PDA

View Full Version : Αλλαγή θερμοαγώγιμης πάστας σε PS4 Glacier White.



Nerven
11-07-2015, 22:15
Παρόλο που ήταν ακόμα στην εγγύηση (μέχρι Οκτώβριο του 15) το PS4, πήρα την απόφαση να αλλάξω την παστούλα του, με την καλύτερη στην πιάτσα Gelid GS-EXTREME.


παρακάτω όλα τα εργαλεία/υλικά που χρησιμοποίησα:


7369




Παρακάτω το teardown.



73707371737273737374737573767377737873797380738173 82


Όλα πήγαν άψογα και το μηχάνημα δουλεύει τελείως αθόρυβα. :d055:

ntsmrtz
11-07-2015, 22:24
Ωραίος!

(να ρωτήσω τον λόγο της αλλαγής? είμαι λίγο άσχετος..)

Leon_DiZ
11-07-2015, 22:27
Διάβαζα περί αλλαγής παστών πρόσφατα και ότι είναι λίγο hit 'n' miss αν θα πάρεις κονσόλα που κάνει θόρυβο ή όχι, αναλόγως την πάστα. Το σκεφτόμουν και εγώ για το δικό μου (αν έχει πρόβλημα όταν με το καλό το πάρω).

Με γεια! :)

Nerven
11-07-2015, 23:01
Το μηχάνημα παιδιά δεν το αναγνωρίζω κυριολεκτικά, σαν να είναι σβηστό, δεν ακούγετε καθόλου. Η πάστα που βάζουν στη Foxconn είναι για τα μπάζα.
Εννοείτε με την ευκαιρία καθάρισα και μέσα ΟΛΟ το μηχάνημα εκατοστό εκατοστό.



Ωραίος!

(να ρωτήσω τον λόγο της αλλαγής? είμαι λίγο άσχετος..)

αλλάζουμε την πάστα για να έχει καλύτερη απόδοση το σύστημα ψύξης.


===




7383

gRim
12-07-2015, 12:47
Με ποια μέθοδο άπλωσες τη πάστα; Εγώ πήρα τον περασμένο Σεπτέμβριο την έκδοση με το destiny και κάνει αρκετό θόρυβο. Το θέμα είναι ότι το πήρα με τριετή εγγύηση public οπότε δε λέει να χαλάσω την εγγύηση για να του αλλάξω πάστα. Άραγε αν τους πω το πρόβλημα θα κάνουν οι ίδιοι την αλλαγή ή θα μου δώσουν απλά ένα ανακατασκευασμένο;

Nerven
12-07-2015, 15:27
Χρονια στο χώρο του PC overclocking/gaming/modding χρησιμοποιώ το τροπο της κουκιδας στην μέση του επεξεργαστή η οποία απλώνεται ομοιόμορφα μόνη της όταν πατήσει το cooler.
Δεν θα σου συνιστούσα να το ανοίξεις μιας και έχεις την επέκταση, όσον αφορά το θόρυβο το καλοκαίρι κάνουν ολα θόρυβο ειδικά στην χώρα μας με της υψηλές θερμοκρασίες που έχουμε.