PDA

View Full Version : Απορία για το MGO!!

nickolas82
12-07-2008, 17:29
re pedia kserei kannenas ti ginete me to MGO Shop?

eno exo kanei oles tis aparetites proergasies gia na agoraso apo to MGO Shop (sigh in,log in,email confirmation k.t.l.)otan paio na agoraso kati kai afou to epilekso kai mou to perigrapsei patao na to paro kai mou vgazei mono mia lefki adeia selida!!!!!

mporei na me voithisei kapoios?

(exo diavasei kai exo akolouthisei oles tis odigies prin sas rotiso)

DarkUSS
14-07-2008, 01:20
Όχι ότι έχω επιχειρήσει να αγοράσω κάτι από εκεί αλλά μήπως δεν είναι διαθέσιμο για την Ελλάδα?

nickolas82
14-07-2008, 02:38
diladi pes mou pos me tis kainourgies pistes kai game modes den tha mporoume na ta paroume kai tha tous parei kai tha tous sikosei

nickolas82
21-07-2008, 20:02
Telika exei kataferei kannenas na agorasei tipota apo to MGO Shop?

ego sto konami id exo dilosei san xora greece kai den mporo na agoraso tipota apo to shop
dimiourgisa kai deytero konami id opou ekei dilosa ameriki san xora katoikias alla se aytin den dexete tin karta gia na agoraso (propliromeni karta eurobank) mias kai zitaei analitika plirofories gia ton card holder (se antithesi me to ps store pou thelei mono ta noumera kai to onma tou card holder)
Exei kataferei kanennas tipota?

greekteo
26-07-2008, 13:00
Δοκιμασες παλι να αγορασεις τιποτα απο το MGO shop? Εγω θα σου ελεγα να δοκιμασεις παλι αυτες τις μερες;)

Διαβασε αυτο το αρθρο. Λεει οτι σταματησαν να εχουν IP restrictions, οποτε ολοι πλεον μπορουν να αγορασουν απο εκει χωρις κανενα προβλημα.

MGO Shop gets rid of IP restrictions

We know a lot of you were disappointed with what's been happening in the Metal Gear Online servers as of late. After the Gene update launched, everything went downhill for the game.

One of the major issues was that of the MGO shop. Restrictions to certain IPs were placed on the servers to lighten up the load. In the process, the feature was made unavailable to some players. All that is now over and done with as the official Konami site announced:

We are glad to inform you that the IP restrictions placed on the MGO shop as of 18:00 on 07/17/2008 (PDT) has been lifted. All customers will now be able to use the MGO shop without any delays. We would like to apologize for all inconveniences caused for the past week.

Finally, some relief for people who just want a good game of MGO! Let's hope Konami doesn't let up on updating their services to ensure that we all get what we paid for.

LINK (http://ps3.qj.net/MGO-Shop-gets-rid-of-IP-restrictions/pg/49/aid/122586)

marzel19
26-07-2008, 16:06
Εγώ πάντως το κατέβασα κανονικά πριν από λίγες μέρες το νέο pack.

Χθες άρθηκε το ip restriction και ξεκίνησε και το survival mode οπότε δεν θα πρέπει να υπάρχει κανένα πρόβλημα με το MGO Shop. Ξαναπροσπάθησε.

criter
02-08-2008, 19:36
Παιδια να ρωτησω το spawn kill γιατι γινεται ξερει κανεις?