Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 20 of 88

Thread: New YouTube app for PlayStation 3

  1. #1
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    13,885
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default New YouTube app for PlayStation 3


    Playing hours of Journey giving you cravings to watch Journey on YouTube? Or maybe DiRT Showdown put you in the mood to watch real-life action sports from the Red Bull YouTube Channel?



    Give button mashing a whole new meaning with the new YouTube app for PlayStation 3—rolling out today in North America for free download from the PlayStation Store.



    You might have watched YouTube on PS3 before, but get ready for a whole new world of video and features. We have a completely new experience, designed for the big screen and PS3 controls. Here’s what you’ll find:
    Search: Finding the videos you want is easier than ever, with search suggestions and instant video results while you type.
    Your subscribed channels: Sign in to find the latest videos from your YouTube subscriptions, which now also includes official music videos.
    Your phone as a remote: With a quick pairing process, you can control YouTube on PS3 with a smartphone. Find a video on your phone and with a button it’ll play on the big screen. While the video is playing you can control it from the phone, or keep browsing YouTube for the next one.



    You’ll find the new app in the PlayStation Store under My Channels. We’ll keep improving the PS3 experience and plan to bring the app to more countries in coming months.
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  2. #2
    Stealth Moderator Valkyre's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Outer Heaven
    Posts
    28,840
    PSN ID
    valkyre4
    Name
    Δημήτρης

    Default

    Μπορεις να δεις HD youtube videos επιτελους ή ακομα θα ψαχνουμε να βρουμε τα πιξελ? λολ

  3. #3
    Moderator PDS's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Athens
    Posts
    19,700
    PSN ID
    PDS_13

    Default New YouTube app for PlayStation 3

    Δημητρη μαλλον θα εχει HD videos.

    Μια χαρα!Επιτελους
    .

  4. #4
    Forum GOD messi10's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Athens
    Posts
    5,657
    PSN ID
    messi10ozil
    Name
    Παναγιωτης

    Default

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!

    Big Ben, London, UK
    --------------------------------
    Science fiction
    Fight to live an other day or live to fight another day (messi10,Dragonborn)




  5. #5
    Stealth Moderator Valkyre's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Outer Heaven
    Posts
    28,840
    PSN ID
    valkyre4
    Name
    Δημήτρης

    Default

    Λολ γιατι το εκανες ξεχωριστο θεμα ρε συ? σιγα τα καστανα

    Βεβαια το καταλαβαινω μιας και οντως ΕΠΙΤΕΛΟΣ απεκτησε νοημα το youtube στο PS3. Καλλιο αργα παρα ποτε...

  6. #6
    Moderator PDS's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Athens
    Posts
    19,700
    PSN ID
    PDS_13

    Default

    E ειναι σημαντικη ειδηση εστω και αργα.
    Δες ενα σχολιο στο neogaf
    And there goes the last reason for me paying for Xbox Live.


    Για καποιους ειναι πολυ σημαντικη ειδηση.Και για μενα θα ελεγα,αρκει να ειναι λειτουργικο.
    .

  7. #7
    Stealth Moderator Valkyre's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Outer Heaven
    Posts
    28,840
    PSN ID
    valkyre4
    Name
    Δημήτρης

    Default

    που κολαγε το xbox live με το youtube kι εκανε αυτος ο τυπος το σχολιο αυτο? πειτε μου οτι πληρωνε 60 ευρω το χρονο γι αυτο το πραγμα? τρολολολ

  8. #8
    Moderator PDS's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Athens
    Posts
    19,700
    PSN ID
    PDS_13

    Default

    Ε ηταν μαλλον ενας απο τους λογους που πληρωνε.Το αστειο ειναι οτι πληρωνεις για να δεις youtube στο live..
    .

  9. #9
    PS4forums Fanatic MajereMP44's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Πετρουπολη
    Posts
    3,933
    PSN ID
    MajereMP44

    Default

    Βασικα τι ειναι αυτο που λεει οτι μπορεις απο το κινητο να το χειριζεσαι? Δλδ με αλλο app θα χειριζεσαι ενα αλλο app?Ε, να βγαλουν και ενα τριτο app να χειριζεται το app που θα χειριζεται το youtube app.Και μετα να βγαλουν ενα αλλο app...
    Satan has left his killing floor
    PS4

  10. #10
    Stealth Moderator Valkyre's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Outer Heaven
    Posts
    28,840
    PSN ID
    valkyre4
    Name
    Δημήτρης

    Default

    ^^ Μια βλακεια ειναι απλα για τα ματια του κοσμου. Αντι να χρησιμοποιεις το χειριστηριο να βρεις το βιντεο που σε ενδιαφερει, χρησιμοποιησε το app στο κινητο σου...

    Why? because fuck you thats why... (οχι εσυ εννοειται, το ακρως σαρκαστικο γνωμικο επαναλαμβανω)

  11. #11
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    13,885
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default

    Quote Originally Posted by MajereMP44 View Post
    Βασικα τι ειναι αυτο που λεει οτι μπορεις απο το κινητο να το χειριζεσαι? Δλδ με αλλο app θα χειριζεσαι ενα αλλο app?Ε, να βγαλουν και ενα τριτο app να χειριζεται το app που θα χειριζεται το youtube app.Και μετα να βγαλουν ενα αλλο app...
    δεν ειναι app. ειναι απο το internet...

    ολα σας πειραζουν. πως ηθελες να το ελεγχεις; με το χειριστηριο;
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  12. #12
    Stealth Moderator Valkyre's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Outer Heaven
    Posts
    28,840
    PSN ID
    valkyre4
    Name
    Δημήτρης

    Default

    Δεν ειναι οτι μας πειραζουν ειναι οτι ειναι ανουσιο πραγματικα.

    Ναι με το χειρηστηριο, γιατι τι θα μου προσφερει δηλαδη το τηλεφωνο παραπανω δεν το καταλαβαινω? Μια θα κοιταζω το κινητο μου μια την τηλεοραση? Ετσι απλα για να λεω οτι χαλαω τσαμπα και χωρις ουσια μπαταρια απο το τηλεφωνο? να πω οτι το χειρηστηριο του PS3 ειναι ενσυρματο και αρα σε περιοριζει, ναι αλλα δεν ειναι οποτε το μονο που κανει ατη η gadget-ια ειναι να μιμηθει το πληρες ασκοπο τροπο που εχει φανταστει και η Νιντεντο με το νεο της χειρηστηριο για την καινουργια κονσολα της... οτι δηθεν οσο περισσοτερες οθονες εχω γυρω μου και οσο περισσοτερες επιλογες χειρηστηριων κατι τρεχει στα γυφτικα...

    Φανταζομαι τον κοσμο απο τωρα, ανοιγει το PS3 με το χειρηστηριο του PS3, επιλεγει το youtube app μετα το ακουμπαει διπλα του το χειρηστηριο, αυτο το ποταπο και δυσχρηστο πραγμα δηλαδη με το οποιο εχει παιξει 282032322325235 ωρες gaming, αλλα ξαφνικα διαπιστωνει οτι του σπαει τα νευρα με το youtube, παιρνει το τηλεφωνο του, ψαχνει να βρει το app (και εξυπακουεται οτι θα λειτουργει με app απο το κινητο εννοειται) για να συνδεθει με το PS3, περιμενει μερικα δευτερολεπτα να γινει η συνδεση και μετα αρχιζει να ψαχνει το βιντεο που θελει. Μολις το βρει το ξαναφηνει και αφοσιωνεται στην τηλεοραση του... meanwhile ο ποταπος χρηστης με το κακομοιρο το χειρηστηριο του PS3 θα εχει λογικα ηδη αρχισει να παρακολουθει το βιντεο που θελει...

    μοδα ειναι και αυτο και θα περασει...μια ανουσια ποζερια και τιποτε αλλο ουσιας...

  13. #13
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    13,885
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default

    Quote Originally Posted by Valkyre View Post
    Δεν ειναι οτι μας πειραζουν ειναι οτι ειναι ανουσιο πραγματικα.

    Ναι με το χειρηστηριο, γιατι τι θα μου προσφερει δηλαδη το τηλεφωνο παραπανω δεν το καταλαβαινω? Μια θα κοιταζω το κινητο μου μια την τηλεοραση? Ετσι απλα για να λεω οτι χαλαω τσαμπα και χωρις ουσια μπαταρια απο το τηλεφωνο? να πω οτι το χειρηστηριο του PS3 ειναι ενσυρματο και αρα σε περιοριζει, ναι αλλα δεν ειναι οποτε το μονο που κανει ατη η gadget-ια ειναι να μιμηθει το πληρες ασκοπο τροπο που εχει φανταστει και η Νιντεντο με το νεο της χειρηστηριο για την καινουργια κονσολα της... οτι δηθεν οσο περισσοτερες οθονες εχω γυρω μου και οσο περισσοτερες επιλογες χειρηστηριων κατι τρεχει στα γυφτικα...

    Φανταζομαι τον κοσμο απο τωρα, ανοιγει το PS3 με το χειρηστηριο του PS3, επιλεγει το youtube app μετα το ακουμπαει διπλα του το χειρηστηριο, αυτο το ποταπο και δυσχρηστο πραγμα δηλαδη με το οποιο εχει παιξει 282032322325235 ωρες gaming, αλλα ξαφνικα διαπιστωνει οτι του σπαει τα νευρα με το youtube, παιρνει το τηλεφωνο του, ψαχνει να βρει το app (και εξυπακουεται οτι θα λειτουργει με app απο το κινητο εννοειται) για να συνδεθει με το PS3, περιμενει μερικα δευτερολεπτα να γινει η συνδεση και μετα αρχιζει να ψαχνει το βιντεο που θελει. Μολις το βρει το ξαναφηνει και αφοσιωνεται στην τηλεοραση του... meanwhile ο ποταπος χρηστης με το κακομοιρο το χειρηστηριο του PS3 θα εχει λογικα ηδη αρχισει να παρακολουθει το βιντεο που θελει...

    μοδα ειναι και αυτο και θα περασει...
    παμε καλα; εσυ πως ψαχνεις τα βιντεο που θες να δεις δλδ;; 10 ωρες για να γραψεις 3 λεξεις... ξεχνας οτι πρεπει να γραψεις μαλλον τι θες να δεις πριν το δεις, δεν ειναι και τοσο εξυπνο το youtube.
    δεν ειναι μοδα, ειναι μια προσωρινη λυση μεχρι να καταλαβει η ηλιθια η Sony οτι πρεπει να βγαλει remote app για iOS + Android αντι να βγαζει ηλιθια add-ons για το βασικο χειριστηριο. να ειναι app μου φαινεται δυσκολο καθως το ιδιο ακριβως κανει και στις τηλεορασεις η Google (αν και τωρα που θα παρει το YouTube στο iOS ισως αλλαξει τακτικη - στο Android δεν ξερω τι κανει).
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  14. #14
    PS4forums Fanatic MajereMP44's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Πετρουπολη
    Posts
    3,933
    PSN ID
    MajereMP44

    Default

    Εγω βασικα που βαριεμαι που ζω...δεν το βλεπω να πολυπειραζω το youtube απο το ps3 αν ειναι να θελω και το κινητο...ενταξει θα το δοκιμασω, θα τα φτιαξω εκει να βρισκονται, αλλα μη φανταστεις...Τι θα με χαλαγε να πιασω μια το ds3 να βρω ενα video.Ετσι κιαλλιως σου βγαζει κατευθειαν με τα πρωτα γραμματα αυτο που θες.π.χ Η Son...ε θα μου βγαλει αμεσως το search "Η Sony ειναι η καλυτερη σε ολον το γαλαξια" .LOL
    Satan has left his killing floor
    PS4

  15. #15
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    13,885
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default

    Quote Originally Posted by MajereMP44 View Post
    Εγω βασικα που βαριεμαι που ζω...δεν το βλεπω να πολυπειραζω το youtube απο το ps3 αν ειναι να θελω και το κινητο...ενταξει θα το δοκιμασω, θα τα φτιαξω εκει να βρισκονται, αλλα μη φανταστεις...Τι θα με χαλαγε να πιασω μια το ds3 να βρω ενα video.Ετσι κιαλλιως σου βγαζει κατευθειαν με τα πρωτα γραμματα αυτο που θες.π.χ Η Son...ε θα μου βγαλει αμεσως το search "Η Sony ειναι η καλυτερη σε ολον το γαλαξια" .LOL
    αλλο αυτο. και εγω δεν θα το σκαλισω πολυ γτ εχω το pc στην ιδια οθονη και εχω και ipad.
    αλλα η λειτουργια αυτη απο μονη της ειναι παρα πολυ χρησιμη για οποιον το θελει. και το λεω εγω που το εχω χρησιμοποιησει και με και χωρις την συνδεση απο το νετ. διαφορετικα ειναι να το γραφεις στο πληκτρολογιο του ipad + διαφορετικο στο τηλεκοντρολ/DS3, οπως και να το κανεις.
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  16. #16
    PS4forums Fanatic MajereMP44's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Πετρουπολη
    Posts
    3,933
    PSN ID
    MajereMP44

    Default

    Ε μωρε νταξει.Καλοδεχουμενο ειναι σαν app αλλ νομιζω οτι το παρακανουνε με τα gadget-ακια.Να μπλιμπλικιασω να δω ενα youtube εκει περα.Νταξει.Μονο για το HD λεει να σου πω την αληθεια.Γιατι η αναλυση που επαιζε μεχρι τωρα ηταν για τα πανηγυρια.Αυτο μαλιστα.Και μη φανταστεις και γω γουσταρω να εμπλουτιζουν μια συσκευη με features και κοντρα features οκ.Αγαπαμε την τεχνολογια ολοι μας εδω μεσα αλλα να μας κανει τη ζωη ευκολη/ευκολοτερη.
    Στα δεδομενα παντως μεχρι στιγμης μιλαει για Β.Αμερικη.Λογικα αν το κατεβασει κανεις απο αμερικανικο psn θα παιξει μπαλα και στην ελλαδα ε?Γιατι στο δικο μας θα το φερουν μετα της Παναγιας.Tου 2013 εννοω.
    Satan has left his killing floor
    PS4

  17. #17
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    13,885
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default



    ετσι γινεται το pairing για οσους δεν ξερουν..
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  18. #18
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    13,885
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default

    Quote Originally Posted by MajereMP44 View Post
    Στα δεδομενα παντως μεχρι στιγμης μιλαει για Β.Αμερικη.Λογικα αν το κατεβασει κανεις απο αμερικανικο psn θα παιξει μπαλα και στην ελλαδα ε?Γιατι στο δικο μας θα το φερουν μετα της Παναγιας.Tου 2013 εννοω.
    Λογικα θα παιζει, του Vita δεν επαιζε απο US σε Ευρωπαικο;

    το λενε και στην ανακοινωση οτι σε αλλες χωρες θα ρθει "in the coming months". τωρα γτ... τρεχα γυρευε. ποτε δεν καταλαβα γτ καθυστερουν κτ τετοια απο χωρα σε χωρα.
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  19. #19
    Member BraiNKilleR's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Drama
    Posts
    73
    PSN ID
    BraiNKilleRGR
    Name
    Γιώργος

    Default

    Παίδες μόλις το κατέβασα το app με US account και παίζει μια χαρά και στο κανονικό account !
    Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές και 2 πράγματα που δεν αναφέρουν και αξίζει να αναφερθούν... α) ΝΑΙ παίζει πολύ καλά HD !!! και β) Παίζει επιτέλους και εμπορικά videos (VEVO) !!!

  20. #20
    Moderator PDS's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Athens
    Posts
    19,700
    PSN ID
    PDS_13

    Default

    Οντως πολυ καλο το app!Φανταζομαι οτι θα ακολουθησουν και διαφορες αναβαθμισεις για να γινει ακομα καλυτερο.
    .

Page 1 of 5 12345 LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •