PDA

View Full Version : Xbox Live Down Again

NonBorn
09-01-2008, 05:02
Xbox Live Down Again

After a week of frustration, ending with a law suit. It seemed XBL was back up. But, now new reports are coming in that XBL is down again. The official Xbox.com site reports that:

Users may experience issues performing transactions dependent on Windows Live ID availability including but not limited to Xbox 360 account creation, renewal, recovery, and logging into or creating Windows Live ID accounts. We are aware of the issue and actively working toward a resolution. We apologize for any inconvenience.

Or in simple English, the service is down again.Μετά τα προβλήματα του Live την περίοδο των γιορτών με τις γνωστές αντιδράσεις από τους gamers που θα φτάσουν (έφτασαν?) μέχρι τα δικαστήρια το Live ξαναπέφτει! Σημειωτέον... Οι χρήστες πληρώνουν για τους servers ή αν θέλετε για το Live γενικότερα για να έχουν αυτά τα προβλήματα! :confused: Άρε MS με τα ωραία σου...

blizard
09-01-2008, 06:00
δεν μπήκε καθόλου καλά χρόνος για την Ms τελικά ...

Proevofan
09-01-2008, 06:11
ontos...mesa sta xristougena den ebena k nomiza oti banaristika..alla telika eimai ok... :)

blizard
10-01-2008, 04:32
Ενα καλογραμμένο κείμενο που αναφέρει κάποια προβλήματα του live και γιατί θα έπρεπε να είναι δωρεάν.
Ηταν στο site του xbox και σβήστηκε από την MS.

Here is a very well written manifesto to MS about the recent perils of XBL.
Its worth the read. Trust me. The forum post has been locked since and mysteriously disappeared.
I managed to salvage it because the page was already loaded and I emailed the link to another person who could not access it. His GamerTag, DWells55X, is now mysteriously invalid all… weird.

I won’t pretend that this is a completely original idea and no one else has ever raised the question of why Xbox Live is a pay service. In fact, I used to be one of the people who argued against them and supported Xbox Live. But, with recent Xbox Live troubles and news, it’s becoming significantly more difficult to do this. Having taken the time to really look at the state of Xbox Live is making me have to start agreeing with the people who I used to argue against.

Let’s start with the recent Xbox Live downtime. It is, quite frankly, absolutely unacceptable for a pay service. Until a few days ago, my brother had a two week period where he could not recover his GamerTag from Xbox Live.
That’s two weeks of no Xbox Live access whatsoever.
He tried deleting the profile of his Xbox and recovering it again, but this didn’t work either. Now he couldn’t even access his game saves or earn any achievements. Although I had my account on my Xbox, that’s not to say everything’s been great.
Like the rest of you, I’ve been experiencing a lot of trouble with Xbox Live.
Inability to join games, sign in to Xbox Live, load the dashboard blades, sometimes problems bad enough to freeze my 360 entirely until I pulled out the Ethernet cable.

Yes, we’re getting a free Xbox Live Arcade game as compensation for nearly 3 weeks of Xbox Live downtime. Woohoo. No details have been given, and as a result I suspect that this free game will be a specific title or list of titles which Microsoft will choose.
I feel that at the very least we deserve to be either refunded for a month of Xbox Live or given a free month on top of this. Think about it, if your cell phone service had trouble for a month, dropping calls, refusing to dial numbers, etc., you wouldn’t be satisfied with a free cell phone game. The first step would be a refund for that month and then some sort of compensation for the inconvenience on top of that.

Connection troubles aside, there’s other reasons why I feel Xbox Live shouldn’t be a pay service.
As of March 1, 2008, Xbox Live Diamond will become an additional $6.95 fee. No thanks. Not only was this service close to worthless, but to charge for something that was supposed to be a benefit of paying for the Xbox Live service is absurd. It was pathetic as a freebie and to think anyone is willing to pay for this is ridiculous.

Next up, Xbox Live is full of ads. Even when you first boot up your Xbox 360, you’re greeted with ads on the Xbox Live blade.
While this may not seem like a huge issue, how would you feel if your internet service provider, who you pay a fee to, placed ads on the desktop of your computer (which you also paid for)? Gold members should at the very least be given an option to disable these ads.

Xbox Live also feels the need to wrap content in restrictive DRM schemes that limit users’ access to the items they’ve purchased.
Worst of all, this is done without proper warning of just how restrictive it is.
Xbox Live Arcade titles and dashboard themes are unusable when not connected to Xbox Live unless you are on the same Xbox they are purchased on. So, as a reward for being a loyal customer and upgrading to the Halo 3 edition of the Xbox 360, all the content I purchased on my previous content is now unusable when I’m not signed into Live on the account I purchased them from. This means that when Xbox Live is having trouble or when I’m on vacation or anywhere else I don’t have steady high speed internet access, I can’t play the games which I have paid for.

Despite the fee for Xbox Live, networking is almost entirely peer to peer reliant.
There are no dedicated servers for games, something which has been long available to PC games with no online fee.
The average residential high speed internet connection often does not have an upload bandwidth capable of properly supporting large amounts of players. This results in lag and allows for exploits relying on network manipulation, for example the standby cheating which plagued Halo 2.

One would think that the fee for Xbox Live would entitle users to extra content to justify the fee. However, Microsoft allows companies to charge often high prices for nearly every single piece of downloadable content for games. This setup for the Xbox Live Marketplace encourages developers to either purposefully withhold content or release games lacking content with the intent of later releasing and charging an additional fee for the rest of the content.
Xbox Live’s content setup may even discourage free content. Epic Games founder Tim Sweeney is quoted in a 1Up Podcast as saying that “We’ve been wanting to give them away for a long time, but actually Microsoft has been pushing back on us for that.” The video game magazine Game Informer supported this in a 2007 issue where they also claimed that Microsoft forces companies to charge for content they wish to distribute. I do not doubt this to be the case, as free content for online PC games has long been the standard. Call of Duty 4 currently has a new downloadable map available for PC users which is absent from the 360 version.

So, what exactly is Xbox Live offering its paying customers? A unified friends list? The same feature has been available to PC gamers through free applications such as XFire and Steam. Put simply, the features of Xbox Live simply do not justify its price when considering the free services offered by the competitors and the robust structure of online PC gaming.

Although I’m sure many are likely to disagree with me and simply respond with “if you don’t like it, don’t pay,” it’s not quite that simple.
Without an online service, my games and the console itself lose much of their playability and worth. I also lose contact with my friends who still use Xbox Live.
So unless I’m willing to cut off contact with my friends and make my system no longer worth playing, no longer paying for Xbox Live isn’t really an option.

I’d like to hear the thoughts of the rest of the community. I feel that now, in light of the recent Xbox Live downtime, is a good time to start changing Xbox Live for the better.
http://loot-ninja.com/2008/01/09/xbl-users-open-letter-to-ms-about-live-taken-down-by-ms-soon-after/

Και εδώ ένα link από το neogaf, τα προβλήματα συνεχίζονται.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=221983&page=19

TopGunZ
10-01-2008, 10:57
E...συγνώμη...αλλά διάβασα και κάποια πράγματα που δεν ήξερα...Δλδ ειλικρινά, τι το καλύτερο έχει το Live από το PSN? Μη μου πείτε το in-game message γιατί αυτό είναι κυρίως θέμα OS, όχι αυτού καθ' αυτού του τρόπου που λειτουργεί η online εφαρμογή του PS3.

Συγκεκριμένα
-Δεν έχει dedicated servers
-Δεν μπορείς να μεταφέρεις τα αγορασμένα σου contents σε άλλη κονσόλα (και μιλάμε για την κονσόλα με το μεγαλύτερο failure ratio στην ιστορία των ηλεκτρονικών!)
-Δεν μπορείς να παίξεις παιχνίδια που έχεις αγοράσει αν δεν είσαι συνδεδεμένος
-Εδώ και ένα μήνα περίπου έχουν ΧΟΝΤΡΑ προβλήματα, άλλο να σε πετάει και άλλο να κολλάει όλο το μηχάνημα, τα οποία δείχνουν πόσο ευαίσθητη είναι η κονσόλα σε σχέση με το online κομάτι.
-Έχουν διαφημίσεις!!!
-Από ότι φαίνεται υπάρχει πολιτική υψηλών τιμών (επειδή είναι περισσότερο εικασίες επιφυλάσσομαι, αλλά όλοι γνωρίζουμε τα προβλήματα που έχει επισημάνει ο Mαrk Rein της Epic σε σχέση με τα δωρεάν mods και το 360).
-Σιγά σιγά στερούν δικαιώματα από μικρότερους λογαριασμούς (βλέπε ντέμο και σίλβερ συνδρομές), τα οποία δείχνουν πως αντί να μειωθούν οι τιμές θα εισάγουν ακόμα μεγαλύτερες συνδρομές (διάβασα κάτι για Ντάιαμοντ???)

Και όλα αυτά ενώ πληρώνεις 60 ευρώ το χρόνο! Αν σκεφτείς ότι μια κονσόλα τη θες για τουλάχιστον 5 χρόνια...είναι σχεδόν άλλη μια κονσόλα! (Και μερικοί κόπτονταν για το πόσο κρατάει η μπαταρία του 6axis)

Συγνώμη κύριοι, αλλά δεν ανέχεται η νοημοσύνη μου να μου ξαναπούν ότι το Live είναι καλύτερο από το PSN. Πέρα από το πολύπαθο in-game messaging (το οποίο δεν έχει άμεση σχέση με την online εμπειρία) και τη λίστα φίλων (εντάξει, και μην τρελαθούμε, 50 άτομα δεν είναι και λίγα!), εγώ βλέπω το PSN να σφουγγαρίζει το πάτωμα με το Live...

Darth_Ioannis
20-01-2008, 19:58
E...συγνώμη...αλλά διάβασα και κάποια πράγματα που δεν ήξερα...Δλδ ειλικρινά, τι το καλύτερο έχει το Live από το PSN? Μη μου πείτε το in-game message γιατί αυτό είναι κυρίως θέμα OS, όχι αυτού καθ' αυτού του τρόπου που λειτουργεί η online εφαρμογή του PS3.

Συγκεκριμένα
-Δεν έχει dedicated servers
-Δεν μπορείς να μεταφέρεις τα αγορασμένα σου contents σε άλλη κονσόλα (και μιλάμε για την κονσόλα με το μεγαλύτερο failure ratio στην ιστορία των ηλεκτρονικών!)
-Δεν μπορείς να παίξεις παιχνίδια που έχεις αγοράσει αν δεν είσαι συνδεδεμένος
-Εδώ και ένα μήνα περίπου έχουν ΧΟΝΤΡΑ προβλήματα, άλλο να σε πετάει και άλλο να κολλάει όλο το μηχάνημα, τα οποία δείχνουν πόσο ευαίσθητη είναι η κονσόλα σε σχέση με το online κομάτι.
-Έχουν διαφημίσεις!!!
-Από ότι φαίνεται υπάρχει πολιτική υψηλών τιμών (επειδή είναι περισσότερο εικασίες επιφυλάσσομαι, αλλά όλοι γνωρίζουμε τα προβλήματα που έχει επισημάνει ο Mαrk Rein της Epic σε σχέση με τα δωρεάν mods και το 360).
-Σιγά σιγά στερούν δικαιώματα από μικρότερους λογαριασμούς (βλέπε ντέμο και σίλβερ συνδρομές), τα οποία δείχνουν πως αντί να μειωθούν οι τιμές θα εισάγουν ακόμα μεγαλύτερες συνδρομές (διάβασα κάτι για Ντάιαμοντ???)

Και όλα αυτά ενώ πληρώνεις 60 ευρώ το χρόνο! Αν σκεφτείς ότι μια κονσόλα τη θες για τουλάχιστον 5 χρόνια...είναι σχεδόν άλλη μια κονσόλα! (Και μερικοί κόπτονταν για το πόσο κρατάει η μπαταρία του 6axis)

Συγνώμη κύριοι, αλλά δεν ανέχεται η νοημοσύνη μου να μου ξαναπούν ότι το Live είναι καλύτερο από το PSN. Πέρα από το πολύπαθο in-game messaging (το οποίο δεν έχει άμεση σχέση με την online εμπειρία) και τη λίστα φίλων (εντάξει, και μην τρελαθούμε, 50 άτομα δεν είναι και λίγα!), εγώ βλέπω το PSN να σφουγγαρίζει το πάτωμα με το Live...

Εισαι ετη φωτος πισω και το παιζεις "παλιος gamer".
Kι εμεις ασχολουμαστε απο εποχες Atari αλλα πηγαινουμε με την ροη των πραγματων...η λεξη εξελιξη δεν σου λεει κατι?Οσοι εκαναν το βημα(δυσκολο λογω συνηθειας) απο ps2 σε xbox εμειναν απολυτα ευχαριστημενοι και τιμησαν και την επομενη παιχνιδομηχανη της Microsoft επειδη ειχε πολλα να προσφερει!Αποδειχθηκε με το 360 !Το online του ps3 εχει παρα πολλες ελλειψεις!
Και για την ιστορια λογω αυτου του κολληματος που ξεπεραστηκε αποζημιωνονται οι χρηστες με ενα δωρεαν arcade game!
Και να ξερεις οτι με οσα προσφερει το Xbox Live τα 60 ευρω το χρονο τα δινω με κλειστα ματια και λεω κι ευχαριστω!

"Αν εχεις μαθει να αναβεις φωτια τριβοντας ξυλα με αχυρα τοτε ο αναπτηρας σε τρομαζει"
...Darth Ioannis...

PDS
20-01-2008, 21:00
Οσοι εκαναν το βημα(δυσκολο λογω συνηθειας) απο ps2 σε xbox εμειναν απολυτα ευχαριστημενοι και τιμησαν και την επομενη παιχνιδομηχανη της Microsoft

Kαλα ολα τα αλλα ειναι αποψεις,αλλα σε αυτο κανεις πλακα ετσι?
Το xbox οχι μονο δεν μπορει να κοιταξει στα ματια το ps2 αλλα δεν μπορει να κατσει διπλα του με σκυμμενο το κεφαλι και σε αποσταση ενος χιλιομετρου.:angry:
Αν δεν θεωρησουμε ως δεδομενο και ως γεγονος οτι το ps2 ηταν και ειναι(γιατι το xbox μας εχει ''αφησει'' χρονια τωρα) ετη φωτος μπροστα απο το xbox σε ποιοτητα τοτε δεν εχει νοημα να ανοιξουμε καμια συζητηση για online-offline και σια...

Το ps2 ειναι η καλυτερη και πιο επιτυχημενη κονσολα ολων των εποχων και μπορει να συγκριθει μονο με το ps1 και μετα με το snes.Πoιο xbox??:rofl:

Για το 360 θα μιλησουμε στο τελος αυτης της γενιας και θα συγκρινουμε ποιος τα καταφερε καλυτερα απο τους 2(360-ps3).Προς το παρον τα παει πολυ καλα και ευτυχως δεν ειναι xbox1 αλλα κατι καλυτερο.

TopGunZ
20-01-2008, 21:06
Xaxaxaxaxa άσε μας ρε τρολάκι με το ονλάιν σου, εξέλιξη είναι να μην έχουν τα παιχνίδια στόρυ, να μην έχουν πρωτότυπα μεκάνικς, μόνο και μόνο επειδή ξέρουν οι ντεβς ότι θα τρέξουν όλα τα μποτάκια να παίξουν σφαλιάρες στο δίκτυο γιατί αν βγουν από το σπίτι θα πάθουν άσθμα?

Και έχεις δίκιο φοβερή εξέλιξη να βγάζεις μια παιχνιδομηχανή και σε ούτε 4 χρόνια να την παρατάς, να βγάζεις την επόμενη και το 33% να είναι ένα βήμα πριν ανατιναχτεί, τέτοια εξέλιξη ούτε οι X-men βρε παιδί μου!!!....

Κλασικά βέβαια γενικολογίες, δεν απαντάς σε τπτ ουσιώδες, ο γνωστός παροξυσμός και μπλα μπλα μπλα...

"Άν έχεις μάθει να λες μ@λ@κίες, κράτα τες για τον εαυτό σου"
....TopGunZ

NonBorn
20-01-2008, 21:11
Calm Down.... :please2: Δεν υπάρχει λόγος να γίνεται αυτό!!

blizard
21-01-2008, 09:37
H εξέλιξη στο gaming για μερικούς είναι να μάθουν τα παιδάκια να πληρώνουν για νέο hardware όσο γίνεται πιο γρήγορα...
Να συνηθίσουν τα παιχνίδια-κονσέρβα που θα βγαίνουν εύκολα και γρήγορα...
Να ανέχονται που τους πουλάνε σαβούρα και να ξαναγοράζουν όταν χαλάσει ή να πάνε στο επόμενο...
Να μάθουν να πληρώνουν για τα πάντα, ακόμα και για αυτά που θα έπρεπε να είναι δωρεάν...
Και τέλος να μην μιλάνε αλλά να τα υπερασπίζονται κιόλας...

georgios
21-01-2008, 10:42
ego pantos pedia mia xara sindeome sto live. ante na me petakse mia fora ekso toses ores pu pezo mass effect.

pantos, antikimenika, prepi na lionis sta online gia na aksizi na plirosis live. ego den prokite na pliroso amesa gia gold. ine praktiko gia mena to free tu ps3. beno kamia fora mono gia na to dokimaso

vlepo tosa pedia pu lionun sto online tu ps3. gia autus sigura tha aksize auti i ipiresia.

vevea, auto to kapsimo me ta shooting mu fenete apisteuta monotono. entaksi epeza kapote mmo. eki ixe kapia ekseliksi to game. akoma ke eki omos ekeges me farming. sta shooting kanis ta idia ke ta idia

vlepo oti anaferete sinexia to thema me tus dedicated servers. ine toso sovaro? an ta kala games pezun online mia xara, nomizo pos oxi