουλεια στο time attack. Ειναι το φορτε μου. Εχω και καλυτερο χρονο απο αυτον που εχω δωσει στο challenge.![]()
Ξερω οτι λιγους τους νοιαζει η συγκεκριμενη εμπειρια που θα περιγραψω πιο κατω, αλλα θα μπω στην διαδικασια να το κανω διοτι ειναι ισως η καλυτερη racing εμπειρια που ειχα ποτε και αυτο διοτι βρηκα εναν ανθρωπο που μαλλον εχει το ιδιο παθος με εμενα για time trials, τον οποιο και ευχαριστω δημοσια εστω και αν δεν προκειται ποτε να το δει αυτο μιας και ειναι απο το εξωτερικο. (τον ευχαριστησα ηδη μεσω PSN)
Λοιπον αυτο που ζω τις τελευταιες 3 μερες με το Driveclub δεν λεγεται... τετοιο ρηγος ποτε ξανα σε βιντεοπαιχνιδι racing. Aφου παιζει μεσα σε αυτες τις τρεις μερες να εχω πανηγυρισει (κυριολεκτικα, μιλαμε για φωναρες και καραγκιοζιλικια τυπου "ΝΑΙ!!!" κλπ 35 χρονων μαντραχαλος) 3 φορες που εγω δεν το κανω ποτε, ουτε καν για πραγματα που αξιζουν να πανηγυρισεις!
Ακολουθει huge post/εμπειρια
Spoiler!
Σορρυ για το πολυ γραψιμο και τεραστιο ποστ προσπαθησα να περασω την εμπειρια ατοφια/αυτουσια. Μου αρεσει οταν καποια παιδια γραφουν τις εμπειριες τους και με προσχημα αυτο εκανα κι εγω αυτο το ποστ.
AriStos13 (17-05-2015),ary4022 (17-05-2015),baldazor (17-05-2015),Christos33 (18-05-2015),dimagic (17-05-2015),Dragonpaul (18-05-2015),FotisGRC (17-05-2015),Godweeder (20-05-2015),Gokussjin (19-05-2015),jper75 (17-05-2015),Kapa (18-05-2015),mihalis13 (18-05-2015),modecris (17-05-2015),Nek_Food (17-05-2015),Nikoladim (17-05-2015),odytsak (17-05-2015),Peteoklis (17-05-2015),Slay (17-05-2015),spartan (17-05-2015),Starlord (19-05-2015),teras1 (17-05-2015),Viper (17-05-2015)
Refuse to lose! Aγαπημενη νοοτροποια! ^^ Η ιστορια που περιεγραψες οπως φανταζομαι και αλλες τοσες απο εσενα εμενα και αλλους ειναι γιατι θα αγαπαμε τα video games για μια ζωη![]()
Το Challenge τελειωσε και παρεμεινα στην πρωτη θεση. Το παιδι επικοινωνησε μαζι μου και με ευχαριστησε επισης για το Challenge. Οπως ειπα ποσταρω τo εν λογω replay της παραπανω ιστοριας... τον ευτελη λογο που χτυπιομουν 3 μερες τωρα...
Eγω θελω να ανεβασεις το director's cut που να εχει μεσα το celebratory dance![]()
![]()
^^ θα ανεβασω την εσωτερικη καμερα σημερα το βραδυ
Ξέρω ότι το challenge που έφτιαξες ήταν με την LaFerrari μόνο, αλλά για διευκρίνησε μου 4ος στον κόσμο στην συγκεκριμένη διαδρομή, με το ίδιο όχημα οι υπόλοιποι τρεις ή με κάποιο άλλο; Πολύ smooth drive, να υποθέσω ότι κάτι λίγοι καπνοί είναι από φρεναρίσματα - σπινιαρίσματα σε επιταχύνσεις, δεν σε είδα να driftάρεις πουθενά έστω και λίγο σωστά; (όχι ότι η LaFerrari έχει καμιά ιδιαίτερη drifting δυνατότητα αν θυμάμαι καλά). Nice... νομίζω χθες που μπήκα είδα και άλλο challenge, αλλά σε έχει φοβηθεί το μάτι μου. Στην αρχή δεν με πείραζε να χάνω (δεν πάλευα κιόλας, νόμιζα ότι κυνηγούσες το τρόπαιο), τώρα όσο να' ναι θα ήθελα να είμαι λίγο πιο ανταγωνιστικός ώστε να αξίζει και ο χρόνος μου λίγο. Ομολογώ ότι δεν καίγομαι για πρωτιές και δύσκολα θα κυνηγήσω πολύ καλύτερους χρόνους από αυτούς που κάνω στα πρώτα περάσματα μου, καθώς μετά "αγχώνομαι" και αντί να βελτιώνω χρόνους, πιο πιθανό είναι να οργώνω χωράφια κλπ.
Valkyre (18-05-2015)
Είχα καιρό να παίξω το συγκεκριμένο και βλέποντας εδώ τα σχόλια σας είπα να ξανασχοληθώ.
Δεν θυμάμαι αν έχει τρελές διαφορές από τότε που το έλιωνα (γιορτες Χριστουγέννων) αλλά το παιχνίδι παραμένει φουλ διασκεδαστικό.
Τώρα προσπαθώ να ξεκλειδώσω την LaFerrari.
Val είδα το βίντεο και πραγματικά δεν νομίζω να δεχτώ ποτέ challenge από σένα
Πραγματικά με τρόμαξες!! Εγώ δεν γίνεται στο DriveClub να μην αγοράσω έστω και σε μια στροφή κάποιο οικόπεδο!!
Μιας και έπαιζα Project Cars την τελευταία εβδομάδα κατάλαβα πόσο μεγάλη διαφορά στον χειρισμό έχουνε αυτά τα 2.
Αλλά το DriveClub είναι ότι πρέπει για τις ώρες που θες να παίξεις χαλαρά χωρίς να σκας.
Υγ. BTW πέθανα στα γέλια εκεί που γράφεις gay πηδηματακια! χαχαχαχα έχω βρεθεί σε παρόμοια θέση βράδυ και να μην πρέπει να ενοχλήσω με τους πανηγυρισμούς μου οπότε το έκανα εικόνα αμέσως. χαχαχαχα!!!
4ος στην παγκοσμια καταταξη με το ιδιο αυτοκινητο και στην εν λογω πιστα παντα εννοειται. Εαν βαλουμε ολα τα αυτοκινητα στο παιχνιδι τοτε ειμαι καπου στους πρωτους 30. Αλλα αυτο δεν ειναι σωστος τροπος μετρησης καθως υπαρχουν αυτοκινητα πιο γρηγορα απο την LaFerrari στο παιχνιδι οπως κατι concept κλπ. Οποτε παντα μετρας τον εαυτο σου με το ιδιο αμαξι, επι ισοις οριοις δηλαδη. Το κατορθωμα με το "4ος στην παγκοσμια καταταξη" ειναι οτι η LaFerrari ειναι απο τα πιο δημοφιλη αμαξια στο παιχνιδι και εκατομμυρια κοσμου παιζει με αυτο. Οποτε ειναι πολυ πιο δυσκολο να ανεβεις στην παγκοσμια σκαλα. Ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος. Σε αντιθεση εαν παρω το Mini Cooper και παω στην ιδια πιστα παιζει να βγω ανετα πρωτος στην παγκοσμια καταταξη διοτι δεν ειναι δημοφιλες αυτοκινητο και δεν προσπαθουν πολλοι να γραψουν τελειους χρονους με αυτο. Εχω παρει αρκετες πρωτες θεσεις ετσι με μη δημοφιλη αμαξια, αλλα δεν νιωθεις οτι ειναι κατι ιδιαιτερο. Επισης λιγοι παιζουν σε βροχινες συνθηκες time trials με τετοια υπομονη οποτε κι εκει μπορεις να γραψεις μεγαλους χρονους.
Δεν ντριφταρω αλλα οι καπνοι που βλεπεις στις 2 συνεχομενες στροφες ειναι απο σπινιαρισμα (η τριτη στροφη που βελεπις καπνους δεν ειναι σπιναρισμα αλλα απλα πατησα λιγο χωμα για να εκμεταλλευφθω φουλ το φαρδος της πιστας). Που σημαινει φυσικα χαμμενος χρονος οταν μιλαμε για racing. Ομως δυστυχως μετα απο απειρες δοκιμες βρηκα οτι εξαιτιας του οτι παιζω με χειρηστηριο και παρολο που τα δαχτυλα μου παιζουν καθολη την διαρκεια με την πιεση του γκαζιου (για να αποφυγω σπινιαρισμα), δυστυχως η LaFerrari εχει πολυ δυναμη/ροπη χαμηλα (εξαιτιας του ηλεκτρικου μοτερ που συνοδευει τον κινητηρα) και εαν προσπαθησω να μην σπιναρω τελικα χανω χρονο αντι να κερδιζω. Ειναι αυτο που λεμε οτι μια πεταλιερα εδω θα κανει την διαφορα. Αλλα δοκιμασα να μπω στις στροφες αυτες με 2α και χωρις να σπιναρω και διαπιστωσα οτι ειμαι πιο αργος καθοτι το αμαξι θα παρει πιο ανοιχτα την στροφη και στην εξοδο η επιταχυνση θα ειναι πιο αργη, ασε που το πλασαρισμα στην επομενη στροφη ειναι χαλια. Οποτε η πρωτη ταχυτητα και το λιγο σπιναρισμα ηταν μονοδρομος.
Η μονη μου συμβουλη για οποιον θελει να ασχοληθει με time trial, που για εμενα ειναι η απολυτη ουσια ενος racing game καθως εκει πραγματικα γινεσαι καλος οδηγος (στο παιχνιδι...) ειναι να απενεργοποιησει ολα τα νουμερα και τα ghost cars απο την οθονη του. Αυτα μου προκαλουν κι εμενα αγχος, μου αποσπουν την προσοχη και παιζω αθλια. Δεν τα χρειαζεσαι ειναι απλα εκει για να σε κανουν να παιξεις χειροτερα. Ξεχνα τα ολα αυτα και επικεντρωσου στο πιο απλο πραγμα. Να πας οσο πιο γρηγορα μπορεις. Αδιαφορησε για το τι κανει ο αντιπαλος. Προσπαθησε σε καθε προσπαθεια να βελτιωνεις τον δικο σου χρονο. Παρατηρησε που νιωθεις οτι μπορεις να πας πιο γρηγορα, που εκανες λαθος και σιγα σιγα θα εντυπωσιαστεις με το ποσο μπορεις να βελτιωσεις τον χρονο σου. Μην νομιζεις οτι την πρωτη φορα που δοκιμασα την πιστα εκανα οτι κανω τωρα... θυμαμαι εβλεπα χρονο 03:15:00 σε αυτην την πιστα και ελεγα πως διαβολο θα πετυχω τετοιο χρονο? Και τωρα ειμαι 17 δευτερα κατω... και με λαθος στην τελευταια στροφη!
Για εμενα ειναι πολυ εθιστικο το time trial γιατι προσπαθεις να ξεπερασεις τον εαυτο σου στην ουσια και απαιτει τρελη αυτοσυγκεντρωση και χειρουργικη ακριβεια.
Bookmarks