Results 1 to 13 of 13

Thread: NieR Replicant ver. 1.22474487139

  1. #1
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,445
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default NieR Replicant ver. 1.22474487139

    Επιτέλους!!!!!



    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  2. #2
    PS4forums Fanatic chronohill's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Silent Hill
    Posts
    4,218
    PSN ID
    chronohill

    Default

    Μόλις μπήκα για να το ποσταρω!!! επιτέλους δεν λες τίποτα!!!έχω ενθουσιαστεί παρά πολύ!!!!!δώστε Nier στον λαό!remaster είναι έτσι;

    Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Spoiler!

  3. #3
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,445
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default

    Quote Originally Posted by chronohill View Post
    Μόλις μπήκα για να το ποσταρω!!! επιτέλους δεν λες τίποτα!!!έχω ενθουσιαστεί παρά πολύ!!!!!δώστε Nier στον λαό!remaster είναι έτσι;

    Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Είναι "version up". Τώρα μονο ο Taro ξέρει να σου πει τι είναι αυτό αλλά περιμένω remaster με πολλές προσθήκες και βελτιώσεις.

    -Some more info

    -there is new character
    -the game is made in a way that even the people who played the original can enjoy this new version
    -the release date is still not confirmed, but they want to release it within the 10th anniversary

    -They confirm 2B and 9S's voice actors have small role in NieR Replicant ver.1.22474487139...
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  4. #4
    PS4forums Fanatic chronohill's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Silent Hill
    Posts
    4,218
    PSN ID
    chronohill

    Default

    Πολύ ωραία!οπότε έχουμε ακόμα για την κυκλοφορία... ελπίζω και σε retail...θα πάει day one για πλάκα

    Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Spoiler!

  5. #5
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,445
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default

    Επίσης...

    Nier Replicant (square root)1.5 = Nier Replicant 1.22474487139



    Ντάξει, τους λατρεύω ακόμα και για τρολάρισμα να το κάνουν.
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  6. #6
    PS4forums Addict geogoku's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Πειραιας-Παλληνη
    Posts
    1,379
    PSN ID
    geogokussj4

    Default

    Quote Originally Posted by Leon_DiZ View Post
    Είναι "version up". Τώρα μονο ο Taro ξέρει να σου πει τι είναι αυτό αλλά περιμένω remaster με πολλές προσθήκες και βελτιώσεις.

    -Some more info

    -there is new character
    -the game is made in a way that even the people who played the original can enjoy this new version
    -the release date is still not confirmed, but they want to release it within the 10th anniversary

    -They confirm 2B and 9S's voice actors have small role in NieR Replicant ver.1.22474487139...
    απ οσο ξερω ειναι η εκδοση που ειχε βγει μονο Ιαπωνια Κ λεει την ιστορια απο την οπτικη αλλου χαρακτηρα (Nier Replicant) κ οχι του γνωστου μας που θελει να σωσει την κορη του (Nier gestalt)
    Add me !
    PSN : geogokussj4
    XBox Live : geogokussj4
    console and game hunter

  7. #7
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,445
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default

    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  8. #8
    PS4forums Addict geogoku's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Πειραιας-Παλληνη
    Posts
    1,379
    PSN ID
    geogokussj4

    Default

    ηταν μονο για την δυση?

    ειχα την εντυπωση οτι κ οι δυο εκδοσεις ειχαν βγει εξαρχης στην ιαπωνια κ για λογους κοστους εφεραν μονο την μια εκδοση προς τα μερη μας. Στην Wiki αναφερει οτι η εκδοση που μας ηρθε εδω ηταν η εκδοση του xbox360 στη ιαπωνια κ αυτη που θα γινει remastered ειναι η exclusive του ps3 στην Ιαπωνια.

    οπως κ να εχει ειναι οτι πρεπει γιατι πολλοι ηθελαν να το παιξουν κ δεν το εβρισκαν πλεον!

    αυτο το soundtrack με εχει σημαδεψει...
    Last edited by geogoku; 01-05-2020 at 12:58.
    Add me !
    PSN : geogokussj4
    XBox Live : geogokussj4
    console and game hunter

  9. #9
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,445
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default

    Quote Originally Posted by geogoku View Post
    ηταν μονο για την δυση?

    ειχα την εντυπωση οτι κ οι δυο εκδοσεις ειχαν βγει εξαρχης στην ιαπωνια κ για λογους κοστους εφεραν μονο την μια εκδοση προς τα μερη μας. Στην Wiki αναφερει οτι η εκδοση που μας ηρθε εδω ηταν η εκδοση του xbox360 στη ιαπωνια κ αυτη που θα γινει remastered ειναι η exclusive του ps3 στην Ιαπωνια.

    οπως κ να εχει ειναι οτι πρεπει γιατι πολλοι ηθελαν να το παιξουν κ δεν το εβρισκαν πλεον!

    αυτο το soundtrack με εχει σημαδεψει...

    Two character designs for the protagonist were created for Nier. The developers believed that the Japanese audience would respond more strongly to a younger protagonist, while non-Japanese audiences would prefer an adult Nier character.[32] Other than changing Nier's appearance and modifying a few lines of dialogue to fit with Nier being a father rather than a brother to Yonah, the developers made no changes between the two versions;[5] while it was initially believed that the older Nier was the character's original design,[5] an interview with Yoko clarified that the young Nier was the original vision.[33]
    ier was originally intended to be exclusive to the Xbox 360, but after deciding to also develop the game for PlayStation 3, the developers decided to further divide the Japanese release of the game. Nier Gestalt would be released for the Xbox 360, featuring the adult Nier (as in the international release for both platforms), while Nier Replicant, for the PlayStation 3, would feature the young Nier.[32]
    Αυτό που βγάζουν "international" εκδόσεις το κάνουν γενικά οι ιάπωνες, για διάφορους λόγους.

    Το soundtrack όπως και γενικότερα όλα τα soundtracks γύρω από το Nier είναι καταπληκτικά!

    Αν δεν τα έχεις, σου προτείνω και τα "side" - πιάνο, διαφορετικά arrangements κτλ

    https://vgmdb.net/search?q=nier

    - - - Updated - - -

    Ελπίζω μετά το Replicant να δούμε και μια συλλογή με τα Drakengard
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  10. #10
    PS4forums Addict geogoku's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Πειραιας-Παλληνη
    Posts
    1,379
    PSN ID
    geogokussj4

    Default

    Quote Originally Posted by Leon_DiZ View Post
    Αυτό που βγάζουν "international" εκδόσεις το κάνουν γενικά οι ιάπωνες, για διάφορους λόγους.

    Το soundtrack όπως και γενικότερα όλα τα soundtracks γύρω από το Nier είναι καταπληκτικά!

    Αν δεν τα έχεις, σου προτείνω και τα "side" - πιάνο, διαφορετικά arrangements κτλ

    https://vgmdb.net/search?q=nier

    - - - Updated - - -

    Ελπίζω μετά το Replicant να δούμε και μια συλλογή με τα Drakengard
    δυστυχως δεν εχω παιξει κανενα απο τα drakengard κ θελω να πιστευω οτι θα το κανουν αυτο αργα ή γρηγορα
    Add me !
    PSN : geogokussj4
    XBox Live : geogokussj4
    console and game hunter

  11. #11
    PS4forums Addict konstantinos's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Ιεραπετρα κρητη
    Posts
    1,907
    PSN ID
    kostantlnos

    Default

    Αυτό ειναι που είχε βγει ps3?


    My Youtube Channel 'Show me the stuff inside' unboxing collectors editions videogames movies and more.

  12. #12
    Elite Stefanos's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Greece
    Posts
    938
    Name
    Στέφανος

    Default

    Quote Originally Posted by konstantinos View Post
    Αυτό ειναι που είχε βγει ps3?
    Ναι, απλα εχουν αλλαξει / προσθεσει extra πραγματα.
    " H ζωή είναι μικρή γι' αυτό γράφεται με τρία γράμματα "
    (By Stefanos to Simple People)


  13. #13
    Homo Ludens Leon_DiZ's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    12,445
    PSN ID
    Leon_DiZ
    Name
    Λεωνίδας

    Default






    Και το προηγούμενο συγκριτικό


    Spoiler!






    Οι εικόνες από το Famitsu σε υψηλή ανάλυση. Τεράστιο upgrade!! Θυμίζει πιο πολύ το Automata πλέον.
    Spoiler (παιχνιδια/ταινιες/βιβλια) -δεν πα να χει βγει 100 χρονια η ταινια- = -rep

  14. The Following 3 Users Say Thank You to Leon_DiZ For This Useful Post:

    enstikto (07-05-2020),geogoku (07-05-2020),PDS (07-05-2020)

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •